KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
handel
Aldi
Liczba wyszukanych artykułów: 20
Najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki detaliczne są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Ranking Top 10 Retail Brands oparty jest na danych YouGov BrandIndex. Zestawienie pokazuje marki sieci detalicznych z ...
2024-05-10 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Dealz
,
Dino
,
Lidl
,
Rossmann
Produkty private label stale zyskują na popularności
Marki własne wprowadzane przez sieci sklepów stanowią już ponad 20% koszyka FMCG. Tego typu produkty co najmniej raz w roku kupuje 13,5 mln gospodarstw domowych, czyli w zasadzie wszyscy Polacy - ...
2022-12-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
Netto z największym wzrostem liczby wizyt
Z badania, przeprowadzonego wśród ponad 470 tys. konsumentów przez firmę Proxi.cloud i platformę badawczą UCE RESEARCH, wynika, że we wrześniu 2022 r. Biedronka wygenerowała 64% wszystkich koszyków dyskontowych. Pod tym względem ...
2022-10-21 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Zmiany w wyborach sieci dyskontowych
Analiza zachowań ponad 280 tys. osób robiących zakupy w dyskontach spożywczych wykazała, że w I półroczu br. sklepy Biedronki odwiedziło aż 94% z nich. Do tego jedna czwarta klientów tej sieci ...
2022-09-23 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Netto i Aldi z dużymi wzrostami liczby klientów
W ciągu ostatniego roku ruch w dyskontach w Polsce wzrósł o ponad 13%. Liderami pod tym względem są sieci Netto oraz Aldi, które odwiedza odpowiednio o 52% i 45% więcej klientów ...
2022-08-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
W tym roku do Biedronki poszło ponad 91% klientów wszystkich dyskontów spożywczych. Jednak największy wzrost penetracji tego rynku odnotowało Netto, poprawiając ubiegłoroczny wynik o przeszło 11 p.p. - wynika z raportu ...
2022-06-09 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Biedronka przyciąga ponad 90% klientów sieci dyskontowych
×
Ranking europejskich detalistów
Stowarzyszenie producentów marek własnych PLMA opublikowało coroczną prognozę europejskiego rankingu handlu żywnością na 2021 r. za danymi firmy Ascential. Na szczycie listy znajdują się trzy niemieckie sieci handlowe. Grupa Schwarz ...
2021-09-30 Soft drinks
firmy:
Ahold
,
Aldi
,
Auchan
,
Carrefour
,
Edeka
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Lidl
,
Rewe
,
Schwarz Group
,
Tesco
Spadła lojalność klientów do dyskontów
Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE Research, w drugim kwartale 2021 r. sieć Biedronka odpowiadała za niecałe 64% wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych, a wszystkie największe sieci z ...
2021-08-04 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Badanie popularności sieci handlowych w 2019 r.
Ubiegły rok upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do zmieniających się postaw konsumentów. 5. edycja raportu firm Listonic i Moja ...
2020-03-24 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Stokrotka
,
Tesco
,
Żabka
Coraz wyższe ceny w dyskontach
Badacze przeprowadzili analizę różnic cen, jakie wystąpiły w dyskontach na przestrzeni dwóch ostatnich lat. Badanie wykazało, że najmocniej zdrożały artykuły standardowo kupowane przez rodziny - aż o 11%. Najmniej mogli ...
2019-10-01 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Większe zakupy odchodzą do przeszłości
Zwyczaje zakupowe Polaków zmieniają się, zakupy ulegają rozdrobnieniu - kupujemy częściej, ale mniej niż kiedyś. Nierzadko to konkretny produkt decyduje o wyborze sklepu, ponieważ podstawowe zakupy można zrobić wszędzie - wynika ...
2019-09-19 Soft drinks
firmy:
Aldi
Marki własne decydują o sukcesie sklepów dyskontowych
Porównując udziały wydatków nabywców na zakupy produktów sprzedawanych pod markami własnymi zauważalne są duże dysproporcje pomiędzy poszczególnymi sieciami handlowymi. Biorąc pod uwagę dwie podstawowe kategorie towarów, czyli produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne ...
2019-05-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
Hipermarkety z najtańszymi produktami na święta
Hipermarkety wygrały w świątecznym Koszyku Wirtualnej Polski przygotowanym przez ABR SESTA i Grupę Mobilną Qpony-Blix. Najtańszym sklepem w badaniu został E.Leclerc, drugie miejsce zajmuje Auchan, a podium zamyka Tesco. 100 ...
2018-12-18 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
EKO Holding
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Mila
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Badanie opinii konsumentów na temat sieci sklepów
Eksperci portalu Onet.pl oraz Polskiego Instytutu Badań Jakości (PIBJA) przeprowadzili badania opinii konsumentów temat największych sieci hiper i supermarketów w Polsce. Do badania wybrano największe sieci marketów, które zostały podzielone ...
2018-06-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Polomarket
,
Tesco
Biedronka najpopularniejszą siecią sklepów
Ośrodek Market Side przygotował raport z zestawieniem najbardziej popularnych sieci handlowych w Polsce. Zwyciężyła Biedronka, której sklep w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło 85% Polaków. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się ...
2018-01-22 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
,
Żabka
Sklepy dyskontowe skręcają w kierunku supermarketów
W ciągu dwóch lat liczba sklepów dyskontowych w Polsce zbliży się do 4 tys., a dalszy wzrost będzie oznaczał ryzyko kanibalizacji i w rezultacie spadku zyskowności. Szczególnie, że zmieniają się oczekiwania ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Sieci dyskontowe zwiększają udziały w polskim rynku
Udziały sieci dyskontowych w polskim rynku detalicznym zwiększą się do 2020 r. do 30% - prognozuje firma Planet Retail. Jeszcze w 2010 r. łączne udziały w rynku sieci Biedronka, Lidl, Netto ...
2016-10-03 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
W Polsce jest miejsce dla 4500 dyskontów
- Obecnie w Polsce działa około 3 tys. dyskontów. Granica rozwoju tego formatu znajduje się na poziomie ok. 4,5 tys. sklepów - ocenia Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i ...
2012-10-29 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Rośnie liczba klientów dużych sklepów w Polsce
Podstawowe zakupy Polacy robią głównie w sklepach wielkopowierzchniowych (hiper- i supermarketach) - wynika z badań firmy Nielsen. W 2011 r. Polacy kupili w nich 50% towarów spożywczych, o 3 punkty proc ...
2012-06-28 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [20]
działy
› inwestycje [1]
› promocje i PR [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [19]
› Biedronka [18]
› Netto [11]
› Tesco [6]
› Auchan [5]
› Carrefour [5]
› E.Leclerc [4]
› Kaufland [4]
› Dino [3]
› Piotr i Paweł [3]
› Intermarche [2]
› Rossmann [2]
› Żabka [2]
› Ahold [1]
› Dealz [1]
› Edeka [1]
› EKO Holding [1]
› Lewiatan [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mila [1]
› Polomarket [1]
› Rewe [1]
› Schwarz Group [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Stokrotka [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [2]
› alkohol [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA