KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
OMD Media Direction
promocje i PR
kiedykolwiek
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Bambi w kampanii McDonald’s
Polska raperka młodego pokolenia podbija nie tylko listy przebojów, ale również menu McDonald’s. Od 10 września fani artystki w ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH!, dostępnej wyłącznie w aplikacji McDonald’s, będą mogli ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Dentsu Aegis
,
Dobro
,
OMD Media Direction
McDonald’s partnerem Open’er Festival
McDonald’s dołączył do grona partnerów Open’er Festival. Podczas festiwalu marka przygotuje specjalną, interaktywną strefę Maka. W strefie McDonald’s obok specjalnej oferty gastronomicznej, pojawią się influencerzy, których marka zaprosiła do współpracy. W ...
2024-07-02 Soft drinks
firmy:
McDonald's
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Isobar
,
OMD Media Direction
,
Papaya Films
Makłowicz i Synowie debiutują w TV
Rozpoczęła się pierwsza wizerunkowa kampania firmy Makłowicz i Synowie, producenta sosów, oliw, makaronów i dań gotowych. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz zakomunikowanie oferty firmy odbiorcom w całej Polsce. Osią ...
2024-02-02 Food & drinks
firmy:
Makłowicz i Synowie
,
Lepont
,
OMD Media Direction
marki:
Makłowicz i Synowie
Kampania promocyjna pizzy Guseppe
"Guseppe - pizza, która wciąga" - to hasło reklamowe nowej kampanii dla Pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem stycznia. Kampania mediowa promuje najbardziej lubiane przez konsumentów smaki ...
2016-01-12 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
GPD
,
OMD Media Direction
marki:
Guseppe
Kopce na wiosennych stołach w kampanii Dr. Oetker
Ciasto Kopiec Kreta oraz jego siostrzana wersja: Babeczki Kopce Kreta Dr. Oetkera rozpoczynają silną kampanię telewizyjną. Spot reklamowy emitowany będzie w marcu przez największe ogólnopolskie stacje telewizyjne. Telewizyjna kampania reklamowa ...
2015-03-03 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
BBDO
,
OMD Media Direction
marki:
Dr.Oetker
Dodatki do wypieków w kampanii Dr. Oetker
20 lutego ruszy intensywna kampania reklamowa promująca drożdże i słodkie dekoracje Dr. Oetkera. Akcja będzie prowadzona równolegle w TV, prasie i Internecie. Reklama telewizyjna jest kontynuacją historii o rodzinnym przygotowywaniu ...
2015-02-17 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
Lighthouse Consultants
,
Mr. Bloom
,
OMD Media Direction
,
Scholz & Friends
marki:
Dr.Oetker
„Sekret królowych wypieków” w kampanii Dr. Oetker
W połowie listopada ruszyła telewizyjna kampania reklamowa „Pierniczki i słodkie dekoracje Dr. Oetkera – sekret królowych wypieków”. Zachęca do rodzinnego przygotowywania świątecznych ciastek. Spot przedstawia rodzinne przygotowania do Bożego Narodzenia ...
2014-11-24 Food & drinks
firmy:
Dr.Oetker
,
OMD Media Direction
,
Scholz & Friends
marki:
Dr.Oetker
FRoSTA wprowadza nowości z kurczaka
Marka FRoSTA rozszerza ofertę produktów z kurczaka o trzy nowości: Chicken de lux z sosem pesto i sosem czosnkowym oraz Fingersy. Wprowadzenie nowości na rynek wspiera kampania internetowa. Jesienią ...
2013-10-10 Food & drinks
firmy:
FRoSTA
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
marki:
FRoSTA
FRoSTA wprowadza nowości z kurczaka
×
poprzedni
następny
OMD z budżetem marki Benecol
Dystrybutor margaryn marki Benecol, firma Raisio, wybrał dom mediowy OMD (oddział Macroscope). Agencja zajmie się kompleksową obsługą budżetu marketingowego. W zakresie działań PR markę Benecol obsługuje agencja TBWA PR. Raisio ...
2012-11-30 Food & drinks
firmy:
Raisio
,
OMD Media Direction
,
TBWA PR
marki:
Benecol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
Marka Herbapol ogłosiła rozpoczęcie kampanii "Masz to w naturze", nagłaśniającej jej nową strategię marketingową. Wdrożenie strategii obejmie lifting logotypu, zmianę wyglądu opakowań oraz przeprowadzenie kampanii telewizyjnej i innych działań marketingowych. Pierwsze ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
działy
› innowacje i nowości [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Dr.Oetker [4]
› McDonald's [2]
› FRoSTA [1]
› Herbapol Lublin [1]
› Makłowicz i Synowie [1]
› Raisio [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [2]
› DDB & Tribal [2]
› Scholz & Friends [2]
› BBDO [1]
› Dentsu Aegis [1]
› Dobro [1]
› Golden Submarine [1]
› GPD [1]
› Isobar [1]
› Lepont [1]
› Lighthouse Consultants [1]
› Mr. Bloom [1]
› Papaya Films [1]
› San Markos [1]
› TBWA PR [1]
marki
› Dr.Oetker [3]
› Benecol [1]
› FRoSTA [1]
› Guseppe [1]
› Herbapol [1]
› Makłowicz i Synowie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA