KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 217
10 produktów spożywczych, na które Polacy wydają najwięcej
Wydatki Polaków na 10 najbardziej popularnych produktów spożywczych wyniosły w okresie XII 2011-XI 2012 ponad 48 mld PLN. Jest to kwota o 6% wyższa w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej ...
2013-04-03 Soft drinks
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
Wejście Polski do Unii Europejskiej zdynamizowało polski wzrost eksportu. Od 2004 r. sprzedaż produktów do UE wzrosła o 129%, z 60 do 137 mld EUR. Wśród 20 grup towarów o największym ...
2012-11-27 Soft drinks
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
×
Coraz więcej firm spożywczych upada
W statystykach upadłości od kilku miesięcy pojawiają się lokalni producenci żywności o obrotach średnio kilkudziesięciu milionów złotych. Żadna branża nie gwarantuje przetrwania - informują Wiadomości Handlowe, powołując się na raport firmy ...
2012-06-05 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Będzie jedna inspekcja kontroli żywności
Przeprowadzenie w tym roku legislacji w zakresie połączenia Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z Agencją Rynku Rolnego oraz budowanie jednolitej inspekcji produkcji żywności - zapowiedział minister rolnictwa Marek Sawicki. Kontrolą ...
2012-05-22 Soft drinks
Ostrzejsze przepisy dotyczące informacji na etykietach w UE
Unia Europejska wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące informowania konsumentów o składnikach i wartości odżywczej produktów spożywczych oraz ich graficznej formie prezentacji. Nowe przepisy wymuszają na producentach żywności umieszczanie na etykietach klarownej ...
2012-05-22 Soft drinks
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
IJHARS: rośnie jakość polskiej żywności
W ostatnich tygodniach głośno było o przypadkach fałszowania polskiej żywności lub dodawania składników nie przeznaczonych do jej produkcji. Może to wywoływać zaniepokojenie konsumentów o jakość i bezpieczeństwo produktów codziennego użytku. Inspekcja ...
2012-03-14 Soft drinks
Eksport stanowi 60% sprzedaży Mokate
Eksport firm wchodzących w skład grupy Mokate na koniec 2011 roku według wstępnych danych wyniósł 60% w sprzedaży ogółem. - To był bardzo dobry rok. Z nadwyżką realizowaliśmy sprzedaż na ...
2012-02-10 Food & drinks
firmy:
Mokate
Eksport stanowi 60% sprzedaży Mokate
×
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
Już po raz 7. miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO ...
2011-12-14 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
×
Od stycznia nowa edycja akcji "Jem smacznie i zdrowo"
Już 9 stycznia ruszy 2. edycja programu edukacyjnego "Jedz smacznie i zdrowo". Po zakończonej sukcesem 1. edycji, organizatorzy postanowili sięgnąć po nowe pomysły, które dodatkowo uatrakcyjnią naukę zdrowego odżywiania. Dla ...
2011-11-09 Soft drinks
Nestle podsumowuje Letnie Praktyki
W Nestle Polska SA zakończyła się XII edycja praktyk letnich dedykowanych dla studentów i absolwentów. W tym roku, w ramach trzymiesięcznej praktyki, do zespołu Nestle dołączyły aż 52 osoby, które - ...
2011-10-07 Soft drinks
Kraft podzieli się na dwie części
Amerykański koncern Kraft Foods ogłosił, że podzieli się na dwie oddzielne spółki. Pierwsza powstanie na bazie północnoamerykańskiego biznesu spożywczego za wyjątkiem przekąsek (m.in. sery, kawa, soki), generującego roczną sprzedaż wysokości ...
2011-08-05 Soft drinks
Regulacja cen na Białorusi
Na Białorusi zatwierdzono listę towarów, na które może być wprowadzona na 3 miesiące regulacja cen. To kolejny pomysł białoruskich władz, który ma powstrzymać wzrost cen. Na liście regulowanych towarów jest ...
2011-06-20 Russia & CIS
Pierre Detry nowym szefem Nestle w Polsce
Od 1 czerwca stanowisko Szefa Rynku Polski i Krajów Bałtyckich Nestle zajmuje Pierre Detry, dotychczasowy Country Business Manager Infant Nutrition France. Pierre Detry zastąpił Stuarta Irvine'a, który otrzymał nominację na Szefa ...
2011-06-03 Soft drinks
Pierre Detry nowym szefem Nestle w Polsce
×
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
Mokate zwiększa sprzedaż na tureckim rynku
Od 8 lat spółki należące do grupy Mokate dostarczają na rynek turecki półprodukty do przemysłu spożywczego, głównie zabielacie i spieniacze. W najbliższych latach, firma chce nie tylko zwiększać eksport tych artykułów ...
2011-04-26 Food & drinks
Najbardziej znane marki żywności dla dzieci
Według badań RosBiznesKonsalting marki FrutoNiania i Agusza są najbardziej znanymi markami w segmencie żywności dla dzieci w Rosji. Wskazało je spontanicznie odpowiednio 84,5 i 82,2% badanych. Na trzecim miejscu znalazła ...
2011-04-07 Russia & CIS
Najbardziej znane marki żywności dla dzieci
×
poprzedni
następny
North Coast prognozuje wzrost przychodów o 38%
- Spółka z branży spożywczej North Coast prognozuje, że w 2011 r. jej skonsolidowane przychody wzrosną o 38% do 180 mln PLN, podała firma w raporcie. Zarząd odnośnie publikacji prognoz ...
2011-04-01 Food & drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [217]
działy
› badania [102]
› zagranica [69]
› handel [32]
› promocje i PR [28]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [13]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› FoodWell [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [181]
› owoce i warzywa [172]
› słodycze i przekąski [157]
› mięso i ryby [137]
› alkohol [115]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Starbucks [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› goBIO [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Lurpak [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA