KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Mindshare
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 56
Tymbark Fruktajl alternatywą dla słodkich przekąsek
2 marca rozpoczęła się kampania Tymbarku Fruktajl. Prezentuje produkt jako alternatywę dla batonów, jogurtów, chipsów i innych przekąsek podjadanych w ciągu dnia. - Przekąski to małe pokusy, którym ulegamy każdego ...
2015-03-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Mindshare
,
Y&R
marki:
Tymbark
Tymbark Fruktajl alternatywą dla słodkich przekąsek
×
poprzedni
następny
„Poczuj różnicę!” w kampanii Lubelli
Rozpoczęła się kampania makaronu Lubella (Grupa Maspex). Marka podkreśla w niej walory smakowe makaronu co podsumowuje hasło „Lubella – poczuj różnicę!”. Najnowsza kampania marki podkreśla walory makaronu Lubella – złocisty ...
2015-02-20 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
„Poczuj różnicę!” w kampanii Lubelli
×
Unikalne fartuchy kuchenne w promocji Lubelli
Marka Lubella proponuje konsumentom unikalną promocję z prostym mechanizmem. Wystarczy kupić opakowanie z naklejką promocyjną, a następnie zarejestrować kod z opakowania na dedykowanej stronie www.promocja.lubella.pl. Każdy zgłoszony kod to dwie ...
2014-10-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Grupa 3
,
Mindshare
marki:
Lubella
Unikalne fartuchy kuchenne w promocji Lubelli
×
poprzedni
następny
Rebranding i kampania marki Puchatek
Puchatek wie, że rozwój to długotrwały proces, w którym dzieci zdobywają nowe umiejętności i wiedzę. Najnowsza kampania marki podkreśla korzyści oferowane przez produkt. Puchatek zawiera cynk i magnez, które wspomagają rozwój ...
2014-10-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Kids & Young
,
Mindshare
marki:
Puchatek
Rebranding i kampania marki Puchatek
×
poprzedni
następny
Konkurs konsumencki marki Malma
Niedawno Malma zaskoczyła swoich konsumentów przenosząc ich do Włoch w sklepowej alejce, podczas codziennych zakupów. W nowym konkursie to konsumenci mają okazję zaskoczyć Malmę. Wystartował ogólnopolski konkurs dla wszystkich amatorów ...
2014-09-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Grupa 3
,
Mindshare
marki:
Malma
Malma zaskakuje klientów nietypową akcją
Dzięki marce Malma, klienci jednego ze sklepów mogli przenieść się na kilka chwil do Włoch. Ci, którzy sięgnęli po makaron tej marki, uruchamiali szereg niecodziennych zdarzeń. Po sięgnięciu po paczkę ...
2014-09-04 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Grupa 3
,
Mindshare
marki:
Malma
Malma zaskakuje klientów nietypową akcją
×
poprzedni
następny
Najnowsza promocja płatków Lubella Mlekołaki
Rozpoczęła się największa w historii marki promocja konsumencka płatków Lubella Mlekołaki, realizowana pod hasłem "Nakręć się". Akcję wyróżnia skala prowadzonych działań - producent przygotował ponad 2 miliony atrakcyjnych nagród. Mechanizm ...
2014-07-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Mlekołaki
Najnowsza promocja płatków Lubella Mlekołaki
×
Bogactwo Błonnika od Pudliszek w kampanii telewizyjnej
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa makaronu Bogactwo Błonnika marki Pudliszki (Heinz Polska). Producent podkreśla, że promowany makaron ma czterokrotnie zwiększoną zawartość błonnika, wspomagającego zachowanie smukłej sylwetki. Jednocześnie produkt ...
2014-06-17 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Change Integrated
,
Mindshare
marki:
Pudliszki
Najnowsza kampania płatków Lubella Corn Flakes
Bohaterami nowej kampanii promującej płatki śniadaniowe Lubella Corn Flakes są dwaj chłopcy - bracia spierający się o to, które płatki są lepsze - te, które mają "dobre wykształcenie", czy te, które ...
2014-04-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Lubella
Najnowsza kampania płatków Lubella Corn Flakes
×
Najnowsza kampania telewizyjna makaronów Lubella
Dla wszystkich miłośników kuchni makaronowej, a także tych, którzy dopiero odkrywają jej atuty - Lubella przygotowała najnowszy film reklamowy. Spot, utrzymany w rodzinnym klimacie codziennych, kulinarnych zmagań, prezentuje makaron Lubella - ...
2014-02-03 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Havas
,
Mindshare
marki:
Lubella
Najnowsza kampania telewizyjna makaronów Lubella
×
Grupa Maspex zakończyła przetarg na obsługę domu mediowego
Grupa Maspex Wadowice rozstrzygnęła przetarg dotyczący obsługi domu mediowego. Zwycięzcą okazał się Mindshare, który wyróżnił się mediowym strategicznym podejściem odpowiadającym na potrzeby firmy oraz atrakcyjną ofertą kosztową. Mindshare będzie odpowiedzialny ...
2013-12-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Mindshare
marki:
Tymbark
,
Kubuś
,
Lubella
Sosy gorące Pudliszki z gwarancją
Wraz z początkiem października rusza kampanię promująca ulepszoną recepturę sosów gorących Pudliszki. Kampania telewizyjna, w internecie oraz w punktach sprzedaży przedstawia sosy w nowej, ulepszonej odsłonie. Spoty reklamowe przedstawiają krok ...
2013-10-07 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Change Integrated
,
Mindshare
,
MSL Group
marki:
Pudliszki
Sosy gorące Pudliszki z gwarancją
×
poprzedni
następny
Kampania pierogów Pudliszki
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa pierogów chłodzonych marki Pudliszki (HJ Heinz). Kampania prowadzona pod hasłem "Pyszne pierogi - palce lizać!" wspiera wprowadzenie do sprzedaży pierogów chłodzonych marki Pudliszki ...
2012-10-16 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Pudliszki2
,
Mindshare
,
Opus B
marki:
Pudliszki
Telewizyjna kampania marki Heinz
W sierpniu rozpoczęła się kampania reklamowa sosów Heinz, pod hasłem "Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku". Akcja obejmuje emisję dwóch 15 sekundowych spotów w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Spoty ...
2012-08-10 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Ceska Hlava
,
Mindshare
,
Opus B
marki:
Heinz
Pudliszki reklamują tradycyjne dania gotowe
2 lipca w telewizji oraz Internecie ruszyła kampania reklamowa tradycyjnych dań gotowych marki Pudliszki. Spot telewizyjny skierowany jest do wszystkich osób ceniących sobie domowy smak gotowych potraw. Akcja reklamowa potrwa do ...
2012-07-03 Food & drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Mindshare
,
Opus B
marki:
Pudliszki
Franciszek Gellwe w kampanii telewizyjnej marki Gellwe
9 marca rozpocznie się telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe (FoodCare). Jej motywem przewodnim jest kawiarenka Franciszka Gellwe. Kampania potrwa do 8 kwietnia. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku Gellwe jako eksperta ...
2012-03-09 Food & drinks
firmy:
FoodCare
,
Mindshare
[1]
1
|
2
|
3
FILTRY
działy
› promocje i PR [56]
› innowacje i nowości [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [42]
› Lubella [22]
› Kraft Heinz [5]
› Unilever [5]
› Upfield [2]
› FoodCare [1]
› Kupiec [1]
› Pudliszki2 [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [7]
› słodycze i przekąski [7]
› napoje bezalkoholowe [2]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [56]
› GPD [11]
› BrainBox [9]
› Brasil [8]
› Grupa 3 [5]
› OS3 [4]
› Opus B [3]
› Change Integrated [2]
› Eura 7 [2]
› Hand Made [2]
› Kids & Young [2]
› MSL Group [2]
› MullenLowe [2]
› Scholz & Friends [2]
› Advalue [1]
› Ceska Hlava [1]
› dotPR [1]
› EDDA [1]
› Havas [1]
› Mint Media [1]
› Peppermint [1]
› Plankton [1]
› Starcom [1]
› Y&R [1]
marki
› Lubella [23]
› Malma [5]
› Łowicz [4]
› Pudliszki [4]
› Knorr [3]
› Krakus [3]
› Mlekołaki [3]
› Kasia [2]
› Puchatek [2]
› Tymbark [2]
› Delma [1]
› Heinz [1]
› Kotlin [1]
› Kubuś [1]
› Kupiec [1]
› Rama [1]
› Włocławek [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA