KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
inne produkty
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 28
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Od stycznia nowa edycja akcji "Jem smacznie i zdrowo"
Już 9 stycznia ruszy 2. edycja programu edukacyjnego "Jedz smacznie i zdrowo". Po zakończonej sukcesem 1. edycji, organizatorzy postanowili sięgnąć po nowe pomysły, które dodatkowo uatrakcyjnią naukę zdrowego odżywiania. Dla ...
2011-11-09 Soft drinks
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
III edycja kampanii "Jedz smacznie i zdrowo"
2 czerwca rozpoczęła się III edycja ogólnopolskiej kampanii "Jedz smacznie i zdrowo" prowadzona przez firmę Nestle w sieci sklepów Tesco. Jej celem jest edukacja Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i komponowania ...
2010-06-10 Soft drinks
Unilever promuje w reklamach swoje logo
Unilever wprowadza do telewizyjnych reklam swych marek w Polsce logo firmy. Pod koniec każdego spotu pojawiać się będzie animowany logotyp Unilevera. Pierwszym przykładem użycia firmowego logo w telewizji jest reklama marki ...
2010-04-28 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Trzy produkty Jutrzenki z tytułem Produkt Roku 2010
Trzy produkty z portfolio Jutrzenki Holding zostały w tym roku nagrodzone w programie Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Oprócz napojów Hellena tytuł ten otrzymały również wafelki Grześki oraz nowa marka bakalii - ...
2010-03-08 Soft drinks
Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press
Drugi rok z rzędu Delecta znalazła się w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych. W raporcie magazynu Press, podsumowującym wyniki badania Top Marka, Delecta uplasowała się na 4 miejscu wśród ...
2009-10-15 Soft drinks
Letnia edycja akcji "Jedz smacznie i zdrowo"
Wkrótce rusza kolejna, letnia edycja akcji Nestle "Jedz smacznie i zdrowo". W zeszłym roku kampania spotkała się z bardzo dużym odzewem konsumentów. Eksperci żywieniowi Nestle odwiedzili 100 hipermarketów, w których 52 ...
2009-04-29 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
Wystartował nowy konkurs firmy Unilever. Zabawa polega na stworzeniu własnego fotokomiksu z wykorzystaniem zdjęć z produktami koncernu. Zasady konkursu są bardzo proste. Wystarczy zaprojektować on-line własny fotokomiks za pomocą kreatora komiksów przygotowanego ...
2009-04-01 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
×
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Konsumenci wybrali najlepsze nowości rynku FMCG
28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. W ten sposób zakończyła się IV edycja programu "Produkt Roku". Na ...
2008-03-03 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [28]
działy
› badania [15]
› zagranica [7]
› handel [6]
› innowacje i nowości [2]
› inwestycje [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [2]
› Lidl [2]
› Carrefour [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [26]
› słodycze i przekąski [23]
› owoce i warzywa [22]
› mięso i ryby [14]
› alkohol [13]
marki
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Finlandia [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Milka [1]
› Piątnica [1]
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA