KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
słodycze i przekąski
inne produkty
promocje i PR
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 7
Trwają zapisy do XIV Edycji Akademii Bezpiecznego Puchatka
Akademia Bezpiecznego Puchatka to program, który od 16 lat pomaga dzieciom zrozumieć zasady bezpieczeństwa w szkole, na drodze, w domu, w Internecie, w relacjach z rówieśnikami oraz podczas wypoczynku. Skierowany jest ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Puchatek
Jesienne budynie marki Winiary
Marka Winiary wprowadza na rynek limitowaną, jesienną edycję budyni. Od teraz można przyrządzić budyniowe Pumpkin Spice Latte oraz budyń o smaku Karmelizowanego Jabłka. Smak Pumpkin Spice Latte zainspirowany został popularnym smakiem ...
2024-09-25 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Winiary
Jesienne budynie marki Winiary
×
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach. W swojej dotychczasowej komunikacji pod hasłem „Daj ...
2024-09-18 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
Ancymony
,
Bluerank
,
Key Story
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
×
poprzedni
następny
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
Stwórz własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli, znajdź się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki i wygraj nagrody. Rusza nowa zabawa od Lubelli, w której do wygrania marka ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BeDigital
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Lubella
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
×
II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie. Patronat honorowy nad festiwalem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Czesław Siekierski. Już 7 i 8 września PGE Narodowy wypełni ...
2024-09-03 Soft drinks
Kupiec z nową strategią, hasłem i kreacją
Kupiec to tradycyjna marka polskich, zdrowych produktów bazujących na ziarnach. Jej produkty mają prosty skład, bez zbędnych dodatków. Teraz marka zyskała nową komunikację marketingową, za której stworzenie odpowiadała agencja LoveBrands Group ...
2024-08-23 Food & drinks
firmy:
Kupiec
,
LoveBrands
marki:
Kupiec
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
Rusza kampania marki Lubella, która przypomina, że Lubella Di Riso, to pożywna kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Przekąska do jedzenia i gryzienia, dostępna jest w 3 smakach w saszetkach 100 ...
2024-08-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
2012
,
Piloci Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Rusza kampania promująca Lubellę Di Riso
×
FILTRY
data publikacji
› ostatni miesiąc [1]
działy
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [3]
› Lubella [2]
› Dan Cake [1]
› Kupiec [1]
› Nestle [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [3]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Starcom [2]
› 2012 [1]
› Ancymony [1]
› BeDigital [1]
› Bluerank [1]
› Key Story [1]
› LoveBrands [1]
› Piloci Studio [1]
› Televisor [1]
marki
› Lubella [2]
› Kupiec [1]
› Puchatek [1]
› Winiary [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA