KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 217
Delecta Top Marką 2009 w rankingu Press
Drugi rok z rzędu Delecta znalazła się w pierwszej piątce najczęściej wymienianych w mediach marek spożywczych. W raporcie magazynu Press, podsumowującym wyniki badania Top Marka, Delecta uplasowała się na 4 miejscu wśród ...
2009-10-15 Soft drinks
Rynek żywności dla niemowląt i małych dzieci wzrósł o 20%
Według danych firmy Nielsen, sprzedaż detaliczna żywności dla niemowląt i małych dzieci w Polsce wzrosła od czerwca 2007 r. do maja 2008 r. o ponad 20% osiągając wartość 800 mln PLN ...
2009-10-02 Soft drinks
W czasie kryzysu Polacy zmieniają zwyczaje żywieniowe
Według raportu Ipsos "Trendy w zwyczajach żywieniowych Polaków. Edycja 2009" Polacy pozytywnie oceniają swój sposób odżywiania. Złotą zasadą zdrowego odżywiania jest niezmiennie jedzenie trzech posiłków dziennie. Wprawdzie najważniejsze produkty w naszej diecie ...
2009-09-28 Soft drinks
Sylwia i Adam Mokryszowie w zarządzie Mokate
W uznaniu dla wieloletniej efektywnej pracy na rzecz firmy oraz głębokiego zaangażowania w rozwój Mokate na rynku krajowym i na rynkach zagranicznych - Rada Nadzorcza postanowiła z dniem 27 lipca 2009 ...
2009-08-27 Food & drinks
Wyniki Nestle - w Polsce wzrost, na świecie spadek
Na skutek recesji, największa firma spożywcza na świecie zanotowała w I połowie roku spadek sprzedaży. Przychody Nestle spadły o 1,5%, do 48,3 mld USD. Dział odpowiedzialny za sprzedaż wody, Nestle Waters, zmniejszył ...
2009-08-13 Soft drinks
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Wyniki kontroli jakości produktów spożywczych
- Prawie 10% żywności skontrolowanej w 2008 r. przez Inspekcję Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych (IJHARS) było złej jakości. 35% artykułów miało złe oznaczenia - poinformowała w piątek inspekcja. Inspekcja sprawdza jakość produktów ...
2009-06-08 Soft drinks
Lepsza koniunktura na rynku dzięki Wielkanocy
Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku w badaniu Indeksu Koniunktury Konsumenckiej, sprzedaż produktów paczkowanych w tradycyjnych sklepach spożywczych wzrosła w kwietniu o 15,9% w stosunku do roku poprzedniego. Wartość sprzedaży była wyższa ...
2009-05-21 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Polacy chętniej wracają do smaków dzieciństwa
Coraz więcej produktów, zwłaszcza z branży spożywczej, pozycjonuje się jako tradycyjne, przypominające dzieciństwo smakołyki - czytamy w portalu Brief.pl. - Polacy lubią kupować smaki z dzieciństwa, które kojarzą im się zazwyczaj ze ...
2009-05-07 Soft drinks
Letnia edycja akcji "Jedz smacznie i zdrowo"
Wkrótce rusza kolejna, letnia edycja akcji Nestle "Jedz smacznie i zdrowo". W zeszłym roku kampania spotkała się z bardzo dużym odzewem konsumentów. Eksperci żywieniowi Nestle odwiedzili 100 hipermarketów, w których 52 ...
2009-04-29 Soft drinks
Wyniki European Trusted Brands 2009
Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i ...
2009-04-22 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
Wystartował nowy konkurs firmy Unilever. Zabawa polega na stworzeniu własnego fotokomiksu z wykorzystaniem zdjęć z produktami koncernu. Zasady konkursu są bardzo proste. Wystarczy zaprojektować on-line własny fotokomiks za pomocą kreatora komiksów przygotowanego ...
2009-04-01 Soft drinks
Unilever: konkurs na najlepszy fotokomiks
×
Podróż z Chatą Polską
9 marca rusza wiosenna Loteria Chaty Polskiej - STARTUJ W EUROPEJSKĄ PODRÓŻ. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zrobić w dowolnej Chacie zakupy za 20 PLN i wysłać SMSa zgłoszeniowego. Na klientów ...
2009-03-11 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Unilever planuje w Rosji kolejne inwestycje
Nowa inwestycja zostanie zlokalizowana na terenie obwodu Tuła. Projekt dotyczy budowy kompleksu przedsiębiorstw zajmujących się produkcją artykułów żywnościowych. Unilever planuje zainwestować 100 mln EUR do 2014 r. Kompleks będzie obejmował produkcję lodów ...
2008-11-20 Russia & CIS
Nestle zarabia w Polsce coraz więcej
Blisko 1,5 mld PLN wyniosły w pierwszym półroczu łączne przychody polskich spółek koncernu Nestle. Sprzedaż Nestle była w Polsce o 15% wyższa niż w ciągu sześciu miesięcy 2007 r. - Pierwsze półrocze ...
2008-08-08 Soft drinks
Wyższe wydatki na żywności dla dzieci
Według danych opublikowanych przez Nielsen, w ubiegłym roku łączny dochód ze sprzedaży mleka, dań gotowych, kaszki, soków oraz herbatek sięgnął 720 mln PLN. Do końca tego roku wartość rynku ma osiągnąć ...
2008-06-24 Soft drinks
Laureaci plebiscytu na Studencki Produkt Roku
W środę wieczorem rozstrzygnięto plebiscyt Studencki Produkt Roku 2008 i wręczono statuetki SPR. Studencki Produkt Roku to plebiscyt, w którym studenci wybierają ulubione produkty i marki. W tym roku głosowali, oddając ...
2008-06-13 Soft drinks
Vending w Polsce wart już 200 mln
W tym roku w urządzeniach sprzedających produkty żywnościowe Polacy wydadzą 10% więcej niż w 2007 r. - podaje firma badawcza Euromonitor International. Największy udział w ubiegłorocznej sprzedaży automatów miały napoje gorące (84,2 ...
2008-03-07 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [217]
działy
› badania [102]
› zagranica [69]
› handel [32]
› promocje i PR [28]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [13]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› FoodWell [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [181]
› owoce i warzywa [172]
› słodycze i przekąski [157]
› mięso i ryby [137]
› alkohol [115]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Starbucks [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› goBIO [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Lurpak [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA