KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
mięso i ryby
kawa i herbata
kiedykolwiek
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Europejskie trendy smaków według Kerry
Producent dodatków do żywności, firma Kerry, przygotował raport z "zestawieniem smaków" - czyli prognozą tegorocznych trendów smakowych na rynkach żywności oraz napojów w Europie. Raport koncentruje się na funkcjonalnych składnikach ...
2019-03-04 Soft drinks
Europejskie trendy smaków według Kerry
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Biedronka gotowa na Wielkanoc
Sieć handlowa Biedronka odświeżyła szatę graficzną typowych świątecznych artykułów oraz wprowadziła do oferty wiele nowości. Wiosenne opakowania z elementami kwiatów i zwierząt zyskały m.in. biała kiełbasa, chrzan, czy słodycze. Wśród ...
2016-03-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Kaufland dołącza do oferty markę premium
Na półkach sklepów Kaufland, czy kolejnej sieci dyskontowej, pojawią się produkty marki z segmentu premium, o nazwie Exquisit. - Exquisit to nowa marka produktów zainspirowana maksymą francuskiego pisarza Francois de ...
2015-11-09 Soft drinks
firmy:
Kaufland
marki:
Exquisit
Kaufland dołącza do oferty markę premium
×
poprzedni
następny
Świeże pomysły na zdrowe jedzenie
Obserwowane od kilku lat rosnące zainteresowanie zdrowiem i ekologią owocuje pojawiającymi się biznesami prowadzonymi najczęściej przez młodych przedsiębiorców. Dużą grupę stanowią pomysły na zdrowe jedzenie – czytamy w Pulsie Biznesu ...
2014-12-30 Soft drinks
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
Marka Lubię to projekt grupy handlowej PL Plus, w skład której wchodzą przedstawiciele trzech podmiotów: Bać-Pol, Topaz oraz Piotr i Paweł. Wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku marka zdążyła już ...
2014-03-21 Soft drinks
firmy:
Bać-Pol
,
Piotr i Paweł
,
Topaz
marki:
Lubię
Marka Lubię ma być lepiej widoczna
×
poprzedni
następny
Branża spożywcza nie boi się inwestycji w nowości
Polskie firmy działające w branży spożywczej, pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej w Europie, nie rezygnują z wprowadzenia w tym roku wielu nowości produktowych - czytamy w Pulsie Biznesu. O swoich planach ...
2012-01-04 Soft drinks
firmy:
Kraft Foods
,
Polmlek
,
ZM Silesia
,
ZPC Otmuchów
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
Konfitury przedsoborowe z żubrówką, konfitury anielskie, rydze w zalewie nowicjackiej. To tylko niektóre produkty, jakie można kupić w internetowym sklepie benedyktynów z Tyńca. Zakonnicy sięgnęli do swoich receptur sprzed wieków i postanowili ...
2006-11-27 Soft drinks
Benedyktyńskie receptury w internecie
×
poprzedni
następny
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Wrocławska kapsułka urody
Młodzi naukowcy z Uniwersytetu Wrocławskiego opracowali "kapsułkę urody". W żelatynowej otoczce znajduje się olej otrzymany po kilkunastu miesiącach doświadczeń udało ze zmodyfikowanej odmiany lnu. Jego nasiona zawierają olej nadzwyczaj bogaty w ...
2006-04-10 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
FILTRY
działy
› badania [7]
› handel [5]
› inwestycje [3]
› promocje i PR [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [2]
› zagranica [2]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bać-Pol [1]
› Biedronka [1]
› Kaufland [1]
› Kraft Foods [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Polmlek [1]
› Topaz [1]
› ZM Silesia [1]
› ZPC Otmuchów [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [11]
› napoje bezalkoholowe [10]
› mleko [10]
› owoce i warzywa [9]
› inne produkty [8]
› alkohol [6]
marki
› Exquisit [1]
› Lubię [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA