KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
badania
inwestycje
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Shell Cafe szeroko wchodzi na rynek
Shell podejmuje kolejny krok w celu rozwoju oferty pozapaliwowej i wprowadza na rynek markę Shell Cafe - nowy koncept kawiarniano-gastronomiczny oferujący kawę premium i obsługę baristów. Od połowy sierpnia Shell ...
2021-08-17 Soft drinks
firmy:
Shell
Shell Cafe szeroko wchodzi na rynek
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Grupa Maspex inwestuje w sprzedaż vendingową
Grupa Maspex od kilkunastu lat prowadzi sprzedaż z automatów vendingowych. Obecnie firma wspólnie z ogólnopolską siecią Autoryzowanych Operatorów Maspex (AOV) wprowadza specjalistyczne obudowy do automatów Outdoor Vending System. Dzięki partnerskiej ...
2016-07-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
Grupa Maspex inwestuje w sprzedaż vendingową
×
poprzedni
następny
Dilmah otwiera pierwszą herbaciarnię
Firma Gourmet Foods, dystrybutor herbaty marki Dilmah, otworzyła w Warszawie pierwszy w Polsce T-Bar - lokal, w którym serwowane są herbaty i drinki na jej bazie. Otwarcie lokalu zbiegło się ...
2011-10-04 Food & drinks
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Wydatki Polaków rosną najszybciej w Europie
Firma Nielsen zbadała dynamikę sprzedaży sektora FMCG w 21 krajach. Aż w 14 państwach w III kwartale była ona niższa niż w tym samym okresie 2007 r., najbardziej spadła w Irlandii ...
2008-12-01 Soft drinks
Kolporterzy interesują się rynkiem pozaprasowym
HDS - trzeci z największych dystrybutorów prasy w Polsce chce zarabiać również na sprzedaży produktów FMCG. W rozwój nowych przedsięwzięć firma zainwestuje do końca roku ok. 20 mln PLN. HDS Polska, która ...
2007-06-13 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› makroekonomia [2]
› zagranica [2]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Shell [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [4]
› inne produkty [4]
› alkohol [2]
› owoce i warzywa [2]
› mleko [2]
› mięso i ryby [2]
› słodycze i przekąski [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA