KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Biedronka
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Większość sieci handlowych ze spadkiem cen w sierpniu
Z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w sierpniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego zanotowała spadek na poziomie 17 zł w skali miesiąca ...
2024-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
POLOmarket
Świderki królem makaronów w Biedronce
Świderki, spaghetti i krajanki – te makarony najczęściej trafiają do koszyków klientów Biedronki. A jak pokazują dane sieci, opublikowane z okazji Światowego Dnia Makaronu przypadającego na 25 października, po makarony z ...
2023-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka sprawdza wielkanocne wybory Polaków
Z danych największej sieci handlowej w Polsce wynika, że w okresie wielkanocnym wybory Polaków nie są przypadkowe i chętniej sięgają po konkretne produkty. Które z nich najczęściej trafiają do koszyków w ...
2023-04-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Koszyk zakupowy w styczniu droższy o 15%
Rok 2023 przywitał nas kolejnymi wzrostami w sklepach. Jak wynika z najnowszego badania ASM Sales Force Agency, w styczniu podstawowe zakupy spożywcze były o 15% droższe niż przed rokiem. Ponownie ...
2023-02-17 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Polacy szukają w dyskontach tańszych produktów
Ponad jedna trzecia konsumentów w Polsce szuka w dyskontach promocji na mięso, 29% liczy na olej, masło i margarynę w promocji, a tańszego cukru czy mąki poszukuje 27% Polaków - wynika ...
2022-09-14 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Dwucyfrowy wzrost przychodów Makaronów Polskich
Spółka Makarony Polskie opublikowała wyniki finansowe za rok obrotowy 2020. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 187,2 mln PLN, co oznacza wzrost całkowitej sprzedaży o 13% w porównaniu do 2019 r. Zysk ...
2021-04-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Makarony Polskie
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
Kategoria dań chłodzonych wzrosła o prawie 15%
Z danych firmy GfK wynika, iż w okresie ostatnich 12 miesięcy polskie gospodarstwa domowe przeznaczyły na zakupy produktów z kategorii dań chłodzonych ponad 1 mld PLN, co oznacza wzrost o 14,7% ...
2016-08-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Virtu
marki:
Virtu
Kategoria dań chłodzonych wzrosła o prawie 15%
×
Szybki wzrost rynku chłodzonych dań gotowych
W okresie od marca 2014 r. do lutego 2015 r. rynek chłodzonych dań gotowych w Polsce odnotował wzrost o 14% (ilościowo), w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Według analiz Panelu ...
2015-05-15 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Szybki wzrost rynku chłodzonych dań gotowych
×
Rośnie sprzedaż makaronów pełnoziarnistych i barwionych
W 2014 r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2% wzrost ilościowy. Wartościowo rynek wzrósł również o 2%, przy stabilnym poziomie cen. Według analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w ubiegłym roku polskie ...
2015-03-11 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Czarneckie Makarony
,
Eko-Mak
,
Goliard
,
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Makarony Polskie
marki:
Lubella
Rośnie sprzedaż makaronów pełnoziarnistych i barwionych
×
Rynek dań gotowych rośnie wolniej od oczekiwań
Przed kilku laty rynek dań gotowych był uważany za jeden z bardziej perspektywicznych w Polsce i przyciągnął wielu nowych graczy. Teraz okazuje się jednak, że segment ten rozwija się znacznie wolniej ...
2015-01-28 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Maspex
,
Żabka
marki:
Łowicz
Rynek makaronów wzrósł o 3%
W okresie od grudnia 2012 r. do listopada 2013 r. rynek makaronów w Polsce zanotował 3% wzrostu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Wzrost ten nastąpił zarówno w ujęciu ilościowym ...
2014-01-23 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Czanieckie Makarony
,
Eko-Mak
,
Goliard
,
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Makarony Polskie
marki:
Vitalia
,
Dobrusia
,
Pastani
,
Lubella
Rynek makaronów wzrósł o 3%
×
Ranking polskich marek Rzeczpospolitej
Do prawie 60 mld PLN wzrosła w tym roku łączna wartość 330 najcenniejszych polskich marek. Z rankingu Rzeczpospolitej wynika, że Orlen, PKO BP i Biedronka to trzy najdroższe polskie marki. Ich ...
2013-12-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Maspex
,
Kompania Piwowarska
,
Lotte Wedel
,
Lubella
,
Tymbark
marki:
Tymbark
,
E.Wedel
,
Kubuś
,
Tyskie
,
Lubella
,
Tiger
Wyniki badania European Trusted Brands
Przegląd Reader's Digest ogłosił wyniki badania European Trusted Brands 2013. Marka Żywiec Zdrój została nagrodzona Złotym Godłem Trusted Brand 2013 w kategorii Woda. O zwycięstwie decydowała liczba oddanych na markę głosów ...
2013-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Olej Kujawski
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Dr.Oetker
,
Muszynianka
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki badania European Trusted Brands
×
Współpraca z Biedronką napędza wyniki "U Jędrusia"
W 2011 r. ilościowo rynek dań gotowych (poza mrożonkami) rósł na poziomie 0,5% (wartościowo nastąpiła stagnacja). W 2012 r. sprzedaż dań mięsnych, w tym dań gotowych, w Pamapolu spadła o 1,6% ...
2013-04-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Mispol
,
Pamapol
,
U Jędrusia
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [16]
działy
› handel [10]
› promocje i PR [4]
› inwestycje [1]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [16]
› Lidl [8]
› Grupa Maspex [4]
› Makarony Polskie [3]
› Eko-Mak [2]
› Goliard [2]
› Kaufland [2]
› Lubella [2]
› Netto [2]
› Aldi [1]
› Auchan [1]
› Carrefour [1]
› Czanieckie Makarony [1]
› Czarneckie Makarony [1]
› Dino [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mispol [1]
› Pamapol [1]
› POLOmarket [1]
› Tymbark [1]
› U Jędrusia [1]
› Virtu [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [7]
› alkohol [5]
› napoje bezalkoholowe [5]
› mleko [5]
› owoce i warzywa [4]
› mięso i ryby [4]
› kawa i herbata [3]
marki
› Lubella [4]
› E.Wedel [3]
› Dr.Oetker [2]
› Tymbark [2]
› Algida [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Dobrusia [1]
› Finlandia [1]
› Koral [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kubuś [1]
› Lipton [1]
› Łowicz [1]
› Milka [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nestle [1]
› Olej Kujawski [1]
› Pastani [1]
› Piątnica [1]
› Tiger [1]
› Tyskie [1]
› Virtu [1]
› Vitalia [1]
› Winiary [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA