KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mleko
kawa i herbata
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 217
Przemysł spożywczy najbardziej konkurencyjny
Przemysł spożywczy należy do najbardziej konkurencyjnych na krajowym i unijnym rynku. Najlepiej radzą sobie przetwórcy owoców i warzyw oraz producenci mięsa. Spośród 87 branż przemysłu przetwórczego, które badało Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych (CASE) ...
2006-03-29 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
North Coast chce pozyskać z giełdy 23 mln
Maksymalna cena emisyjna 7 mln akcji serii C oraz 8 mln akcji serii B importera i dystrybutora wysokogatunkowych produktów spożywczych została ustalona na 3,90 PLN. Spółka zamierza pozyskać z emisji około ...
2006-03-17 Soft drinks
Trendy kształtujące rynek żywności
Brytyjska firma badawcza Mintel opublikowała wnioski z analizy ponad 156 tys. nowych produktów z branży FMCG, wprowadzonych na światowe rynki w 2005 r. Na podstawie tej analizy eksperci prognozują, jakie trendy ...
2006-03-15 Soft drinks
Zmiana Dyrektora Sprzedaży Nestle Polska
15 marca 2006 roku Zbigniew Walkiewicz obejmie stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży i zostanie Członkiem Zarządu Nestle Polska. Na tym stanowisku odpowiedzialny będzie za zarządzanie wszystkimi działaniami sprzedaży. Zbigniew Walkiewicz rozpoczął swoją karierę ...
2006-03-15 Food & drinks
Oferta publiczna North Coast pod koniec marca
Importer i dystrybutor wysokogatunkowych produktów spożywczych, planuje przeprowadzenie publicznej oferty akcji pod koniec marca, a debiut w kwietniu 2006 roku - podała spółka w komunikacie. North Coast importuje do Polski produkty wytwarzane ...
2006-03-07 Soft drinks
Szansa na niższy VAT na żywność
Jest szansa na ujednolicenie VAT na przetworzone artykuły żywnościowe. - Trwają prace nad zmianą przepisów. Analizą objęty jest również wniosek Polskiej Federacji Producentów Żywności - mówi Anna Adamkiewicz z Biura Komunikacji ...
2006-03-01 Soft drinks
Powstanie super urząd nadzorujący żywność
Trwają intensywne prace nad utworzeniem centralnego superurzędu, który ma przejąć zadania kilku inspekcji. W Ministerstwie Rolnictwa powstał specjalny zespół roboczy ds. bezpieczeństwa żywności, który pracuje nad projektem powołania Państwowej Inspekcji Kontroli Żywności ...
2006-02-27 Soft drinks
P&G: przegoniliśmy Unilevera
Procter & Gamble po raz pierwszy ogłosił, że przegonił swojego odwiecznego rywala - Unilevera pod względem sprzedaży na rynkach wschodzących. Potwierdza to teorię, że te regiony stały się głównym polem bitwy ...
2006-02-27 Soft drinks
Widać efekty rozmów z Rosjanami
W marcu może dojść do zniesienia zakazu importu naszego mięsa przez Rosję. Kraj ten wprowadził embargo na nasze wyroby w połowie listopada 2005 r., ponieważ zostały wykryte sfałszowane świadectwa fitosanitarne i weterynaryjne - ...
2006-02-24 Soft drinks
Milo ma nowego właściciela
Warszawskie Milo, które w 2005 r. osiągnęło 2,7 mld PLN obrotów, znane było wcześniej głównie z dystrybucji papierosów. Od niedawna spółka, która należy do ścisłej czołówki polskich dystrybutorów dóbr szybkozbywalnych, rozkręciła ...
2006-02-22 Soft drinks
Branża spożywcza chce jednej stawki VAT
Firmy wytwarzające słodycze, wodę mineralną, napoje gazowane i innych produktów objętych dziś 22% stawką VAT, od dawna narzekają, że system podatkowy w Polsce ich dyskryminuje. Duże nadzieje na zmianę sytuacji wiążą z ...
2006-02-21 Soft drinks
Wkrótce odbędą się Dni Produktu Polskiego
Dni Produktu Polskiego to akcja, która na przełomie kwietnia i maja połączy działalność wielu sieci handlowych pod hasłem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę”. Trwa program pozyskiwania partnerów akcji. Polskie produkty i ...
2006-02-21 Soft drinks
Unia rozpoczyna reformę cukru
Przez najbliższe cztery lata cena cukru powinna spaść w Polsce o jedną trzecią. To efekt reformy, jaką wczoraj zatwierdziła Rada Unii Europejskiej. Podstawowe założenia reformy ustalono jeszcze w listopadzie 2005 r. Gwarantowana cena ...
2006-02-21 Soft drinks
Eksport artykułów rolno-spożywczych większy o 35%
W 2005 r. wartość sprzedaży polskich artykułów rolno-spożywczych za granicą wyniosła 7,72 mld EUR, czyli o 34,9% więcej niż w 2004 r. - poinformowało w piątek biuro prasowe resortu rolnictwa. Resort poinformował, że ...
2006-02-20 Soft drinks
Kolejna tura rozmów z Rosjanami
W przyszłym tygodniu w Moskwie odbędzie się kolejna tura rozmów rosyjskich i polskich ekspertów weterynaryjnych oraz fitosanitarnych, które mają doprowadzić do uchylenia przez Rosję zakazu importu żywności z Polski - poinformował ...
2006-02-17 Soft drinks
Unilever ma zysk, sprzedaje mrożonki
Brytyjsko-holenderski producent dóbr powszechnego użytku zakończył ubiegły rok z 3,1% wzrostem przychodów ze sprzedaży do 39,6 mld EUR i aż 21%wzrostem zysku netto (do 3,5 mld EUR). Firma poinformowała równocześnie, że ...
2006-02-10 Soft drinks
UE ostrzega Iran
Komisja Europejska ostrzegła we wtorek Iran, że bojkot duńskich towarów może doprowadzić do gwałtownego pogorszenia stosunków z całą Unią. - Bojkot towarów duńskich jest z definicji bojkotem produktów europejskich - powiedział rzecznik ...
2006-02-08 Soft drinks
Żywność genetycznie modyfikowana w Unii
Światowa Organizacja Handlu (WTO) orzekła, że Unia Europejska łamie międzynarodowe prawo, wstrzymując import genetycznie modyfikowanej żywności. Wstępne orzeczenie WTO wzywa UE, aby zniosła zakaz importu takiej żywności, który faktycznie obowiązuje od ...
2006-02-08 Soft drinks
Perspektywy handlu żywnością on-line
Firma Leclerc od czterech lat prowadzi również sklep w internecie pod marką hipernet24.pl. Według Krzysztofa Gajewskiego z Leclerc Polska udział internetowego sklepu w przychodach spółki wynosi około jednego procenta (ubiegłoroczne obroty ...
2006-02-07 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[11]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [217]
działy
› badania [102]
› zagranica [69]
› handel [32]
› promocje i PR [28]
› inwestycje [16]
› innowacje i nowości [13]
› dostawcy [13]
› akwizycje i fuzje [6]
› makroekonomia [6]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [2]
› Arla Foods [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› FoodWell [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [181]
› owoce i warzywa [172]
› słodycze i przekąski [157]
› mięso i ryby [137]
› alkohol [115]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Milka [2]
› Starbucks [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Fuze Tea [1]
› goBIO [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Leibniz [1]
› Lipton [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Lubella [1]
› Lurpak [1]
› Magnum [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Philadelphia [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA