KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
inwestycje
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 119
2 mld PLN na inwestycje w sklepy Biedronka
Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD), właściciel sieci sklepów Biedronka, przeznaczy w tym roku aż 2 mld PLN na jej rozwój. W ubiegłym roku firma zainwestowała o 700 mln PLN mniej. JMD ...
2012-01-16 Soft drinks
2 mld PLN na inwestycje w sklepy Biedronka
×
Lewiatan pracuje nad rebrandingiem
W listopadzie Polska Sieć Handlowa Lewiatan rozpoczęła główną część projektu rebrandingu placówek handlowych. Prace projektowe nad nową wizualizacją sklepów trwały kilka miesięcy, a dziś można już zobaczyć pierwsze efekty tych prac ...
2011-11-22 Soft drinks
Piotr i Paweł wprowadza zmiany w e-sklepie
Rynek usług w ramach zakupów przez internet w branży spożywczej rozwija się z ogromną dynamiką. Sieć Piotr i Paweł od blisko 8 lat rozwija tę część swojej działalności i obecnie usługa ...
2011-05-10 Soft drinks
Już 107 sklepów w sieci ODIDO
Już 107 sklepów wyraziło chęć dołączenia do ogólnopolskiej sieci sklepów spożywczych ODIDO. Właściciele placówek spotkali się na integracyjnym konwencie zorganizowanym przez MAKRO Cash and Carry Polska w MAKRO Centrum Rozwoju Firm ...
2011-04-08 Soft drinks
Eurocash będzie szkolił detalistów
Grupa Eurocash rozpoczyna realizację projektu pod nazwą "Akademia Umiejętności Eurocash". Jego celem jest podnoszenie kwalifikacji właścicieli i pracowników niezależnych sklepów detalicznych. Dzięki Akademii ok. 30 000 właścicieli i pracowników lokalnych ...
2010-10-20 Soft drinks
Wszystko o winach na 6win.pl
Serwis 6win.pl to połączenie kompendium wiedzy na temat win z internetowym "Klubem Wina", oferującym ekskluzywne materiały informacyjne, możliwość konsultacji ze znawcami win oraz unikalne zestawy 6 win wybieranych przez ekspertów, m.in ...
2010-09-28 Food & drinks
Udany rok dla sklepów Selgros
Selgros Cash&Carry szacuje, że w roku 2009 odnotował w Polsce wzrost sprzedaży netto oraz wzrost liczby klientów. W minionym roku Selgros przeprowadził wiele ciekawych promocji oraz ogólnopolską loterię promocyjną. Łączna suma ...
2010-01-26 Soft drinks
Pierwsza sieć winiarni na Ukrainie
Na Ukrainie powstała pierwsza ogólnokrajowa sieć sklepów z winami. Winiarnie pod szyldem "Polyana" są pierwszą siecią handlową specjalizującą się w sprzedaży win i innych napojów alkoholowych. Do końca 2009 r. zostało uruchomionych ...
2009-12-18 Russia & CIS
Zaostrza się konkurencja cenowa w handlu detalicznym
Działające w Polsce sieci handlowe coraz częściej decydują się na rywalizację cenową. Obserwatorzy rynku z zaskoczeniem obserwują walkę hipermarketów z dyskontami, kojarzonymi dotąd z najniższymi cenami - czytamy w Rzeczpospolitej. Jako przykład ...
2009-03-09 Soft drinks
Nośniki POS TV w nowych sklepach Piotr i Paweł
Piotr i Paweł otworzył nowe punkty handlowe w Poznaniu, Toruniu, Gdańsku, Płocku, Bydgoszczy i Wrocławiu. Call2Action zainstaluje w nich wkrótce kolejne nośniki POS TV. - Zwiększamy zasięg naszej sieci telewizji w miejscu ...
2008-12-19 Soft drinks
Loyalty Partner wchodzi na Polski rynek
Niemiecki potentat od programów lojalnościowych Loyalty Partner (LP), który zdobył portfele tamtejszych konsumentów, wchodzi na polski rynek. Najpierw jednak stworzy u nas unię wielkich firm. LP chce przyciągnąć i utrzymać przy sobie ...
2008-10-20 Soft drinks
Dystrybutor komputerów ze sklepem spożywczym
Od najtrudniejszej dziedziny internetowego handlu - sprzedaży artykułów spożywczych - rozpoczął budowę swojej wirtualnej galerii handlowej jeden z największych w Polsce dystrybutorów sprzętu komputerowego - spółka Action. Na razie w sklepie pod ...
2007-06-27 Soft drinks
Pół miliarda obrotu Chat Polskich
Obchodząca w tym roku 10-lecie istnienia sieć ma już 190 placówek handlowych. Z tego na terenie Wielkopolski - 85, Lubuskiego 57, w Kujawsko-pomorskiego -11, Zachodnio-pomorskiego - 5 i dolnośląskiego - 32 ...
2007-01-12 Soft drinks
Kampania odmienionej sieci Społem
Krajowa Agencja Handlowa Społem rozpoczęła pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową sieci. Akcja potrwa do końca grudnia, złożą się na nią reklamy w prasie i radiu. KAH uruchomiła również stronę internetową www.znajomysklep.pl. Kampania reklamowa dotyczy ...
2006-12-05 Soft drinks
Polomarket obchodzi urodziny
Największa sieć handlowa z polskim kapitałem świętuje dziewiąte urodziny. W tym roku firma otworzyła 28 sklepów. Dzięki połączeniu z krakowską siecią ABC, Polomarket obecny jest także w Małopolsce. Tym samym zakupy można ...
2006-10-27 Soft drinks
Lewiatan ogólnopolski
Chociaż Lewiatan z ponad 1000 obiektów obejmuje swoim zasięgiem cały kraj, to w niektórych regionach (północno-zachodnia i południowo-wschodnia Polska oraz Dolny Śląsk) sklepy tej sieci występują stosunkowo rzadko. Firma chce się ...
2006-09-15 Soft drinks
Wsparcie konsolidacji sklepów Społem
Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH) odpowiadająca za konsolidację sieci sklepów Społem, rozpoczęła współpracę z Rowland Communications w zakresie kompleksowych działań public relations. Rowland będzie odpowiadać za kształtowanie wizerunku sieci, współtworzenie strategii komunikowania ...
2006-06-09 Soft drinks
Bomi rozszerza zasięg działania
Sieć polskich delikatesów, rozszerza swoją działalność na południową Polskę. Otwarcie nowych marketów przewidziane jest na wrzesień, a ekspansji terytorialnej towarzyszy kampania outdoorowa prowadzona na autobusach i tramwajach w wybranych miastach Polski. W ...
2006-06-09 Soft drinks
Grupa Lotos nie planuje wprowadzenia ekonomicznej sieci
Grupa Lotos nie będzie wprowadzać na rynek taniej sieci stacji pali, poinformowali przedstawiciele spółki. Lotos podtrzymał, że udział firmy w rynku detalicznym osiągnie 10-12% do 2010 roku. Zarząd podjął taką decyzję po ...
2005-12-23 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [9]
› kiedykolwiek [119]
działy
› zagranica [10]
› badania [6]
› innowacje i nowości [5]
› akwizycje i fuzje [5]
› dostawcy [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żabka [13]
› Biedronka [10]
› Carrefour [10]
› Eurocash [6]
› Lidl [5]
› Lewiatan [4]
› Makro Cash & Carry [4]
› Piotr i Paweł [4]
› Auchan [3]
› Intermarche [3]
› Jeronimo Martins [3]
› Netto [3]
› Tesco [3]
› Chata Polska [2]
› Freshmarket [2]
› PepsiCo [2]
› Sainsbury's [2]
› Selgros Cash&Carry [2]
› SPAR [2]
› Stokrotka [2]
› abc [1]
› Advent International [1]
› Agora [1]
› Albert Heijn [1]
› Aldi [1]
› Ambra [1]
› Asda [1]
› Bonduelle [1]
› Centrum Wina [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Delio [1]
› Diageo [1]
› EKO Holding [1]
› Frisco.pl [1]
› Groszek [1]
› Grupa Maspex [1]
› Haribo [1]
› Inmedio [1]
› InPost [1]
› Jush [1]
› Kaufland [1]
› Kopiejka [1]
› Lubella [1]
› Małpka Express [1]
› Marks & Spencer [1]
› Mar-ol [1]
› MCI Management [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Mila [1]
› Molson Coors [1]
› Muszynianka [1]
› Papa Diego [1]
› Piateroczka [1]
› Pieriekrestok [1]
› Pizza Hut [1]
› Polomarket [1]
› PPL Koral [1]
› Prowiant [1]
› Spiżarnia [1]
› Społem [1]
› Starbucks [1]
› Swapp! [1]
› Transgourmet [1]
› Van Dog [1]
› X5 Retail Group [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [8]
› napoje bezalkoholowe [6]
› słodycze i przekąski [6]
› owoce i warzywa [4]
› inne produkty [3]
› kawa i herbata [2]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Change Integrated [1]
› Cukier [1]
› Equinox [1]
› GetHero [1]
› Grey [1]
› JosDeVries [1]
› Just [1]
› Kerris [1]
› MediaMint [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Opus B [1]
› Q&A Communications [1]
› ROmedia [1]
› Spark Foundry [1]
› Zenith [1]
marki
› Lay's [2]
› Pepsi [2]
› Bonduelle [1]
› Coors [1]
› Doritos [1]
› Faktoria Win [1]
› Haribo [1]
› Johnnie Walker [1]
› Koral [1]
› Lubella [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA