KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
słodycze i przekąski
badania
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 24
Whole Foods Market prognozuje trendy spożywcze na rok 2024
W corocznym raporcie dotyczącym prognoz detalicznych ogłoszono 10 trendów żywieniowych na rok 2024. Każdego roku, ponad 50 członków zespołu Whole Foods Market, w tym ekspertów kulinarnych, prognozuje trendy na podstawie doświadczeń ...
2023-12-12 Soft drinks
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
W portfolio marki Alpro (Danone) pojawiła się roślinna premiera - Alpro Psst!... to nie mlek*. Producent nowości podkreśla, że produkt może być przełomowy dla wielu konsumentw, bo nie jest mlekiem, ale ...
2022-05-16 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Feeders
,
MediaCom
marki:
Alpro
Kasia Nosowska zmienia dietę na roślinną
×
poprzedni
następny
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Więcej produktów marki własnej w sieci stacji MOYA
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, rozwija ofertę produktów marki własnej. Do napojów energetyzujących MOYA Energia, gazowanej i niegazowanej wody MOYA, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, dochodzą batony ...
2021-01-07 Soft drinks
firmy:
Moya
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Lody pomogą pacjentom cierpiącym na brak apetytu
Zespół ekspertów DuPont Nutrition & Health z czołowym duńskim szpitalem i producentem lodów opracował linię odświeżających sorbetów. Pożywne produkty zostały stworzone z myślą o pacjentach szpitali, narażonych na ryzyko niedożywienia ...
2017-02-20 Soft drinks
firmy:
Aabybro Dairy
,
DuPont
Lody pomogą pacjentom cierpiącym na brak apetytu
×
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
Zwiększa się ilość wdrożeń produktów ze stewią
Europa odpowiada za ok. 25% wszystkich nowości z dodatkiem stewii. W latach 2008-12 globalna dynamika nowych produktów z jej użyciem wyniosła 400%, a licząc za okres 2011-12 aż 158% - informuje ...
2013-05-06 Soft drinks
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
Nestle zmienia opakowania w sposób, który pozwala używać ich z łatwością każdej grupie wiekowej konsumentów. W 2009 roku koncern nawiązał współpracę z Uniwersytetem w Cambridge, gdzie w obszarze rozwoju produktu i ...
2012-01-25 Soft drinks
firmy:
Nestle
Nestle zmienia filozofię projektowania opakowań
×
Nowy konkurent dla sztucznych słodzików
Zatwierdzenie przez Komisję Europejską ekstraktu ze stewii zaostrzy konkurencję na rynku słodzików. Tradycyjnemu cukrowi jednak nie zagrozi - podaje Puls Biznesu. - Nowy, niekaloryczny słodzik pochodzenia naturalnego, 300 razy słodszy ...
2011-11-24 Soft drinks
KE dopuszcza stewię na europejski rynek
Komisja Europejska dopuściła bezkaloryczny słodzik na bazie stewii do użytku w produktach spożywczych i napojach na terenie Unii Europejskiej. - Decyzja ta pozwoli konsumentom na większy wybór produktów dostosowanych do ...
2011-11-14 Soft drinks
Kolporter poszerza ofertę marek własnych
Według badań firmy Nielsen blisko połowa Polaków postrzega marki własne jako produkty o dobrej jakości, konkurencyjne cenowo wobec znanych marek i dlatego coraz chętniej je kupują. W czerwcu firma dystrybucyjna Kolporter ...
2010-06-09 Soft drinks
Stewia w 100 nowych produktach od początku roku
Firma badawcza Mintel przedstawiła raport na temat nowych produktów spożywczych, w których wykorzystano środek słodzący stewia. Od początku roku na świecie pojawiły się już 102 nowe produkty, słodzone wyciągiem z tej ...
2010-04-06 Soft drinks
Mniej nowych produktów na świecie
Sytuacja gospodarcza na świecie hamuje wprowadzanie na rynek nowych produktów, zwłaszcza w branży spożywczej. W I kwartale tego roku na półki sklepowe trafiło tylko 2,6 tys. nowych produktów spożywczych, co oznacza spadek ...
2009-06-19 Soft drinks
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Rynek żywności funkcjonalnej będzie rósł o 6% rocznie
Według szacunków instytutu Datamonitor, w najbliższych czterech latach światowy rynek żywności funkcjonalnej będzie rósł w tempie ok. 5,7% rocznie i w 2012 r. osiągnie wartość 95 mld USD. Jeszcze szybciej będzie rósł ...
2008-04-09 Soft drinks
Koncerny spożywcze wprowadzają zdrowe nowości
Coca-Cola wprowadza na polski rynek nową linię soków i nektarów marki Cappy. Koncern twierdzi, że są to produkty superzdrowe, bo zawierające w swoim składzie składniki fitoodżywcze, w tym flawonoidy. O flawonoidach głośno ...
2008-03-12 Soft drinks
Badania Nielsen: rosyjski rynek artykułów spożywczych w 2007 r.
W 2007 r. obrót detaliczny artykułami żywnościowymi w Rosji wzrósł o 13% w ujęciu wartościowym. Kluczowe czynniki determinujące rozwój rynku to: wygoda konsumenta, szerokość oferty i rosnące zainteresowanie rosyjskich konsumentów zdrową ...
2008-03-05 Russia & CIS
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [24]
działy
› zagranica [13]
› dostawcy [5]
› promocje i PR [4]
› handel [3]
› inwestycje [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [2]
› Nestle [2]
› Aabybro Dairy [1]
› Danone [1]
› DuPont [1]
› Moya [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [16]
› owoce i warzywa [13]
› mleko [10]
› kawa i herbata [9]
› alkohol [6]
› mięso i ryby [6]
firmy marketingowe
› Feeders [1]
› MediaCom [1]
marki
› Black [2]
› Fitella [2]
› Gellwe [2]
› Alpro [1]
› Blow [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Frugo [1]
› Knoppers [1]
› Lay's [1]
› Lech [1]
› Magnum [1]
› NGine [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA