KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
zagranica
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 210
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
×
Marki własne są coraz popularniejsze
Kluczowym argumentem dla kupujących produkty pod markami własnymi są ich konkurencyjne ceny przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcjonującej jakości. Znaczna część konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych sześciu miesięcy chce kupować jeszcze więcej ...
2024-04-24 Soft drinks
70% Polaków prognozuje dalszy wzrost cen żywności
Wyniki 50. edycji badania Consumer Signals firmy doradczej Deloitte pokazują nieznaczną poprawę nastrojów Polaków w kwestii finansów osobistych. Chociaż powszechne poczucie bezpieczeństwa finansowego wzrosło, to ponad trzy czwarte ankietowanych przewiduje dalszy ...
2024-01-25 Soft drinks
Zimno sprzyja sprzedaży słodyczy
W okresie świątecznym pod względem wydatków na słodycze w przeliczeniu na osobę przodują kraje skandynawskie, a tuż za nimi plasują się Estonia, Litwa i Czechy. – Co czwarty konsument w Europie ...
2023-12-28 Food & drinks
Francuzi nie chcą rezygnować z jaj „trójek”
Francuscy konsumenci nie chcą rezygnować z zakupu jaj klatkowych, które należą do najtańszych. Jaja pochodzące z chowu klatkowego stały się szczególnie atrakcyjne we Francji w okresie silnej presji inflacyjnej. Takie wnioski ...
2023-10-27 Soft drinks
Mintel ogłasza globalne trendy w żywności i napojach na rok 2024
Firma badawcza Mintel ogłosiła trzy kluczowe trendy, które mają kształtować światowy przemysł żywności i napojów w nadchodzącym czasie. Mintel oczekuje, że w 2024 roku marki pomogą konsumentom żyć dłużej i zdrowiej ...
2023-10-10 Soft drinks
Dobre prognozy dla segmentu produktów roślinnych
Światowy rynek żywności pochodzenia roślinnego rośnie niezwykle dynamicznie. Jeszcze w 2020 r. jego wartość była szacowana na 23 mld USD, a prognozy wskazują, że do 2028 r. przekroczy 61 mld USD ...
2023-01-02 Soft drinks
Znaczący wzrost wartości polskiego eksportu rolno-spożywczego
W okresie styczeń-październik 2022 r. wartość eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski wzrosła w odniesieniu do analogicznego okresu 2021 r. o 27,3%, do rekordowego poziomu 39,2 mld EUR. Udział eksportu żywności w ...
2022-12-20 Soft drinks
Dwie trzecie Polaków wybiera proste i przystępne posiłki
Pogarszająca się kondycja ekonomiczna konsumentów sprawia, że większość Polaków podchodzi ostrożnie do wydatków, a także nie decydując się na jedzenie poza domem - wynika z najnowszej edycji badania Global State of ...
2022-11-21 Soft drinks
Dyskonty zwiększają udział w rynku
Z powodu wysokiej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy produktów spożywczych w sklepach dyskontowych oraz poszukuje ofert promocyjnych. Inne formaty handlowe mogą utrzymać klientów, wpływając na ich percepcję cenową ...
2022-10-10 Soft drinks
Kanał online odpowiada za 15% zakupów w naszej części Europy
Granica między zakupami przez internet i stacjonarnymi coraz bardziej się zaciera. Wyraźnym trendem w handlu detalicznym jest tzw. omnichannel, czyli łączenie różnych kanałów sprzedaży. Do tego niezbędny jest rozwój e-commerce, który ...
2022-09-14 Soft drinks
Polacy obawiają się skutków wojny w Ukrainie
Utrzymuje się bardzo wysoki odsetek Polaków deklarujących, że wojna w Ukrainie ma wpływ na ich codzienne życie. W kwietniowej edycji badania Global State of the Consumer Tracker, firmy doradczej Deloitte, wskazuje ...
2022-05-26 Soft drinks
Wzrost cen wyzwaniem dla bezpieczeństwa żywnościowego
Przystępność cenowa żywności będzie największym wyzwaniem dla polskiego bezpieczeństwa żywnościowego, przy spadającej sile nabywczej złotego. To najważniejszy wniosek płynący z raportu opracowanego we współpracy POHiD z IEiF UKSW oraz CGŚ UKSW ...
2022-05-18 Soft drinks
Wydatki Ukraińców wyniosły 2,9 mld zł
Ukraińcy w 2021 r. wydali w Polsce 2,9 mld PLN - wynika z danych GUS. To o 300 mln PLN więcej niż rok wcześniej, choć nadal dużo mniej niż przed pandemią ...
2022-03-31 Soft drinks
Karta Moja Biedronka coraz bardziej międzynarodowa
Program lojalnościowy Moja Biedronka ma już ponad 11,8 mln aktywnych użytkowników. Od roku mogą z niej korzystać również użytkownicy numerów telefonów z krajów sąsiednich. Obecnie z karty Moja Biedronka najaktywniej korzystają ...
2022-03-31 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Karta Moja Biedronka coraz bardziej międzynarodowa
×
Napędzanie paniki może potęgować drożyznę w sklepach
Opinie ekspertów są podzielone odnośnie wpływu wojny toczącej się w Ukrainie na ceny żywności w Polsce. Z uwagi na wahania kursów walutowych i niepewność na rynkach, artykuły spożywcze będą drożeć, czemu ...
2022-03-15 Soft drinks
Powrót Ukraińców do kraju byłby dotkliwy dla polskiej gospodarki
Decyzje obywateli Ukrainy o powrocie do ojczyzny, mogą skomplikować sytuację w branży handlowej, produkcyjnej i logistycznej - mówi Mateusz Żydek, ekspert rynku pracy Randstad Polska w komentarzu dla portalu Wiadomości Handlowe ...
2022-02-24 Soft drinks
Polacy czują niepokój podczas zakupów
Początek 2022 roku nie wszędzie na świecie wiązał się z większym optymizmem konsumentów - wynika z pierwszej tegorocznej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez firmę doradczą Deloitte ...
2022-02-23 Soft drinks
Wiele wyzwań przed branżą alkoholi
W ciągu ostatnich dwóch lat Polacy zwiększyli swoje wydatki na alkohol, podczas gdy jego spożycie w ujęciu ilościowym spadło. W okresie od sierpnia 2019 roku do sierpnia 2020 roku wydaliśmy na ...
2022-01-24 Food & drinks
Polscy konsumenci obawiają się wizyt w restauracjach i sklepach
Jak wynika z najnowszej edycji raportu Global State of the Consumer Tracker, opracowanego przez Deloitte, polscy konsumenci nadal deklarują pogłębiające się obawy w zakresie bezpieczeństwa. Jednocześnie pogarsza się ich ocena własnej ...
2021-12-15 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [210]
działy
› inwestycje [26]
› promocje i PR [20]
› makroekonomia [12]
› akwizycje i fuzje [8]
› innowacje i nowości [5]
› dostawcy [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [14]
› Biedronka [10]
› Tesco [8]
› Jeronimo Martins [6]
› Carrefour [4]
› Alma [3]
› CEDC [3]
› Grupa Maspex [3]
› Intermarche [3]
› Organic Farma Zdrowia [3]
› Schwarz Group [3]
› Asda [2]
› Auchan [2]
› Deloitte [2]
› E.Leclerc [2]
› Hortex [2]
› Kaufland [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Rewe [2]
› Rossmann [2]
› Sainsbury's [2]
› 3G Capital [1]
› Ahold [1]
› Aldi [1]
› Beam Inc. [1]
› Billa [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Diageo [1]
› Dixy [1]
› EcorNaturaSi [1]
› Edeka [1]
› Emperia Holding [1]
› Excellence [1]
› Gallo Vineyards [1]
› Globus [1]
› Iberdigest [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› JF Hillebrand [1]
› LVMH [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mila [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Pernod Ricard [1]
› Polska Meat [1]
› SPAR [1]
› Stock Polska [1]
› Stokrotka [1]
› Tymbark [1]
› Wawel [1]
› ZPC Brześć [1]
› ZPOW Dawtona [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [21]
› alkohol [18]
› owoce i warzywa [18]
› mięso i ryby [17]
› inne produkty [15]
› mleko [11]
› słodycze i przekąski [9]
› kawa i herbata [6]
firmy marketingowe
› Havas [1]
› Havas Media [1]
› Zenith [1]
marki
› Tymbark [3]
› Kubuś [2]
› Absolut [1]
› Belvedere [1]
› Biedronka [1]
› Cisowianka [1]
› Coca-Cola [1]
› Danone [1]
› Food & Joy [1]
› Hortex [1]
› Jacobs [1]
› Łaciate [1]
› Mlekovita [1]
› Rossman [1]
› Smirnoff [1]
› Sobieski [1]
› Soplica [1]
› Żołądkowa Gorzka [1]
› Żubrówka [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA