KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
JWT
słodycze i przekąski
kiedykolwiek
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Promocja limitowanej edycji marki Princessa
Rozpoczęła się nowa kampania ATL-owa dla marki Princessa z portfolio Nestle. Kampania obejmująca TV, kanały on-line video i social media potrwa kilka tygodni. Za kreację spotu dla limitowanej edycji wafli ...
2017-10-24 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
,
Orka
,
Papaya Films
marki:
Princessa
Promocja limitowanej edycji marki Princessa
×
Princessa promuje nowe warianty wafelków
Marka Princessa (Nestle) wprowadza na rynek nowe wafelki w ciemnej czekoladzie z posypką o smaku pomarańczowym lub wiśniowym. Launchowi nowości towarzyszy kampania reklamowa. 15-sekundowt spot zachęcający do spróbowania wafelków Princessa ...
2016-10-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Princessa
Princessa promuje nowe warianty wafelków
×
Intensywny smak mini Halls
Firma Mondelez Polska ruszyła z kampanią promocyjną nowych minikuleczek Halls XS - to pierwszy na polskim rynku produkt o intensywnym smaku, dający natychmiastowy efekt odświeżenia. Działania promocyjne obejmują ATL - spoty ...
2013-08-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
JWT
,
Starcom
marki:
Halls
Intensywny smak mini Halls
×
Halls rusza z kampanią "Mini rozmiar mega efekt"
Rozpoczęła się kampanią promocyjną wprowadzająca na rynek minikuleczki Halls XS (Mondelez Polska). Działania promocyjne obejmują ATL - spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i kinach, kampanie reklamowe w punktach sprzedaży oraz niestandardowe ...
2013-08-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
dotPR
,
JWT
,
Red8 Events
,
Starcom
marki:
Halls
Halls rusza z kampanią "Mini rozmiar mega efekt"
×
poprzedni
następny
Nestle wzmacnia wizerunek marki Kit Kat
Kit Kat, marka należąca do Nestle, rozpoczęła w połowie kwietnia kampanię wizerunkową pod hasłem "Naprawdę wiele zaczyna się od przerwy z Kit Kat". Celem jest wzmocnienie pozycjonowania brandu. W ramach kampanii ...
2013-04-19 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Kit Kat
Nestle wzmacnia wizerunek marki Kit Kat
×
Baton Lion w nowej odsłonie
Od września baton Lion ma ulepszoną recepturę i odświeżone opakowanie, dzięki czemu jest teraz bardziej chrupiący, a jego wygląd stał się bardziej drapieżny. Nowy kruchy wafelek jest przełożony kremem, oblany ciągnącym ...
2012-09-18 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
JWT
,
MEC
marki:
Lion
Baton Lion w nowej odsłonie
×
FILTRY
działy
› promocje i PR [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [4]
› Mondelez Polska [2]
firmy marketingowe
› MEC [4]
› Starcom [2]
› dotPR [1]
› Orka [1]
› Papaya Films [1]
› Red8 Events [1]
marki
› Halls [2]
› Princessa [2]
› Kit Kat [1]
› Lion [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA