KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Ogilvy & Mather
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Żabka chce uwolnić czas klientów
12 października sieć sklepów Żabka uruchomi nową kampanię i pokaże swoim klientom, jak upraszcza ich życie, a tym samym uwalnia czas. Według badań to właśnie brak wolnego czasu jest dla współczesnych ...
2022-10-11 Soft drinks
firmy:
Żabka
,
Cukier
,
Just
,
Ogilvy & Mather
,
Spark Foundry
Akcje promocyjne Milka w sieciach Carrefour i Tesco
Marka Milka w ramach trwającej kampanii "Milka. Cała Polska Sercem z naszymi" zachęca fanów zimowych sportów nie tylko do wspólnego kibicowania, ale i do udziału w akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w ...
2021-02-04 Food & drinks
firmy:
Carrefour
,
Mondelez Polska
,
Tesco
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
,
Riodepost
,
Truskavka
marki:
Milka
Akcje promocyjne Milka w sieciach Carrefour i Tesco
×
Maskotki Disneya do zdobycia w Tesco
8 października w sklepach Tesco rozpocznie się największa akcja lojalnościowa sieci, w ramach której klienci będą mogli wymieniać naklejki otrzymane za zakupy na maskotki bohaterów kreskówek Disneya. Akcja wspierana jest kampanią ...
2020-10-07 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Garden of Words
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
Maskotki Disneya do zdobycia w Tesco
×
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
8 marca rusza nowa kampania sieci Tesco "Historie pisane smakiem". Będzie prezentować historie, które pozwalają zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Tesco Polska rozpoczyna kampanię, w której przez cały rok ...
2018-03-08 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
×
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
Zakupy są wciąż istotnym i czasochłonnym elementem codziennego życia każdego Polaka, wskazują badania przeprowadzone dla Tesco przez grupę badawczą Ipsos. Tylko na wizyty w sklepach spożywczych poświęcamy średnio 3 godziny tygodniowo ...
2015-10-13 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Initiative
,
Ogilvy & Mather
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
×
Saturn i Frisco.pl ponownie ze wspólną kampanią
Sieci sklepów Saturn i Frisco.pl rozpoczęły nową odsłonę akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu lodówki w dowolnym sklepie stacjonarnym Saturn lub na Saturn.pl pomiędzy 9, a 16 ...
2014-10-13 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
,
Saturn
,
Golden Submarine
,
Ogilvy & Mather
,
Universal McCann
Wspólna kampania sieci Saturn i Frisco.pl
"Zapełnimy Twoją nową lodówkę" - to hasło przewodnie nowej akcji promocyjnej sieci Saturn, która prowadzona jest we współpracy ze sklepem internetowym Frisco.pl. Każdy klient, który kupi lodówkę w dowolnym sklepie Saturn ...
2014-06-13 Soft drinks
firmy:
Frisco.pl
,
Saturn
,
Badi Badi
,
Efektura
,
Golden Submarine
,
Ogilvy & Mather
,
Universal McCann
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [7]
działy
› promocje i PR [6]
› badania [2]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tesco [4]
› Frisco.pl [2]
› Saturn [2]
› Carrefour [1]
› Mondelez Polska [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Ogilvy & Mather [7]
› Golden Submarine [2]
› MediaCom [2]
› Universal McCann [2]
› Badi Badi [1]
› Big Picture [1]
› Carla Zuri [1]
› Codemedia [1]
› Cukier [1]
› Efektura [1]
› Event Factory [1]
› Garden of Words [1]
› Initiative [1]
› Just [1]
› Mindshare [1]
› Riodepost [1]
› Spark Foundry [1]
› Truskavka [1]
marki
› Milka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA