KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
badania
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 113
Makarony Polskie celują w pozycję lidera rynku dań gotowych
Producent makaronów i dań gotowych ma za sobą udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych i ma ambicję, żeby pozostać liderem ...
2024-04-15 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
Marka Hellmann’s startuje z kampanią promującą majonezy w nowej odsłonie. W sprzedaży pojawią się produkty w nowych formatach słoików i z odmienionymi etykietami. Majonez Babuni i Majonez Original – to dwa ...
2024-03-05 Food & drinks
firmy:
Unilever
marki:
Hellmann's
Nowa odsłona majonezów Hellmann’s
×
poprzedni
następny
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Światowy potentat napojów roślinnych wchodzi do Polski
Oatly, pierwsza i największa na świecie firma produkująca napoje owsiane wkracza na polski rynek. Lider napojów owsianych w wielu krajach europejskich, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Holandii i Szwecji ...
2023-10-25 Soft drinks
firmy:
Oatly
marki:
Oatly
Światowy potentat napojów roślinnych wchodzi do Polski
×
Roślinne zamienniki mięsa kluczowe w strategii FoodWell
W ciągu najbliższych trzech lat spółka FoodWell (wcześniej Bakalland) chce stać się liderem w Polsce i zdobyć mocną pozycję w Europie w kategorii zdrowej, funkcjonalnej żywności plant based. Jej produkty można ...
2023-04-28 Soft drinks
firmy:
FoodWell
marki:
Purella
Polski "camembert" bez dodatku mleka
Na bazie makuchów z roślin oleistych, czyli marnowanego dziś produktu ubocznego przemysłu olejarskiego, naukowcy z Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (ZUT) stworzyli roślinne alternatywy francuskich serów, np. Camemberta czy Roqueforta ...
2023-02-09 Food & drinks
Danone zapowiada rozwój produktów roślinnych 2.0
Koncern spożywczy Danone kontynuuje rozwój szybko rosnącego segmentu napojów roślinnych. Firma chce poprawić atrakcyjność tych produktów, aby przyciągnąć do kategorii konsumentów omijających dotąd półki z "roślinnym mlekiem". Strategia rozwoju Danone ...
2021-08-03 Soft drinks
firmy:
Danone
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Unilever pracuje nad mięsem z grzybów
Koncern Unilever rozpoczął współpracę z firmą Enough, co zaowocuje rozszerzeniem portfolio o nowe roślinne zamienniki mięsa produkowane na bazie mykoprotein. Do wyhodowania wysokiej jakości białka, Enough wykorzystuje proces fermentacji zero ...
2021-05-28 Food & drinks
firmy:
Enough
,
Unilever
Unilever pracuje nad mięsem z grzybów
×
OneDayMore wśród producentów roślinnych zamienników mięsa
Jak wynika z badania Market Research World z 2020 r., ponad 40% Polaków zmieniło podczas pandemii swoje zwyczaje żywieniowe, a w ramach tej grupy co czwarty przynajmniej ograniczył jedzenie mięsa, jak ...
2021-05-24 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
Dwucyfrowy wzrost przychodów Makaronów Polskich
Spółka Makarony Polskie opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2020. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 187,2 mln PLN, co oznacza wzrost całkowitej sprzedaży o 13% w porównaniu do 2019 r. Zysk ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
Ponad 80% Polaków kupuje mrożone dania mięsne
Producent drobiu, firma SuperDrob, we współpracy z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat, zbadał stosunek Polaków do mięsnych produktów mrożonych. Badania wykazały, że ponad 80% konsumentów sięga po tego typu dania. Pandemia zmieniła ...
2021-02-02 Food & drinks
firmy:
Lidl
,
SuperDrob
marki:
Fast Good
Więcej produktów marki własnej w sieci stacji MOYA
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, rozwija ofertę produktów marki własnej. Do napojów energetyzujących MOYA Energia, gazowanej i niegazowanej wody MOYA, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, dochodzą batony ...
2021-01-07 Soft drinks
firmy:
Moya
Upfield inwestuje w produkty roślinne
Światowy producent żywności pochodzenia roślinnego m.in. do smarowania i pieczenia oraz oliwy z oliwek, kremów, past i serów, ogłosił plan otwarcia nowoczesnego Centrum Nauk o Żywności. Wartość inwestycji jest szacowana na ...
2020-06-25 Food & drinks
firmy:
Upfield
Przekąska z dodatkiem miesa karpia
Zespół naukowców pod kierownictwem dr inż. Joanny Tkaczewskiej z Katedry Przetwórstwa Produktów Zwierzęcych na Wydziale Technologii Żywności Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie opracował przekąskę z dodatkiem mięsa karpia. Z uwagi na ...
2019-11-28 Food & drinks
Nestle wprowadza owsiankę Nesquik All Natural
Koncern spożywczy Nestle wprowadził na rynek nową linię naturalnych owsianek Nesquik. Nesquik All Natural to owsianki produkowane w 100% z naturalnych składników i źródło błonnika zawierającego co najmniej 70% owsa, mieszankę ...
2019-08-09 Food & drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nesquik
,
Nestle
Nestle wprowadza owsiankę Nesquik All Natural
×
poprzedni
następny
Po dania instant sięgają niemal wszyscy Polacy
Coraz szybsze tempo życia przekłada się na rozwój rynku dań gotowych. Według Kantar Millward Brown po dania instant w kubeczkach sięga niemal 85% Polaków, a cały rynek jest wart ponad 1 ...
2019-07-11 Food & drinks
firmy:
Ajinomoto
marki:
Oyakata
,
YumYum
Ajinomoto planuje wprowadzenie nowych dań
Spółka Ajinomoto Poland, która w 2018 r. zwiększyła przychody do 103 mln PLN, w ciągu trzech lat planuje zainwestować w swoim zakładzie produkcyjnym ok. 30 mln PLN. Firma planuje także wprowadzenie ...
2019-07-05 Food & drinks
firmy:
Ajinomoto
marki:
SamSmak
,
Oyakata
,
YumYum
DuPont przedstawia nowe dodatki proteinowe
W odpowiedzi na trzy rozwijające się trendy w przemyśle spożywczym i napojów, kładące nacisk na żywność roślinną, wysokobiałkową i zdrowe przekąski, DuPont Nutrition & Health stworzył rozwiązanie dla producentów przekąsek, płatków ...
2019-03-11 Soft drinks
firmy:
DuPont
DuPont przedstawia nowe dodatki proteinowe
×
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
[6]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [113]
działy
› promocje i PR [24]
› zagranica [23]
› inwestycje [11]
› handel [6]
› dostawcy [5]
› akwizycje i fuzje [3]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [9]
› Agros-Nova [5]
› Grupa Maspex [5]
› Makarony Polskie [5]
› Ajinomoto [3]
› Bakalland [3]
› FoodCare [3]
› Podravka [3]
› Unilever [3]
› Lidl [2]
› Lubella [2]
› Rieber Foods [2]
› Bakoma [1]
› Biedronka [1]
› Bruggen [1]
› Coveris [1]
› Danone [1]
› Delecta [1]
› Dr.Oetker [1]
› DuPont [1]
› Enough [1]
› Fanex [1]
› FoodWell [1]
› Freshmarket [1]
› FRoSTA [1]
› Huzar [1]
› Kellogg's [1]
› Kraft Heinz [1]
› Kupiec [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› McCormick [1]
› Moya [1]
› Nutricia Polska [1]
› Oatly [1]
› OneDayMore [1]
› PepsiCo [1]
› Procter & Gamble [1]
› Produkty Klasztorne [1]
› Skinnygirl [1]
› SuperDrob [1]
› Upfield [1]
› Wimm-Bill-Dann [1]
› ZT Kruszwica [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [55]
› mięso i ryby [31]
› napoje bezalkoholowe [27]
› słodycze i przekąski [27]
› mleko [19]
› kawa i herbata [11]
› alkohol [6]
firmy marketingowe
› McCann [1]
› MEC [1]
› OMD Media Direction [1]
marki
› Delecta [3]
› Winiary [3]
› Black [2]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› Łowicz [2]
› Lubella [2]
› Nestle [2]
› Oyakata [2]
› Sorenti [2]
› Tymbark [2]
› YumYum [2]
› Bakalland [1]
› Bakoma [1]
› Blow [1]
› Bruggen [1]
› Delma [1]
› Fast Good [1]
› Frugo [1]
› Gerber [1]
› Guseppe [1]
› Heinz [1]
› Hellmann's [1]
› Kamis [1]
› Knoppers [1]
› Knorr [1]
› Kubuś [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Maggi [1]
› Magnum [1]
› Malma [1]
› MammaMia [1]
› Nesquik [1]
› NGine [1]
› Oatly [1]
› Purella [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› SamSmak [1]
› Skinnygirl [1]
› Smakowita [1]
› So food [1]
› Solare [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Vegeta [1]
› Włocławek [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA