KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
słodycze i przekąski
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 226
Znak Poznaj Dobrą Żywność dla 90 firm
Prawie 90 produktów z 22 firm otrzymało w niedzielę znak Poznaj Dobrą Żywność (PDŻ). PDŻ to program resortu rolnictwa, informujący o produktach żywnościowych wysokiej jakości. Udział w programie jest dobrowolny; mogą w ...
2006-06-26 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Niebezpieczne tłuszcze w fast foodach
Ostrożnie z fast foodami, gotowymi ciastami i zupkami w proszku. Wszystkie zawierają szczególnie niebezpieczny rodzaj tłuszczów, które - jak udowodnili naukowcy - powodują wyjątkowo szybkie przybieranie na wadze. Naukowcy z Wake Forest ...
2006-06-14 Food & drinks
Szwedzi o polskich produktach
Północna Izba Gospodarcza oraz Uniwersytet Szczeciński już po raz drugi przeprowadziły badania polskich produktów za granicą. Najpierw w oczach berlińczyków, teraz Szwedów. Badaniu zostało poddanych 600 osób w Ystad i Malmoe ...
2006-06-14 Soft drinks
Brytyjczycy polubili polską kuchnię
Powiększająca się społeczność polska w Wielkiej Brytanii sprawia, że coraz więcej Brytyjczyków interesuje się również polską kuchnią. Na całych Wyspach Brytyjskich pojawiają się sklepy z polską żywnością. Najpopularniejsze produkty to pierogi, bigos ...
2006-06-13 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
Nowe przepisy o oznakowaniu i reklamie żywności
Unia Europejska chce zabezpieczyć konsumentów przed nieuczciwymi producentami żywności, którzy podają na opakowaniach lub w reklamie informacje o korzyściach zdrowotnych swoich wyrobów. W Brukseli finalizowane są prace nad przepisami, które uregulują stosowanie ...
2006-05-31 Soft drinks
Początek Targów IFE Poland 2006
17 maja rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych i Hotelarskich IFE POLAND. Targi są okazją dla polskich przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą zarówno polskich jak i zagranicznych dostawców ...
2006-05-19 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Disney kończy współpracę z McDonald’s
Walt Disney rezygnuje ze współpracy promocyjnej z McDonald’s. Powodem są kontrowersje dotyczące problemu nadwagi wśród dzieci. Współpraca między koncernem Disney i McDonald’s trwa od dziesięciu lat. Największa na świecie sieć fast-food dodawała ...
2006-05-09 Soft drinks
Polskie produkty spożywcze we Włoszech
Polskie sery i mięsa trafiają w dużych ilościach na włoskie stoły, jednak głównie w takiej postaci, aby konsument nie wiedział, skąd pochodzą. Według włoskich statystyk import żywności przetworzonej z Polski wzrósł o ...
2006-05-08 Food & drinks
Żywność dla dzieci - rynek wart miliard
Rynek żywności dla dzieci rozwija się bardzo dynamicznie, osiągając w okresie luty 2005-styczeń 2006 sprzedaż na poziomie niemal 1 mld PLN. Rynek ten tworzą 4 kategorie: mleka modyfikowane, kaszki dla dzieci ...
2006-04-25 Soft drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Majowe IFE Poland
W dniach 17-19 maja 2006 r., na IV edycji Międzynarodowych Targów Żywności, Napojów oraz Usług Hotelarskich i Gastronomicznych IFE POLAND 2006 spotka się ponad 400 firm. Wśród nich znajdują się liderzy rynkowi ...
2006-04-19 Soft drinks
Instytut Jakości Żywienia ma dbać o jakość eksportowanej żywności
Krajowa Izba Gospodarcza przygotowuje projekt powołania Instytutu Jakości Żywienia, którego zadaniem będzie dbanie o rzetelność i wysoki poziom eksportowanej polskiej żywności. Placówka powstanie prawdopodobnie jeszcze w tym roku. Jak zaznaczył prezes KIG, Andrzej ...
2006-04-05 Soft drinks
Przemysł spożywczy najbardziej konkurencyjny
Przemysł spożywczy należy do najbardziej konkurencyjnych na krajowym i unijnym rynku. Najlepiej radzą sobie przetwórcy owoców i warzyw oraz producenci mięsa. Spośród 87 branż przemysłu przetwórczego, które badało Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych (CASE) ...
2006-03-29 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
[1]
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
[12]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [4]
› ostatni rok [8]
› kiedykolwiek [226]
działy
› badania [115]
› zagranica [72]
› handel [47]
› promocje i PR [27]
› innowacje i nowości [18]
› inwestycje [14]
› makroekonomia [9]
› dostawcy [6]
› akwizycje i fuzje [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Carrefour [3]
› Lidl [3]
› Nestle [3]
› Bakalland [2]
› Dr.Oetker [2]
› Nutricia Polska [2]
› Tesco [2]
› ZPOW Dawtona [2]
› Abramczyk [1]
› Aldi [1]
› Anita [1]
› Auchan [1]
› Bać-Pol [1]
› Burger King [1]
› Colian [1]
› E.Leclerc [1]
› Eurocash [1]
› FoodWell [1]
› Frito Lay [1]
› FRoSTA [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› Hortex [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mlekovita [1]
› Netto [1]
› Oshee [1]
› OstroVit [1]
› Prima Poland [1]
› Purella [1]
› SPAR [1]
› Tarczyński [1]
› Terravita [1]
› Wawel [1]
› WSP Społem Kielce [1]
› Zespół Uzdrowisk Kłodzkich [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
kategorie rynkowe
› mleko [171]
› owoce i warzywa [165]
› napoje bezalkoholowe [149]
› kawa i herbata [122]
› alkohol [115]
marki
› Winiary [2]
› Actimel [1]
› Almette [1]
› Ba! [1]
› Berlinki [1]
› Capri-Sun [1]
› Crunchips [1]
› E.Wedel [1]
› Fuze Tea [1]
› GustoBello [1]
› Jacobs [1]
› Jupik [1]
› Kamis [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Leibniz [1]
› Lipton Ice Tea [1]
› Majonez Kielecki [1]
› Makro [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› OstroVit [1]
› Paola [1]
› Philadelphia [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Prymat [1]
› Reflets de France [1]
› Sokołów [1]
› Solidarność [1]
› Sunbites [1]
› Tesco [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA