KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 217
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Cena ważniejsza od marki - badania Online Market Intelligence
Jak pokazują wyniki badań firmy Online Market Intelligence, Rosjanom łatwiej jest zrezygnować z wody mineralnej znanej marki (55,2%), a trudniej z ulubionej marki papierosów. Do badań wybrano 17 kategorii towarów obecnych ...
2011-02-02 Russia & CIS
25% eksportu polskich produktów spożywczych trafia do Niemiec
- Niemcy są dla Polski ważnym partnerem handlowym, na ten rynek trafia jedna czwarta eksportu produktów spożywczych - powiedział minister rolnictwa Marek Sawicki na konferencji prasowej przed otwarciem berlińskich targów "Gruene ...
2011-01-21 Soft drinks
Żywność może wkrótce podrożeć o 4-5%
W pierwszym półroczu 2011 r. żywność podrożeje o 4-5 proc. Najwięcej wzrosną ceny mąki, oleju, warzyw i owoców - poinformowała Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej. W ...
2011-01-18 Soft drinks
Żywność w Polsce jedną z najtańszych w Europie
Ceny produktów żywnościowych w Polsce należą do jednych z najniższych w Europie. Według danych firmy Euromonitor International, która zbadała ceny w 11 krajów, większość podstawowych artykułów jest w Polsce najtańsza - ...
2011-01-11 Soft drinks
Produkty spożywcze z informacjami o wartościach odżywczych
Na wieprzowinie, drobiu i jagnięcinie sprzedawanych w UE będzie obowiązkowo wskazany kraj pochodzenia, tak jak obecnie na wołowinie i cielęcinie - zgodzili się we wtorek ministrowie zdrowia krajów UE. Produkty spożywcze ...
2010-12-08 Soft drinks
Inicjatywy ekologiczne przedstawicieli branży FMCG
Podczas pierwszego dnia Szczytu Klimatycznego w Cancun, Forum Branży Towarów Konsumpcyjnych (Consumer Goods Forum) zaproponowało dwie kluczowe inicjatywy przeciwdziałające zmianom klimatycznym: działania mające na celu zatrzymanie procesu wylesiania oraz wyeliminowanie z ...
2010-11-30 Soft drinks
Laureaci godła Produkt Roku 2010
Miesięcznik Reader's Digest po raz szósty przyzna certyfikaty Produkt Roku - Wybór Czytelników. Mogą na nie liczyć firmy, których produkty są najchętniej wybierane przez czytelników miesięcznika. Uroczystość wręczenia certyfikatów z godłem ...
2010-11-30 Soft drinks
Laureaci godła Produkt Roku 2010
×
Lipton najsilniejszą marką w Polsce
Firma Young & Rubicam po raz kolejny wyłoniła 25 najsilniejszych marek w Polsce. Badanie BrandAsset Valuator ma charakter globalny i jest prowadzone od 17 lat. Na potrzeby badania, które objęło 44 ...
2010-10-26 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
III edycja kampanii "Jedz smacznie i zdrowo"
2 czerwca rozpoczęła się III edycja ogólnopolskiej kampanii "Jedz smacznie i zdrowo" prowadzona przez firmę Nestle w sieci sklepów Tesco. Jej celem jest edukacja Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i komponowania ...
2010-06-10 Soft drinks
PFPŻ nie chce wprowadzenia barier na import PET
W związku z prowadzonym postępowaniem antydumpingowym dotyczącym importu PET, Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców zaapelowała do Ministra Gospodraki o odrzucenie przez stronę polską wniosku Komisji Europejskiej o wprowadzenie tymczasowych środków ...
2010-04-28 Soft drinks
Unilever promuje w reklamach swoje logo
Unilever wprowadza do telewizyjnych reklam swych marek w Polsce logo firmy. Pod koniec każdego spotu pojawiać się będzie animowany logotyp Unilevera. Pierwszym przykładem użycia firmowego logo w telewizji jest reklama marki ...
2010-04-28 Soft drinks
Słodzik z wrocławskiego Uniwersytetu Przyrodniczego
Naukowcy z Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu stworzyli z pozostałości po produkcji biopaliwa pozbawiony kalorii słodzik. Do gliceryny, która jest odpadem przy produkcji biopaliw, wrzuca się specjalne szczepy drożdży. W ten sposób powstaje ...
2010-04-28 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Rynek żywności dla dzieci wart jest już 1 mld PLN
Jak podaje firma badawcza Nielsen, wartość rynku żywności dla niemowląt w Polsce wzrosła w ubiegłym roku o 12% i osiągnęła poziom 950 mln PLN. Należy jednak pamiętać, że firma ta nie ...
2010-04-12 Soft drinks
Kraft Foods wyznaczył szefa na Europę
Kraft Foods awansował Trevora Bonda, prezesa Cadbury Britain & Ireland na szefa koncernu w Europie. 48-letni Trevor Bond, który pracował w Cadbury od 23 lat, obejmie stanowisko President Markets, Kraft Foods Europe ...
2010-03-10 Food & drinks
Trzy produkty Jutrzenki z tytułem Produkt Roku 2010
Trzy produkty z portfolio Jutrzenki Holding zostały w tym roku nagrodzone w programie Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Oprócz napojów Hellena tytuł ten otrzymały również wafelki Grześki oraz nowa marka bakalii - ...
2010-03-08 Soft drinks
Nowe logo produktów ekologicznych UE
Komisja Europejska oficjalnie ogłosiła wyniki konkursu na logo dla produktów ekologicznych Unii Europejskiej. Od 1 lipca 2010 r. umieszczenie nowego logo będzie obowiązywało na wszystkich paczkowanych produktach ekologicznych, które zostały wyprodukowane ...
2010-02-09 Soft drinks
Nowe logo produktów ekologicznych UE
×
Zakończenie przetargu na pomoc dla najuboższych
Agencja Rynku Rolnego rozstrzygnęła przetarg na dostarczenie żywności organizacjom charytatywnym w 2010 r. Wsparcie trafi do ok. 4 mln najuboższych Polaków. Akcja jest finansowana przez Komisję Europejską. Program "Dostarczanie nadwyżek żywności najuboższej ...
2010-01-19 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [217]
działy
› badania [102]
› zagranica [69]
› handel [32]
› promocje i PR [28]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [13]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› FoodWell [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [181]
› owoce i warzywa [172]
› słodycze i przekąski [157]
› mięso i ryby [137]
› alkohol [115]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Starbucks [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› goBIO [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Lurpak [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA