KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
inwestycje
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 223
Francuska sieć interesuje się stacjami paliw - c.d.
Rzeczpospolita potwierdza zainteresowanie Grupy Carrefour przejęciem sklepów znajdujących się na stacjach benzynowych. O negocjacjach Carrefoura z BP pisaliśmy w Hbn z 15 grudnia. Według Rzeczpospolitej sieć handlowa miałaby przejąć zarządzanie sklepami (dostawy ...
2006-12-19 Soft drinks
Paterson rezygnuje z Ukrainy
Rosyjska sieć handlowa zrezygnowała z ekspansji na Ukrainie. Zamiast wcześniej planowanych 30 sklepów, które miały zostać otwarte w tym kraju w latach 2004-2006, firma otworzyła tylko dwa supermarkety w Kijowie. Do ...
2006-11-21 Russia & CIS
Koncentracja w handlu oznacza podwyżki cen?
Według Gazety Wyborczej zniknięcie z rynku sieci Albert i Hypernova (Ahold) oraz Geant i Leader Price (Casino), może w niedalekiej perspektywie zmniejszyć konkurencję na rynku i spowodować podwyższkę cen w sklepach. Wkrótce właścicieli mogą również ...
2006-11-13 Soft drinks
Sklepy delikatesowe mają coraz większy udział w rynku
Sprzedaż w sklepach delikatesowych to na razie tylko 2% polskiego handlu, w perspektywie kilku lat udział ten jednak może wzrosnąć nawet do 8%. - Dlatego można się spodziewać wejścia do Polski ...
2006-11-09 Soft drinks
Nowa inwestycja w handel internetowy
Grupa Sobiesława Zasady zainwestowała w stworzenie nowego sklepu internetowego z żywnością. Sobiesław Zasada, który działa na rynku motoryzacyjnym otwiera - jak twierdzi - najnowocześniejszy supermarket online w Europie centralnej - Frisco.pl. - ...
2006-10-30 Soft drinks
Będzie jeszcze więcej centrów handlowych
Nasz kraj znajduje się na 2. miejscu (po Rosji) na liście państw, w których powstanie najwięcej centrów handlowych. Zdaniem Piotra Kaszyńskiego, z Cushman & Wakefield, do końca przyszłego roku prawie każde duże miasto ...
2006-10-18 Soft drinks
Ambitne plany Piateroczki
Lider rosyjskiego rynku supermarketów chce otworzyć w tym roku około 170 nowych sklepów. Liczy na utrzymanie tendencji wzrostowej wydatków konsumpcyjnych Rosjan. - Piateroczka oraz przejęta w tym roku sieć Pieriekriostok będą nadal ...
2006-10-17 Russia & CIS
Sieci dyskontowe w Polsce - raport
W dzisiejszym wydaniu Rzeczpospolitej ukazał się raport na temat sieci dyskontowych w Polsce. Według dziennika, w dyskontach wydajemy już 10% wydatków na żywność, a udział ten może szybko wzrosnąć po wejściu ...
2006-10-16 Soft drinks
Handel - duże wzrosty średniego formatu
Supermarkety były pierwszym nowoczesnym kanałem dystrybucji detalicznej, który zaczął się formować w Polsce po przełomie roku 1989. Teraz, po okresie ekspansji hipermarketów, ponownie stały się formatem sklepu, przed którym otwierają się ...
2006-09-29 Soft drinks
Plany Metra w Rosji
Metro realizuje ambitny plan swojej ekspansji w Rosji. Tylko w roku finansowym 2006 planowane jest 15 nowych otwarć. Metro Cash & Carry otworzy w tym roku 8 nowych hal, z których 6 będzie ...
2006-09-18 Russia & CIS
Wyniki badania "Detaliczne sieci spożywcze w Rosji"
W ubiegłym miesiącu firma badawcza Discovery Research Group zakończyła badanie o nazwie "Detaliczne sieci spożywcze w Rosji". Rosyjski rynek handlu detalicznego jest jednym z 10 największych na świecie i 5 w Europie ...
2006-09-18 Russia & CIS
Wal-Mart ogłosił plany na Polskę
Walka między sieciami handlowymi może się jeszcze zaostrzyć. Wejście na nasz rynek zapowiedział amerykański koncern Wal-Mart. Klienci mogą się cieszyć, dostawcy niekoniecznie. Pogłoski na temat wejścia Wal-Martu do Polski pojawiały się w prasie ...
2006-09-15 Soft drinks
Wysyp centrów handlowych
W polskich centrach handlowych są na razie 4 mln mkw. powierzchni do wynajęcia. Do końca 2008 r. będzie ich o dwie trzecie więcej, a na nowe obiekty deweloperzy wydadzą około 2 mld ...
2006-09-08 Soft drinks
Oferta Almy dla wybranych
Mimo wyboru trudnej, delikatesowej drogi, sieci Alma Market udaje się wygrywać uznanie klientów. Okazuje się, że dla sporej części konsumentów ważniejsza jest jakość niż cena, w związku z czym firma może ...
2006-09-08 Soft drinks
Muszkieterowie na wschodzie Polski
Wywodząca się z Francji Grupa Muszkieterów, prowadząca supermarkety pod szyldami Intermarche i Bricomarche, od dziesięciu lat inwestuje nad Wisłą. Liczba jej sklepów osiągnęła 150. Większość z nich działa na zachodzie Polski, głównie ...
2006-08-08 Soft drinks
Handel elektroniczny czekają dobre lata
Choć 30% z nas ma już dostęp do internetu, to pod względem zakupów w sieci daleko nam jeszcze do większości krajów UE. Z powodu tego zapóźnienia eksperci spodziewają się jednak eksplozji handlu ...
2006-08-01 Soft drinks
Komentarze po sprzedaży sklepów Casino
Real i Tesco zapowiadają zmianę nazw przejętych sieci, które będą działać pod szyldami nowych właścicieli. Do końca roku Geanty zamienią się w Reale, a Leader Price w Tesco. To oznacza wielkie ...
2006-07-18 Soft drinks
Sieci handlowe inwestują w małe sklepy
Duże sieci handlowe zmieniają strategię i otwierają niewielkie markety. Chcą wykorzystać przyzwyczajenia Polaków do szybkich zakupów w pobliżu domu. Według najnowszych badań AC Nielsen o wyborze sklepu decydują nie tylko niskie ceny ...
2006-07-14 Soft drinks
Grupa Vester rzuca wyzwanie konkurencji
Kaliningradzka Grupa Vester rozpoczęła realizację projektu budowy narodowej sieci hipermarketów w 16 regionach Rosji. Pod względem ilości pojawiających się tu sieci handlowych, niewielki Obwód Kaliningradzki staje się trzecim (po Moskwie i Sankt-Petersburgu) ...
2006-07-14 Russia & CIS
Inwestycja Aldi w Polsce - c.d.
Wejście niemieckiej sieci sklepów dyskontowych do Polski zbliża się wielkimi krokami. Ruszyły już rekrutacja kadr i pozyskiwanie nieruchomości pod przyszłe markety. Aldi Nord chce otworzyć pierwsze dyskonty w Polsce wcześniej niż ...
2006-05-05 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [223]
działy
› zagranica [26]
› akwizycje i fuzje [22]
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [3]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [12]
› Lidl [10]
› Tesco [8]
› Carrefour [5]
› Organic Farma Zdrowia [5]
› Eurocash [4]
› Jeronimo Martins [4]
› Netto [4]
› abc [3]
› Auchan [3]
› Czerwona Torebka [3]
› Kaufland [3]
› Żabka [3]
› BP [2]
› Dino [2]
› Dixy [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Rewe [2]
› Schwarz Group [2]
› Shell [2]
› Al.Capone [1]
› Aldi [1]
› Asda [1]
› Billa [1]
› Bio Planet [1]
› Bricomarche [1]
› Circle K [1]
› EKO Holding [1]
› E.Leclerc [1]
› Euro Sklep [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› GK Specjał [1]
› Groszek [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Iberdigest [1]
› Iglotex [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Ledi [1]
› Lotos [1]
› Magnit [1]
› Makarony Polskie [1]
› Małpka Express [1]
› Megasam24 [1]
› Mere [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Moje Sklepy [1]
› Moya [1]
› ODIDO [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Polska Meat [1]
› Prosperity Capital Management [1]
› Rossmann [1]
› Sainsbury's [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Shot Market [1]
› SPAR [1]
› Stora Enso [1]
› Tradycyjne Jadło [1]
› Transgourmet [1]
› Ukrainoczka [1]
› X5 Retail Group [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [13]
› owoce i warzywa [10]
› alkohol [9]
› napoje bezalkoholowe [9]
› kawa i herbata [7]
› mleko [6]
› mięso i ryby [6]
› słodycze i przekąski [2]
marki
› Iglotex [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA