KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
inne produkty
innowacje i nowości
zagranica
Liczba wyszukanych artykułów: 23
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Roślinne zamienniki mięsa kluczowe w strategii FoodWell
W ciągu najbliższych trzech lat spółka FoodWell (wcześniej Bakalland) chce stać się liderem w Polsce i zdobyć mocną pozycję w Europie w kategorii zdrowej, funkcjonalnej żywności plant based. Jej produkty można ...
2023-04-28 Soft drinks
firmy:
FoodWell
marki:
Purella
Słodki olej alternatywą dla cukru w kryształkach
Izraelski technolog żywności opracował sposób na redukcję ilości cukru potrzebnej do słodzenia produktów spożywczych. W czasie prac nad słodkim olejem rybnym, który miałby poprawić smak suplementów dla dzieci, odkrył, że zastosowaną ...
2023-02-07 Soft drinks
firmy:
O'Taste
DuPont przedstawia nowe dodatki proteinowe
W odpowiedzi na trzy rozwijające się trendy w przemyśle spożywczym i napojów, kładące nacisk na żywność roślinną, wysokobiałkową i zdrowe przekąski, DuPont Nutrition & Health stworzył rozwiązanie dla producentów przekąsek, płatków ...
2019-03-11 Soft drinks
firmy:
DuPont
DuPont przedstawia nowe dodatki proteinowe
×
Tesco wprowadza naturalne lody
Firma Unilever we współracy z firmą Tesco, stworzyła linię naturalnych lodów na patyku Nice by Nature. Produkty będą dostępne wyłącznie w brytyjskich sklepach detalisty od 11 marca. Przekąski są wytwarzane ...
2019-03-06 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Unilever
Tesco wprowadza naturalne lody
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Nestle zmieni receptury płatków śniadaniowych
Nestle - jeden z największych na świecie producentów żywności zapowiada zmniejszenie zawartości cukru (o 24%) i soli (o 12%) w płatkach śniadaniowych. Takie działanie jest odpowiedzią na oczekiwania konsumentów - informuje ...
2012-10-17 Food & drinks
firmy:
General Mills
,
Nestle
marki:
Nestle
Bakalland chce zwiększyć eksport
Czołowa polska spółka bakaliowa ma w najbliższych miesiącach rozpocząć produkcję pełnoziarnistych płatków śniadaniowych na zlecenie jednej z brytyjskich sieci handlowych. Wartość kontraktu ma sięgać 10-15 mln PLN rocznie - czytamy w ...
2012-04-30 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Pifo
Bakalland chce zwiększyć eksport
×
ZPC Otmuchów oczekują dwucyfrowego wzrostu
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów spodziewają się, że w 2012 r. wzrost wyników finansowych spółki będzie dwucyfrowy, a sprzedaż ulegnie znacznemu zwiększeniu. Firma planuje wzrost mocy produkcyjnych Odry, a także skierowanie jej ...
2011-06-28 Food & drinks
UE może zatwierdzić stewię już w przyszłym roku
Stewia, naturalny środek słodzący pochodzenia roślinnego, może uzyskać zgodę na dopuszczenie w produktach spożywczych na terenie Unii Europejskiej w 2011 r. Komisja Europejska rozpocznie w najbliższych tygodniach z krajami członkowskimi rozmowy na ...
2010-04-19 Soft drinks
PepsiCo chce skupić się na zdrowszych produktach
Prezes amerykańskiego koncernu spożywczego przedstawiła plan potrojenia sprzedaży zdrowych napojów i żywności. Jego realizacja ma potrwać najbliższą dekadę i będzie wsparta premierami kilku nowych produktów. Indra Nooyi podkreśla, że firma chce zdecydowanie ...
2010-02-02 Soft drinks
Czekoladowe chipsy ziemniaczane z Japonii
Firma Royce Confect Co. z Japonii wprowadza na rynki Europy Środkowej nowy produkt. Chipsy ziemniaczane pokryte z jednej strony polewą czekoladową są skierowane przede wszystkim do młodych konsumentów. Jak zapewnia dyrektor ds ...
2009-06-04 Food & drinks
Czekoladowe chipsy ziemniaczane z Japonii
×
Chińskie ciastka w Polsce
Firma Market Garden, znany na kontynencie azjatyckim producent ciastek, cukierków i wafli, po wejściu na rynki spożywcze Rosji oraz Białorusi, zamierza promować nieznane w Polsce chińskie słodkie ciastka ryżowe, krakersy o ...
2009-03-26 Food & drinks
Zgoda FDA na nowy środek słodzący zapowiada wiele nowości rynkowych
Amerykański urząd ds żywności i leków (FDA) wyraził długo oczekiwaną zgodę na stosowanie w przemyśle spożywczym nowego środka słodzącego Reb A, wytwarzanego z liści rośliny o nazwie stevia. Analitycy zapowiadają, że decyzja ...
2008-12-19 Soft drinks
Cadbury wprowadza gumy "odbudowujące zęby"
Cadbury Adams, amerykański oddział koncernu, działający na rynku słodyczy, wprowadza na rynek nową gumę do żucia, zawierającą składnik, który ma pomagać w odbudowie szkliwa zębów. Produkt nosi nazwę Trident Xtra Care i ...
2008-05-30 Food & drinks
Cadbury wprowadza gumy "odbudowujące zęby"
×
Koncerny spożywcze wprowadzają zdrowe nowości
Coca-Cola wprowadza na polski rynek nową linię soków i nektarów marki Cappy. Koncern twierdzi, że są to produkty superzdrowe, bo zawierające w swoim składzie składniki fitoodżywcze, w tym flawonoidy. O flawonoidach głośno ...
2008-03-12 Soft drinks
Nie tylko napoje mają pobudzać
Serwis Productscan Online zajmujący się prezentacją nowości produktowych z segmentu FMCG informuje o rosnącym zainteresowaniu produktami energetyzującymi. Trend ten nie odnosi się już jednak wyłącznie do branży napojowej, ale rozszerza się na ...
2007-04-23 Soft drinks
Płatki śniadaniowe dla dorosłych
Quaker Oats, amerykański producent płatków śniadaniowych chce wykorzystać niszę rynkową i wprowadza nowy produkt skierowany do dorosłych konsumentów. Life Chocolate Oat Crunch to płatki czekoladowe, które oprócz tradycyjnych składników zawierają dodatkową porcję ...
2007-01-17 Food & drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [23]
działy
› badania [8]
› dostawcy [4]
› inwestycje [2]
› promocje i PR [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› handel [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bakalland [1]
› DuPont [1]
› FoodCare [1]
› FoodWell [1]
› General Mills [1]
› Nestle [1]
› O'Taste [1]
› Pifo [1]
› Tesco [1]
› Unilever [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [11]
› owoce i warzywa [9]
› mleko [5]
› kawa i herbata [5]
› alkohol [2]
› mięso i ryby [2]
marki
› Black [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Nestle [1]
› Purella [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA