KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
inwestycje
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 223
Polskie firmy handlowe szukają nowych rynków
Polskie sieci handlowe chcą wykorzystać czasy spowolnienia gospodarczego do rozwoju działalności poza granicami Polski. Firmy odzieżowe, obuwnicze i spożywcze planują otworzyć za granicą około 100 sklepów - czytamy w Gazecie Prawnej. Plany ...
2009-03-12 Soft drinks
Zaostrza się konkurencja cenowa w handlu detalicznym
Działające w Polsce sieci handlowe coraz częściej decydują się na rywalizację cenową. Obserwatorzy rynku z zaskoczeniem obserwują walkę hipermarketów z dyskontami, kojarzonymi dotąd z najniższymi cenami - czytamy w Rzeczpospolitej. Jako przykład ...
2009-03-09 Soft drinks
Handel detaliczny utrzyma tempo inwestycji
Według danych opublikowanych przez Gazetę Prawną, tempo wzrostu handlu detalicznego zanotuje w tym roku spadek o ok. 50% i wyniesie 3,4%. Pomimo to właściciele sieci handlowych przeznaczą na tegoroczne inwestycje ponad ...
2009-01-30 Soft drinks
Real i Lidl zmienią właścicieli?
Jak podaje dzisiejsza Gazeta Prawna, niemieckie sieci Real i Lidl oraz brytyjski Electro World mogą wkrótce zmienić właścicieli. Powodem dalszej konsolidacji rynku ma być kryzys. Real, należący do niemieckiego Metro Group, a ...
2009-01-08 Soft drinks
Ekologia ratunkiem w czasach kryzysu?
Na rynku New Connect zadebiutowała spółka Symbio. Pierwszy dzień notowań producent żywności ekologicznej zakończył na 2,4-procentowym plusie, a za jego akcje płacono 9,98 PLN. Inwestorzy najwyraźniej docenili branżę, w której Symbio ...
2008-12-16 Soft drinks
Real jest zadowolony z wyników polskiego oddziału
- Ten rok jest dla naszej sieci w Polsce najlepszy w historii pod względem osiąganych wyników - mówi Kef van Helbergen, prezes polskiego Reala. Nie ujawnia jednak żadnych danych finansowych ani ...
2008-12-12 Soft drinks
Wydatki Polaków rosną najszybciej w Europie
Firma Nielsen zbadała dynamikę sprzedaży sektora FMCG w 21 krajach. Aż w 14 państwach w III kwartale była ona niższa niż w tym samym okresie 2007 r., najbardziej spadła w Irlandii ...
2008-12-01 Soft drinks
Sieci małych sklepów zagrożeniem dla niezależnego handlu
Już nie hipermarkety, lecz małe sklepy zachodnich sieci, głównie w postaci sklepów dyskontowych są największą konkurencją dla polskich niezależnych kupców. Ratunkiem dla nich może być przystąpienie do sieci lub zrzeszeń handlowych ...
2008-11-21 Soft drinks
Sieci handlowe nie boją się kryzysu
Firmy handlowe nie obawiają się spowolnienia gospodarczego i planują ekspansję na polskim rynku. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Akademię Rozwoju Systemów Sieciowych, ponad połowa sieci handlowych zadeklarowała, że w tym roku ...
2008-11-03 Soft drinks
Dyskonty wrócą do łask
Dyskonty i delikatesy to formaty sklepów, które najbardziej odczują nadejście do Polski ewentualnego kryzysu. Odczują go jednak zdecydowanie różnie. Dyskonty, które przez kilka ostatnich lat traciły klientów na rzecz delikatesów, będą ...
2008-10-22 Soft drinks
Bomi i MarcPol inwestują w centra osiedlowe
W ciągu trzech lat w Polsce powstanie 50 małych centrów handlowych, głównie w mniejszych miastach. Ich budowę wymusza rynek, na którym rośnie zapotrzebowanie na lokalne obiekty handlowe. Zmiana planów to przede wszystkim ...
2008-10-15 Soft drinks
Makro Centrum Rozwoju Firm
Makro Cash Carry Polska, sieć hurtowni samoobsługowych z grupy Metro, otworzyła w Warszawie pierwsze Centrum Rozwoju Firm. W specjalnym budynku przy hali Makro zaoferuje klientom z branż handlowej i gastronomicznej fachowe ...
2008-10-02 Soft drinks
Żabka na sprzedaż najwcześniej za 3 lata
- To oczywiste, że Żabka jest na sprzedaż, sądzę jednak, że nie wcześniej niż za 3-5 lat. Rozważane będą trzy sposoby wyjścia z inwestycji: sprzedaż spółki inwestorowi branżowemu, finansowemu lub wprowadzenie ...
2008-09-18 Soft drinks
Lidl zainwestuje w małe osiedlowe sklepy
Uruchamiane przez niemiecką sieć małe sklepy, będące połączeniem dyskontu i małego sklepu convenience, będą działać pod szyldem Lidl Express. Na razie pierwszy taki sklep rusza na Wyspach Brytyjskich. Pojawienie się nowego formatu ...
2008-09-11 Soft drinks
Makro wejdzie w mniejsze miasta
Należąca do niemieckiej grupy handlowej Metro sieć Makro otworzyła w Polsce 27 dużych, samoobsługowych hurtowni, których roczna sprzedaż przekracza 7 mld PLN. Do tej pory sklepy Makro bzz otwierane w największych ...
2008-09-04 Soft drinks
Sieci handlowe chcą zainwestować ponad 7 mld zł
Wartość rynku handlu detalicznego wzrośnie w tym roku do 250 mld PLN - szacuje branża handlowa. Wydatki Polaków na zakupy wzrosną o 14-15%. Największe sieci dążą do konsolidacji i stawiają na ...
2008-08-26 Soft drinks
PGS chce gonić liderów rynku supermarketów
Miliard złotych obrotu, szerszy zasięg terytorialny oraz blisko 200 sklepów - takie cele na koniec 2008 roku postawił sobie zarząd Polskiej Grupy Supermarketów. Do Grupy PGS należą takie marki sieci handlowych, jak: ...
2008-08-06 Soft drinks
Uchylenie ustawy WOH nie pomoże małym sklepom
Uchylenie ustawy o wielkopowierzchniowych obiektach handlowych nie oznacza, że sieci porzucą budowę małych sklepów i rozpoczną inwestycję w hipermarkety. Duże koncerny nie zostawią tego rynku, bo dzięki niemu dużo zarabiają - podaje ...
2008-07-24 Soft drinks
Hołod Sławmo będzie rozwijał vendingową sprzedaż lodów
Petersburski Hołod Sławmo rozpoczyna sprzedaż lodów w automatach vendingowych. Firma chce osiągnąć pozycję lidera w tym segmencie. W ciągu roku firma chce zamierza zainstalować 800 automatów w St. Petersburgu i Moskwie, z ...
2008-07-01 Russia & CIS
Tesco skorzysta z boomu w Rosji
Największa brytyjska sieć supermarketów chce skorzystać z rosnącego w Rosji boomu konsumpcyjnego i otworzyć tam pierwszy sklep. Spółka szuka obecnie drogi do wejścia na rynek. Koncern handlowy, który 25% przychodów zdobywa poza ...
2008-04-01 Russia & CIS
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [223]
działy
› zagranica [26]
› akwizycje i fuzje [22]
› promocje i PR [6]
› innowacje i nowości [3]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [12]
› Lidl [10]
› Tesco [8]
› Carrefour [5]
› Organic Farma Zdrowia [5]
› Eurocash [4]
› Jeronimo Martins [4]
› Netto [4]
› abc [3]
› Auchan [3]
› Czerwona Torebka [3]
› Kaufland [3]
› Żabka [3]
› BP [2]
› Dino [2]
› Dixy [2]
› Makro Cash & Carry [2]
› Rewe [2]
› Schwarz Group [2]
› Shell [2]
› Al.Capone [1]
› Aldi [1]
› Asda [1]
› Billa [1]
› Bio Planet [1]
› Bricomarche [1]
› Circle K [1]
› EKO Holding [1]
› E.Leclerc [1]
› Euro Sklep [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› GK Specjał [1]
› Groszek [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Iberdigest [1]
› Iglotex [1]
› Intermarche [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Ledi [1]
› Lotos [1]
› Magnit [1]
› Makarony Polskie [1]
› Małpka Express [1]
› Megasam24 [1]
› Mere [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Moje Sklepy [1]
› Moya [1]
› ODIDO [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PKN Orlen [1]
› Polska Meat [1]
› Prosperity Capital Management [1]
› Rossmann [1]
› Sainsbury's [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Shot Market [1]
› SPAR [1]
› Stora Enso [1]
› Tradycyjne Jadło [1]
› Transgourmet [1]
› Ukrainoczka [1]
› X5 Retail Group [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [13]
› owoce i warzywa [10]
› alkohol [9]
› napoje bezalkoholowe [9]
› kawa i herbata [7]
› mleko [6]
› mięso i ryby [6]
› słodycze i przekąski [2]
marki
› Iglotex [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA