KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Tesco
Alma
E.Leclerc
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Większość internautów kupowało żywność w sieci
Z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą SW Research wynika, że 83% internautów przynajmniej raz dokonało zakupów codziennego użytku, w tym artykułów spożywczych za pośrednictwem sieci. Z oferty supermarketów internetowych częściej ...
2016-01-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
E.Leclerc
,
Makro Cash & Carry
,
Tesco
Lista najlepszych sieci spożywczych w Polsce
Firma konsultingowa OC&C Strategy Consultants przeprowadziła wśród konsumentów badanie dotyczące opinii na temat sieci sklepów w Polsce. Klieni ocenili sieci pod względem cen, jakości i adekwatności produktów, szerokości asortymentu. Oceniono również ...
2015-10-16 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
E.Leclerc
,
Intermarche
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Wielkanocne zakupy z Internetu
Przed świętami wielkanocnymi e-delikatesy oraz sklepy internetowe z branży spożywczej intensywniej zachęcają do zakupów z dostawą do domu. Czy zamawianie jedzenia przez Internet zyska w końcu na popularności, tak jak przewidują ...
2013-03-28 Soft drinks
firmy:
Alma
,
A.pl
,
Auchan
,
DoDomku.pl
,
E.Leclerc
,
FreeDelikatesy.pl
,
Frisco.pl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
Sklepy spożywcze najszybciej rosnącą kategorią e-handlu
Wartość ubiegłorocznego e-handlu w Polsce wyniosła 17,5 mld PLN. W 2012 r. może on osiągnąć wartość nawet 21 mld PLN - czytamy w serwisie Wyborcza.pl. Najszybciej rosnącą kategorią są e-sklepy ...
2012-11-26 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
W Polsce działa ok. 300 e-sklepów spożywczych
Za pięć lat rynek e-delikatesów w Polsce ma być wart nawet 2 mld PLN. Być może wejście na niego Tesco spowoduje szybszy wzrost, bo na razie rynek ten rozwija się raczej ...
2012-10-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
E.Leclerc
,
Foodini.pl
,
Frisco.pl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› badania [5]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› E.Leclerc [5]
› Auchan [4]
› Piotr i Paweł [4]
› Frisco.pl [2]
› A.pl [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› DoDomku.pl [1]
› Foodini.pl [1]
› FreeDelikatesy.pl [1]
› Intermarche [1]
› Lidl [1]
› Makro Cash & Carry [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA