KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 217
Konsumenci wybrali najlepsze nowości rynku FMCG
28 lutego 2008 poznaliśmy werdykt polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze nowości, jakie pojawiły się na rynku FMCG w ciągu minionego roku. W ten sposób zakończyła się IV edycja programu "Produkt Roku". Na ...
2008-03-03 Soft drinks
Sztuczne słodziki nie sprzyjają szczupłej sylwetce
Według najnowszych doniesień naukowych stosowanie sztucznych środków słodzących wcale nie sprzyja spadkowi wagi. Z badań przeprowadzonych przez uczonych z Purdue University w Indianie wynika, że osoby używające słodzików mogą być w ...
2008-02-12 Soft drinks
Zmiany personalne w Nestle Polska
W związku z uaktualnieniem roli Dyrektora Komunikacji w Nestle, na rynku polskim rozdzielono Dział Zasobów Ludzkich i Komunikacji, a w jego miejsce powstały dwa oddzielne działy: Dział Komunikacji i Usług Marketingowych ...
2008-01-16 Soft drinks
Mokate inwestuje w rozbudowę zakładu
Jeden z największych polskich producentów zabielaczy oraz kawy planuje rozbudowę zakładu produkcyjnego oraz magazynów w Żorach. Firma zabiega o uzyskanie potrzebnych do rozpoczęcia inwestycji pozwoleń administracyjnych. Po zakończeniu rozbudowy powierzchnia zakładów mają ...
2007-09-21 Food & drinks
Odchudzanie po europejsku
Komisja Europejska chce walczyć z otyłością. Firmy spożywcze mają trzy lata na wprowadzenie działań, które ułatwią konsumentom utratę zbędnej wagi. W dokumencie zwanym Białą Księgą KE wyjaśnia w jaki sposób wdrażać ...
2007-08-28 Soft drinks
Zmiany na Polagra Food 2007
Tegoroczna, 28. edycja targów odbędzie się w dniach 17-20 września. W tym roku impreza obejmie pięć salonów: gastronomii, wyrobów spożywczych i napojów, wyposażenia sklepów oraz win i alkoholi. Przeobraziły się również same ...
2007-08-17 Soft drinks
Nowe rozporządzenie o znakowaniu produktów spożywczych
Obowiązują nowe przepisy dotyczące znakowania środków spożywczych. Wykaz zmian obejmuje m.in. - Producenci napojów alkoholowych nie mają już obowiązku znakowania piwa, wyrobów winiarskich, napojów spirytusowych wykazem substancji dodatkowych. - Wykaz składników alergennych został ...
2007-08-07 Soft drinks
Unilever zwolni 20 tys. pracowników
Brytyjsko-holenderski koncern, który jest właścicielem takich marek jak Knorr, Dove i Lipton, zamierza zwolnić w ciągu najbliższych czterech lat na całym świecie 20 tys. pracowników, czyli 11 proc. personelu. O projektowanych zwolnieniach ...
2007-08-03 Soft drinks
Wsparcie UE dla sektora spożywczego
Firmy spożywcze, które od kilku miesięcy czekają na możliwość ubiegania się o dofinansowanie inwestycji z nowej puli funduszy unijnych mogą szykować się do składania wniosków. Komisja Europejska zaakceptowała wczoraj przedłożony jej przez ...
2007-07-26 Soft drinks
Nowe rozporządzenie w sprawie oświadczeń zdrowotnych
Od 1 lipca zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1924/2006 w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych dotyczących żywności. Zgodnie z nowymi przepisami, w etykietowaniu, prezentacji i reklamie żywności (produktów spożywczych) ...
2007-07-03 Soft drinks
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
Polska utrzymuje wysoki eksport do Rosji
Polska utrzymała w ubiegłym roku dziesiąte miejsce wśród największych eksporterów produktów rolno-spożywczych do Rosji. Wartość polskiego eksportu żywności na rynek rosyjski zmalała w ubiegłym roku o 14%, do 431 mln EUR ...
2007-05-21 Soft drinks
Inwazja polskich firm w Europie Środkowo-Wschodniej
Od momentu wejścia Polski do UE, nasz eksport rośnie bardzo szybko - o ok. 20% rocznie. Największą dynamikę osiągnęła sprzedaż na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Sprzedaż na Ukrainę w ciągu pierwszych 11 ...
2007-02-05 Soft drinks
Mokate trzecim producentem zabielaczy w Europie
Business Unit Food Ingrediens, najnowszy i najszybciej rozwijający się dział grupy Mokate powstał przede wszystkim po to, by nadzorować wytwarzanie i sprzedaż półproduktów z mleka, między innymi spieniaczy i zabielaczy wykorzystywanych ...
2007-01-26 Food & drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Cargill chce wprowadzić nowy środek słodzący
Amerykański producent dodatków dla przemysłu spożywczego liczy na uzyskanie zgody UE na wprowadzenie na rynek nowego środka słodzącego o nazwie Xtend Sucromalt. Produkt ten ma być wprowadzony wspólnie z inną substancją ...
2007-01-10 Soft drinks
Nestle ExtraClub dla HoReCa
Nestle rozpoczęło realizację nowatorskiego programu dla kanałów HoReCa, szkół, biur i zakładów pracy. Jest on adresowany do klientów Nestle FoodServices. Aby przystąpić do Nestle ExtraClub, należy dokonać zakupu promocyjnych produktów Nestle FoodServices ...
2007-01-03 Soft drinks
Zdrowe opakowanie wielowarstwowe
Firma Suwary wprowadziła na rynek nowe opakowania wielowarstwowe (barierowe), przeznaczone dla branży spożywczej i kosmetycznej. Barierowe opakowania czterowarstwowe, zaczynają wypierać rynek opakowań szklanych. Ich producenci przekonują, że najlepszym rozwiązaniem do przechowywania sosów, soków ...
2006-12-05 Soft drinks
Zdrowe opakowanie wielowarstwowe
×
Ranking najcenniejszych polskich marek
Rzeczpospolita opublikowała III edycję rankingu najbardziej wartościowych polskich marek. Zwycięzcą rankingu zastały TP SA i Orlen, jednak prawdziwym odkryciem są marki szybko rozwijających się, średnich firm, takich jak Mlekovita czy Reserved. Łączna wartość ...
2006-11-28 Soft drinks
Nowe witaminy i minerały w żywności
Państwa członkowskie muszą do końca roku przyjąć przepisy dyrektywy Komisji Europejskiej nr 2006/34/WE. Dodają one kolejne substancje do listy środków, które mogą być stosowane w produkcji żywności specjalnego przeznaczenia. Niektóre formy folianu ...
2006-11-06 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [217]
działy
› badania [102]
› zagranica [69]
› handel [32]
› promocje i PR [28]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [13]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› FoodWell [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [181]
› owoce i warzywa [172]
› słodycze i przekąski [157]
› mięso i ryby [137]
› alkohol [115]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Starbucks [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› goBIO [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Lurpak [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA