KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
zagranica
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 132
Produkty spożywcze na prezentacji w Pekinie
Zbliżająca się olimpiada w Pekinie to nie tylko wielkie przedsięwzięcie sportowe, ale też biznesowe. Chiny otwierają szerzej swój rynek dla firm z zagranicy, w tym polskich. - Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w ...
2007-10-29 Soft drinks
Polscy konsumenci na Wyspach Brytyjskich
Firma MIG RESEARCH przedstawiła raport z pierwszego, reprezentatywnego badania sondażowego przeprowadzonego wśród obywateli polskich zamieszkałych w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Sondaż powstał dzięki wsparciu finansowemu ze strony Grupy Żywiec. Z opublikowanego raportu ...
2007-10-11 Soft drinks
Co dalej z ustawą o funduszach promocji żywności?
Ustawa o funduszach, która przyniosłaby branży spożywczej ponad 33 mln PLN rocznie na promocję żywności, jest gotowa od ponad pół roku. W tym czasie rząd zajął się nią tylko raz. Sytuacja ta ...
2007-07-05 Soft drinks
Ostrzejsze przepisy dla producentów żywności dla dzieci
Wkrótce w życie wejdzie nowe rozporządzenie Komisji Europejskiej w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych (nr 1924/2006). Określa ono warunki umieszczania na produktach oraz w reklamach informacji o walorach zdrowotnych, np. że ...
2007-06-11 Soft drinks
Pomysły KE na walkę z otyłością
Zmiany w etykietowaniu żywności, bardziej odpowiedzialne reklamy, darmowe owoce dla dzieci w szkołach, zmniejszenie ilości soli, tłuszczów i cukrów oraz promocja aktywności fizycznej - to zaproponowane przez Komisję Europejską działania na ...
2007-05-31 Soft drinks
KE sfinansuje zakup owoców dla dzieci
Komisja Europejska chce finansować program dożywiania dzieci w szkołach owocami, by promować zdrowe odżywianie i zwalczać nadwagę - powiedział rzecznik KE ds. rolnictwa Michael Mann. Komisja jest gotowa przeznaczyć na ten program ...
2007-05-16 Food & drinks
Zakaz dla reklam niezdrowej żywności
Ofcom - brytyjski regulator rynku medialnego - zakazał emisji reklam niezdrowej żywności w czasie programów telewizyjnych skierowanych do dzieci. Reklamy jedzenia i picia bogatego w tłuszcz, sól i cukier nie będą ...
2007-04-03 Soft drinks
Żytnia na półkach sklepów w Wielkiej Brytanii
Wódka Żytnia - jedna z najbardziej znanych polskich wódek będzie sprzedawana na półkach sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii. Brytyjska sieć w porozumieniu z Polmosem Józefów i Bielsko-Biała, wyeksportują na początek ponad ...
2007-02-09 Food & drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Jajka medium reklamowym
Amerykańska firma EggFusion oferuje reklamodawcom nowe medium - laserowe nadruki na skorupkach od jajek. EggFusion zachęca do nowej reklamy, powołując się na badania: aż 91% Amerykanów dokładnie ogląda jajka przed zakupem. Nowy ...
2006-02-06 Soft drinks
Mokate - kierunek Wschód
Grupa Mokate - producent m.in. kawy rozpuszczalnej, cappuccino, śmietanki do kawy w proszku, opracowuje strategię eksportu na najbliższe trzy lata. Wstępne prognozy zakładają, że do 2008 r. jego wartość wzrośnie dwukrotnie ...
2005-12-28 Food & drinks
Pierwsze konsorcja eksportowe
Od sierpnia polskie firmy mogą ubiegać się o dofinansowanie konsorcjów eksportowych. Pierwsze chcą stworzyć producenci słodyczy. - Trwają rozmowy o utworzeniu konsorcjum eksportowego producentów słodyczy. Ma się skoncentrować na rozwoju sprzedaży na ...
2005-12-28 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [132]
działy
› badania [20]
› innowacje i nowości [15]
› handel [6]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [10]
› Unilever [7]
› Kraft Heinz [6]
› Barilla [5]
› Mars [5]
› PepsiCo [4]
› Ajinomoto [2]
› Coca-Cola [2]
› FoodCare [2]
› Grupa Maspex [2]
› Kraft Foods [2]
› McCormick [2]
› Balticovo [1]
› Bunge [1]
› Dr.Oetker [1]
› HiPP [1]
› Intermarche [1]
› Kellogg's [1]
› KFC [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Lubella [1]
› Mealtime Stories [1]
› Meatless Farm [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› Octim [1]
› PPL Koral [1]
› Reader's Digest [1]
› Roleski [1]
› Sawex Foods [1]
› U Jędrusia [1]
› Upfield [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [50]
› napoje bezalkoholowe [36]
› słodycze i przekąski [33]
› mięso i ryby [26]
› mleko [25]
› kawa i herbata [14]
› alkohol [13]
firmy marketingowe
› Insignia [2]
› Papaya Films [2]
› Publicis [2]
› SalesTube [2]
› Value Media [2]
› Affectiva [1]
› CAM Media [1]
› DDB & Tribal [1]
› IPG Mediabrands [1]
› Lowe [1]
› Marketing & Communications Consultants [1]
› McCann [1]
› Millward Brown [1]
› PHD Media Direction [1]
› Saatchi & Saatchi [1]
› Spark Foundry [1]
› Starcom [1]
marki
› Heinz [6]
› Barilla [5]
› Uncle Ben's [4]
› Nestle [3]
› Gellwe [2]
› Kamis [2]
› Kit Kat [2]
› Oyakata [2]
› Rama [2]
› Algida [1]
› Bakalland [1]
› Ben's Original [1]
› Black [1]
› Britta [1]
› Cisowianka [1]
› Delma [1]
› Dolmio [1]
› Dr.Oetker [1]
› E.Wedel [1]
› Fitella [1]
› Frugo [1]
› Gerber [1]
› Halina [1]
› Hellmann's [1]
› Hera [1]
› HiPP [1]
› Kasia [1]
› Kellogg's [1]
› Knorr [1]
› Koral [1]
› Krupinski - Polnische Spezialitaten [1]
› Kubuś [1]
› Kujawski [1]
› Lech [1]
› Lubella [1]
› Maggi [1]
› Nescafe [1]
› Roleski [1]
› Sanella [1]
› Sobieski [1]
› Tymbark [1]
› Winiary [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA