KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Initiative
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Oranżadowy Mikołaj w kampanii Oranżady Hellena
Już 13 grudnia startuje bożonarodzeniowa kampania telewizyjna marki Oranżada Hellena, w której oranżadowy Mikołaj wyrusza w podróż na biegun północy. W świątecznym spocie Mikołaj będzie toczył zabawną rywalizację z Kubą ...
2021-12-09 Soft drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
marki:
Hellena
Oranżadowy Mikołaj w kampanii Oranżady Hellena
×
Kampania marki enerBIO
Oferta produktów enerBIO, marki własnej Rossmanna, obejmuje m.in. musli, napoje roślinne, suszone owoce, zdrowe batony i przekąski. "Taki skład to rozumiem" to pierwsza kampania marki enerBIO w Polsce. Agencja Ancymony ...
2021-10-27 Soft drinks
firmy:
Rossmann
,
Ancymony
,
Initiative
,
Papaya Films
marki:
enerBIO
Kampania marki enerBIO
×
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
Zakupy są wciąż istotnym i czasochłonnym elementem codziennego życia każdego Polaka, wskazują badania przeprowadzone dla Tesco przez grupę badawczą Ipsos. Tylko na wizyty w sklepach spożywczych poświęcamy średnio 3 godziny tygodniowo ...
2015-10-13 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Codemedia
,
Initiative
,
Ogilvy & Mather
Polacy spędzają na zakupach 7 dni w ciągu roku
×
Nowy sposób komunikacji sieci Tesco
Przed Świętami Wielkanocnymi Tesco wprowadziło nową platformę komunikacji w radiu i telewizji – Pomocnik Tesco. To nowa forma reklam, w których poza informacjami produktowymi znajdują się porady i inspiracje ...
2015-04-02 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
Red8 Advertising
Tesco ruszyło z nową kampanią wędlin
Sieć sklepów Tesco rozpoczęła kampanię promującą wędliny tradycyjne. Twarzą akcji prowadzonej pod hasłem „Dobre wędliny poznasz po smaku”, jest Robert Makłowicz. Krytyk kulinarny podkreśla, że dobre szynki, wędliny i pasztety ...
2015-03-12 Food & drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
Red8 Advertising
Tesco ruszyło z nową kampanią wędlin
×
Tesco promuje żywność marki Value
Sieć hipermarketów Tesco rozpoczęła kampanię reklamującą produkty spożywcze marki własnej Value. Akcję poprzedziło wprowadzenie jesienią do sprzedaży w hipermarketach Tesco ponad 300 produktów marki Value w nowych opakowaniach z innym logo ...
2015-01-21 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
Red8 Advertising
marki:
Value
Robert Makłowicz reklamuje warzywa i owoce w Tesco
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa hipermarketów Tesco promująca oferowane w nich warzywa i owoce. Ambasadorem akcji jest Robert Makłowicz. Nowa reklama Tesco przekonuje, że oferowane w tych hipermarketach owoce i warzywa ...
2014-09-12 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
Red8 Advertising
Tesco Polska wybrało dom mediowy
Tesco Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę budżetu mediowego. Firma postawiła na współpracę z Initiative, którego całościowa oferta przetargowa została oceniona najwyżej. Dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla ...
2013-12-05 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Initiative
,
MediaCom
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› promocje i PR [7]
› badania [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tesco [6]
› Colian [1]
› Rossmann [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Initiative [8]
› Red8 Advertising [4]
› Ancymony [1]
› Codemedia [1]
› Kolterman Media Communications [1]
› MediaCom [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Papaya Films [1]
marki
› enerBIO [1]
› Hellena [1]
› Value [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA