KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
słodycze i przekąski
FoodCare
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 5
FoodCare chce zwiększyć eksport
Marki należące do FoodCare zanotowały w 2013 r. dobre wyniki. Motorami sprzedaży firmy były: napój energetyczny Black, marka Frugo, marka produktów deserowych Gellwe oraz marka płatków śniadaniowych i herbat mrożonych Fitella ...
2014-03-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Fitella
,
Black
,
Frugo
Black podpisał umowę dystrybucyjną w USA
Firma FoodCare zawarła umowę na dystrybucję napoju Black w Stanach Zjednoczonych. Produkt będzie tam dostępny pod nazwą Black Gold, a w kampanii promocyjnej firma wykorzysta ambasadora marki, którym jest Mike Tyson ...
2014-03-04 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
,
Black
,
Frugo
FoodCare planuje nowe debiuty i nowości
- Na rynku spożywczym dominują silni gracze, systematycznie zwiększający przewagę wobec mniejszych konkurentów. Będąc jednym z największych producentów branży spożywczej, widzimy ogromny potencjał wzrostu w Polsce. Nieustannie wchodzimy w nowe segmenty ...
2013-07-17 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Nestle
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
Fitella
,
Black
Lodowa nowość od marki BLACK
Producent napojów energetycznego Black wprowadza do oferty lody sorbetowe pod marką BLACK Energy. BLACK Energy w nowej odsłonie to smak limonki i mięty - identyczny, jak w napoju BLACK Mojito ...
2012-08-09 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Polomarket
,
Żabka
marki:
Black
Przychody FoodCare mają w tym roku sięgnąć 900 mln PLN
Spółka FoodCare podniosła tegoroczną prognozę przychodów z 650 mln PLN do 820 mln PLN. Zdaniem szefa firmy dobre wyniki sprzedaży sprawiają jednak, że ostatecznie FoodCare osiągnie nawet 900 mln PLN przychodów ...
2012-05-23 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
,
Frugo
,
4Move
Przychody FoodCare mają w tym roku sięgnąć 900 mln PLN
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› badania [2]
› zagranica [2]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [1]
› Polomarket [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [2]
› owoce i warzywa [1]
marki
› Black [4]
› Fitella [3]
› Frugo [3]
› Gellwe [3]
› 4Move [1]
› Blow [1]
› NGine [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA