KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
mięso i ryby
inne produkty
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 188
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Stały rozwój polskiego eksportu żywności
W ciągu pierwszych trzech kwartałów 2023 roku polski sektor rolno-spożywczy odnotował wzrost wartości eksportu o 11%, osiągając przychody na poziomie 38,7 mld euro. Największa część eksportu trafiała na rynek Unii Europejskiej ...
2023-11-23 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
Przedsiębiorcy handlujący na straganach i targowiskach ostatnio lepiej regulują swoje zobowiązania w bankach i u dostawców. Od maja 2022 do maja 2023 suma ich nieopłaconych w terminie zobowiązań zwiększyła się mniej ...
2023-07-26 Soft drinks
Polacy wciąż chętnie kupują na straganach
×
Danone zbadał talerze Polaków
Z inicjatywy grupy spółek Danone w Polsce powstało Interdyscyplinarne Centrum Analiz i Współpracy Żywność dla Przyszłości, które swoją działalność rozpoczęło od diagnozy sytuacji i wskazania tematów, nad którymi Centrum ma pracować ...
2023-04-20 Soft drinks
firmy:
Danone
Danone zbadał talerze Polaków
×
Śniadanie wielkanocne droższe średnio o 1/3
Wielkanoc 2023 będzie jednym z najdroższych świąt w ostatnich 20 latach. Chociaż już rok temu praktycznie każdy produkt pojawiający się na stole wielkanocnym podrożał, to w 2023 roku zmierzymy się z ...
2023-03-30 Soft drinks
Wyniki handlu zagranicznego branży rolno-spożywczej
Wicepremier, minister rolnictwa Henryk Kowalczyk przedstawił wyniki handlu zagranicznego produktami rolno-spożywczymi w 2022 roku. W ubiegłym roku wartość eksportu ogółem towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 47,6 mld EUR i była o ...
2023-02-15 Soft drinks
Styczeń kolejnym miesiącem z dwucyfrowymi wzrostami cen
W styczniu 2023 r. codzienne zakupy w sklepach były średnio o 20% droższe niż w analogicznym okresie rok temu. Kolejny miesiąc z rzędu zanotowano też dwucyfrowe wzrosty we wszystkich kategoriach produktowych ...
2023-02-09 Soft drinks
Znamy najszybciej drożejące produkty w 2022 r.
W całym zeszłym roku zakupy były droższe średnio o 19,1% w porównaniu do 2021 r. Najbardziej zdrożały tłuszcze i produkty sypkie - odpowiednio o ponad 47% i przeszło 27% rdr - ...
2023-01-23 Soft drinks
Rosną koszty codziennych zakupów
W grudniu 2022 r. zakupy były droższe średnio o blisko 25% niż rok wcześniej - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio ...
2023-01-10 Soft drinks
Prognozy wzrostu cen w 2023 r.
Zdaniem ekspertów, widoczne w ostatnich miesiącach podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym 2023 roku. Najbardziej mogą iść w ...
2023-01-03 Soft drinks
Zakupy świąteczne będą dużo droższe
Według danych pozyskanych z blisko 41 tys. sklepów detalicznych, w listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8% niż rok temu, czyli nieco mniej niż miesiąc wcześniej, gdy zanotowano 26,1% ...
2022-12-12 Soft drinks
Rekordowe wzrosty cen żywności w Polsce
W październiku codzienne zakupy były droższe średnio o 26,1% rdr - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych" autorstwa UCE Research i Wyższych Szkół Bankowych. Jak wynika z analizy ...
2022-11-10 Soft drinks
Ponad 44% Polaków zwraca uwagę na cenę produktów spożywczych
W obliczu wysokiej inflacji, w poszukiwaniu stabilności finansowej, konsumenci zmieniają swoje preferencje zakupowe, dotyczące artykułów spożywczych. Chętniej korzystają z promocji i szukają tańszych zamienników. Na jakich kategoriach produktowych najczęściej oszczędzają Polacy ...
2022-11-03 Soft drinks
firmy:
Barbora
Zakupy we wrześniu droższe o 24% niż rok temu
We wrześniu zakupy w sklepach były droższe rdr. średnio o 24%, na co wskazuje analiza blisko 40 tys. cen detalicznych. Podwyżki widoczne są we wszystkich dwunastu badanych kategoriach, a w jedenastu ...
2022-10-10 Soft drinks
Sektor rolno-spożywczy przerzuca koszty na klientów
Firmy od pewnego czasu mierzą się z poważnymi wyzwaniami, takimi jak drożejące surowce i materiały, czy rosnące koszty pracy. Eksperci Credit Agricole Bank Polska postanowili sprawdzić, jak dużą część wyższych kosztów ...
2022-09-20 Soft drinks
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Napój owsiany w Niemczech jest tańszy niż mleko
Najtańsze mleko w niemieckim handlu detalicznym kosztuje już ponad 1 euro. Po raz pierwszy napoje owsiane i migdałowe są tańsze niż mleko pełne. W przypadku marek własnych cena za litr za ...
2022-09-12 Soft drinks
W lipcu ceny wzrosły średnio o ponad 18%
Analiza ponad 31 tys. cen detalicznych wykazała, że w lipcu zakupy w sklepach były droższe średnio o 18,6% niż rok wcześniej. Zdrożały wszystkie monitorowane kategorie, a najmocniej art. tłuszczowe - o ...
2022-08-10 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
[10]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [188]
działy
› zagranica [52]
› handel [47]
› makroekonomia [16]
› promocje i PR [15]
› inwestycje [13]
› innowacje i nowości [10]
› dostawcy [6]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› Aldi [1]
› A.pl [1]
› Bakoma [1]
› Barbora [1]
› Carrefour [1]
› Danone [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› Frisco.pl [1]
› FRoSTA [1]
› Konspol [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Netto [1]
› Nutricia Polska [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› Podravka [1]
› Soligrano [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [141]
› napoje bezalkoholowe [107]
› słodycze i przekąski [87]
› alkohol [69]
› kawa i herbata [62]
marki
› Actimel [1]
› Bakoma [1]
› Bebiko [1]
› Bebilon [1]
› Berlinki [1]
› BoboVita [1]
› E.Wedel [1]
› FRoSTA [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA