KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Starcom
kiedykolwiek
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 9
Ciastka Hit w nowej odsłonie
9 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna ciastek Hit (Bahlsen) prowadzona pod hasłem "Hitem jest Hit". Kampania jest częścią działań związanych z ponownym wprowadzeniem marki na rynek. Hit od lat buduje ...
2018-07-11 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
LVOV
,
SiebertHead
,
Starcom
,
VML
marki:
Hit
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
Regionalna marka Leżajsk (Grupa Żywiec) przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości. Limitowana edycja piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte ...
2018-06-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Golden Submarine
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Leżajsk
Rozszerzona rzeczywistość na etykietach piwa Leżajsk
×
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
Marka Królewskie po raz kolejny zaprasza do odkrywania charakteru stołecznych dzielnic. Najbardziej warszawska piwna marka wypuściła na rynek limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy. Do znanych ...
2018-02-13 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Piwo Królewskie zachęca od odkrywania Warszawy
×
Nowy skład i kampania batonów Bakalland BA!
Ruszyła nowa kampania, która promuje batony bakaliowo-zbożowe Bakalland BA! Animowany spot informuje o zmienionym składzie produktów oraz wprowadzeniu nowej linii - zero dodatku cukru. Kampania komunikuje nowy skład standardowej linii ...
2017-09-19 Food & drinks
firmy:
Bakalland
,
Liquid Thread
,
Starcom
marki:
Ba!
Nowy skład i kampania batonów Bakalland BA!
×
Rusza kampania odświeżonej marki EB
Marka EB (Grupa Żywiec) zaprezentowała reklamy zgodne z nową platformą komunikacyjną. Kreacje odwołują się do idei "Tymczasem" - okresu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Bohaterami kampanii są młodzi ludzie stojący na ...
2017-06-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
BNA
,
Good Looking Studio
,
Live
,
Papaya Films
,
Starcom
,
VML
,
Wilk Studio
marki:
EB
Rusza kampania odświeżonej marki EB
×
poprzedni
następny
Nowy wariant marki Heineken w Polsce
Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić obowiązki z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Heineken
,
Roots
,
Starcom
marki:
Heineken
Nowy wariant marki Heineken w Polsce
×
poprzedni
następny
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
Królewskie - największa marka w Warszawie i na Mazowszu startuje z nową kampanią dedykowaną każdej dzielnicy, w której zachęca mieszkańców do odkrywania wyjątkowych miejsc. - Każda z dzielnic ma swój ...
2017-03-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Good Looking Studio
,
Just
,
Roots
,
Starcom
,
Twin
,
Wilk Studio
marki:
Królewskie
Królewskie rozpoczyna nową kampanię w Warszawie
×
poprzedni
następny
Strongbow wprowadził butelkę w nowej pojemności
Marka cydru numer 1 na świecie, wychodząc naprzeciw preferencjom klientów, obok dotychczasowego opakowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o pojemności 800 ml. Cydr Strongbow w ...
2017-03-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Insignia
,
Roots
,
Starcom
marki:
Strongbow
Point of View dla piwa Królewskiego
Agencja kreatywna Point of View uruchomiła dla marki piwa Królewskie aktywację "Puszka na 100-lecie Legii". Wybrany przez fanów wzór puszki zostanie jeszcze w tym roku wprowadzony do dystrybucji. Akcji wyboru puszki ...
2016-08-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Point of View
,
Starcom
marki:
Królewskie
Point of View dla piwa Królewskiego
×
FILTRY
działy
› promocje i PR [9]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Żywiec [6]
› Bakalland [1]
› Heineken [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [7]
› słodycze i przekąski [2]
firmy marketingowe
› Roots [5]
› Wilk Studio [4]
› Just [3]
› Twin [3]
› Good Looking Studio [2]
› VML [2]
› BNA [1]
› Golden Submarine [1]
› Insignia [1]
› Liquid Thread [1]
› Live [1]
› LVOV [1]
› Papaya Films [1]
› Point of View [1]
› SiebertHead [1]
marki
› Królewskie [3]
› Ba! [1]
› EB [1]
› Heineken [1]
› Hit [1]
› Leżajsk [1]
› Strongbow [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA