KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
zagranica
akwizycje i fuzje
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 19
Polmlek przedstawił plany rozwoju mleczarni w Maroku
Wzmocnienie afrykańskiej marki Jibal, uruchomienie nowych linii produkcyjnych oraz poszerzenie gamy produktów marokańskiej spółki - Polmlek ogłosił plany rozwoju przejętej od francuskiego koncernu Bel mleczarni Safilait w Maroku. 30 listopada ...
2022-12-02 Soft drinks
firmy:
Polmlek
,
Safilait
marki:
Fortuna
,
Jibal
PepsiCo wprowadzi na rynek nową markę wody
Koncern PepsiCo ogłosił zawarcie strategicznego porozumienia z rumuńską marką wody źródlanej AQUA Carpatica, na mocy którego PepsiCo otrzyma 20% udziałów w AQUA Carpatica. PepsiCo zyska prawo do dystrybucji wody źródlanej w ...
2022-08-03 Soft drinks
firmy:
AQUA Carpatica
,
PepsiCo
marki:
AQUA Carpatica
PepsiCo wprowadzi na rynek nową markę wody
×
poprzedni
następny
InPost uruchomił kolejną usługę
Firma InPost nawiązała współpracę z Makro Cash & Carry. W ramach usługi InPostFresh możliwe będą dostawy zakupów spożywczych zarówno do domu klienta, jak i do paczkomatu. Na swoim koncie w ...
2021-07-02 Soft drinks
firmy:
InPost
,
Makro Cash & Carry
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Tyson Venture inwestuje w „czyste mięso”
Amerykańska spółka zależna od Tyson Foods, zainwestowała 2,2 mln USD w izraelski startup żywnościowy "czyste mięso" firmy biotechnologicznej Future Meat Technologies. Celem tej firmy jest wprowadzenie rewolucyjnej metody pozyskiwania mięsa ...
2018-05-15 Food & drinks
firmy:
Future Meat Technologies
,
Tyson Foods
Coca-Cola widzi potencjał w segmencie napojów dla dorosłych
Prezes koncernu napojowego jest zdania, że segment napojów bezalkoholowych premium dla dorosłych konsumentów ma przed sobą dobre perspektywy wzrostu - czytamy w portalu Just-Drinks. - Konsumenci poszukują produktów, które bardziej ...
2017-10-27 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Schweppes
,
Royal Bliss
Coca-Cola widzi potencjał w segmencie napojów dla dorosłych
×
poprzedni
następny
Kofola zmienia model biznesowy w Polsce
Mimo rekordowego wzrostu sprzedaży zarówno w Republice Czeskiej oraz w rejonie Adriatyku, w pierwszym półroczu Grupa Kofola odnotowała spadek przychodów o 3,8% w stosunku rocznym, do poziomu 537,3 mln PLN. EBITDA ...
2017-08-08 Soft drinks
firmy:
Hoop Polska
,
Kofola
,
Titbit
marki:
Rajec
,
Radenska
,
Rauch
,
UGO
Maspex rozwija biznes w naszej części Europy
Grupa Maspex, po niedawnej akwizycji w Rumunii i finalizacji przejęcia części aktywów Agros-Nova, zapowiada rozszerzenie działalności w Europie Środkowo-Wschodniej. - Jesteśmy jeszcze na etapie łączenia z Agros-Novą. Rozpoczęliśmy proces pełnej ...
2016-04-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Kubuś
Zarząd Wilbo zaktualizował strategię. Firma sprzedaje aktywa
Spółka rybna Wilbo poinformowała w komunikacie o przyjęciu zaktualizowanej strategii na lata 2016-2017. Jej realizacja wymaga sprzedaży zakładu mrożenia i produkcji mrożonek w Gdyni. Wartość transakcji wyniesie 20 mln PLN ...
2016-03-04 Food & drinks
firmy:
A&D
,
Gadus
,
Wilbo
marki:
Neptun
Zarząd Wilbo zaktualizował strategię. Firma sprzedaje aktywa
×
Wyższa marża i zysk operacyjny Grupy Kofola
Grupa Kofola może zaliczyć ubiegły roku do udanych. Marża brutto wzrosła o 18,2% do 364 mln PLN, zysk operacyjny (EBIT) zwiększył się o jedną czwartą (do 67,3 mln PLN), a wskaźnik ...
2015-03-17 Soft drinks
firmy:
Kofola
marki:
Pickwick
,
Jupi
,
Grodziska
,
Frutti
,
Arctic
,
Hoop
,
Mr. Max
,
Jupik
Russian Standard wprowadza pierwszą markę CEDC
Spółka Russian Standard, która w ubiegłym tygodniu sfinalizowała akwizycję CEDC, wprowadza na amerykański rynek pierwszą markę wódki z rosyjskiego portfolio przejętej firmy - Zielonaja Marka. Sprzedaż wódki Zielonaja Marka sięgnęła ...
2013-06-10 Food & drinks
firmy:
CEDC
,
Russian Standard
marki:
Zielonaja Marka
Belvedere chce wejść na rynek wódek super premium
Grupa Belvedere zapowiada, że w drugiej połowie roku wprowadzi na polski rynek nową markę wódki, tym razem z segmentu ekskluzywnego. Produkt będzie przeznaczony głównie na eksport, na rynki azjatyckie - podaje ...
2012-03-26 Food & drinks
firmy:
Belvedere
Belvedere chce wejść na rynek wódek super premium
×
Logo Wedla pojawi się na nowych produktach
Japońska Grupa Lotte, od niedawna właściciel polskiego Wedla, zapowiadała, że Polska będzie dopiero początkiem ekspansji w Europie. Ta strategia będzie niedługo realizowana - czytamy w Rzeczpospolitej. Grupa Lotte pracuje nad ...
2011-11-09 Soft drinks
ZPC Otmuchów oczekują dwucyfrowego wzrostu
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów spodziewają się, że w 2012 r. wzrost wyników finansowych spółki będzie dwucyfrowy, a sprzedaż ulegnie znacznemu zwiększeniu. Firma planuje wzrost mocy produkcyjnych Odry, a także skierowanie jej ...
2011-06-28 Food & drinks
Lotte Group chce rozwijać markę Wedel
Japoński koncern Lotte Group zakończył 8 września proces przejęcia Wedla od Kraft Foods. W środę odbyła się prezentacja nowych właścicieli. Ich przedstawiciele poinformowali, że przez dwa-trzy lata zamierzają skupić się na ...
2010-09-16 Food & drinks
CEDC wprowadzi nowe produkty i celuje w przejęcie Nemiroffa
Grupa alkoholowa CEDC ogłosiła wyniki za I kwartał 2010 r. Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 149,8 mln USD w porównaniu z 70,8 mln USD w analogicznym okresie rok wcześniej. CEDC miał ...
2010-05-10 Food & drinks
Smoothie może być "dwoma z pięciu porcji warzyw i owoców"
Napoje owocowe typu smoothie mogą być liczone jako dwie z pięciu rekomendowanych porcji owoców i warzyw w codziennej diecie - orzekł brytyjski urząd Advertising Standards Authority (ASA). Po otrzymaniu skarg na reklamę ...
2009-09-18 Soft drinks
Smoothie może być "dwoma z pięciu porcji warzyw i owoców"
×
Coca-Cola GB chce przejąć Waters & Robson Holdings
Brytyjski oddział Coca-Cola poinformował o planach przejęcia firmy Waters & Robson Holdings, właściciela marki naturalnej wody mineralnej Abbey Well. Po finalizacji transakcji, woda Abbey Well będzie rozlewana i dystrybuowana przez Coca-Cola Enterprises ...
2008-11-13 Soft drinks
Coca-Cola GB chce przejąć Waters & Robson Holdings
×
Wilbo szykuje nowości produktowe
Właściciele spółki rybnej, którzy jeszcze niedawno aktywnie poszukiwali inwestora, stawiają teraz na samodzielny rozwój. - Mam jeszcze dwa lata na zrobienie z firmy ważnego gracza na rynku. Wilbo nie jest na sprzedaż ...
2008-02-12 Food & drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [19]
działy
› inwestycje [5]
› badania [4]
› promocje i PR [3]
› handel [2]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kofola [2]
› A&D [1]
› AQUA Carpatica [1]
› Belvedere [1]
› CEDC [1]
› Coca-Cola [1]
› Future Meat Technologies [1]
› Gadus [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hoop Polska [1]
› InPost [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› PepsiCo [1]
› Polmlek [1]
› Russian Standard [1]
› Safilait [1]
› Titbit [1]
› Tyson Foods [1]
› Wilbo [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [8]
› słodycze i przekąski [5]
› alkohol [4]
› mięso i ryby [4]
› owoce i warzywa [2]
› mleko [2]
› inne produkty [2]
› kawa i herbata [1]
marki
› AQUA Carpatica [1]
› Arctic [1]
› Fortuna [1]
› Frutti [1]
› Grodziska [1]
› Hoop [1]
› Jibal [1]
› Jupi [1]
› Jupik [1]
› Kubuś [1]
› Mr. Max [1]
› Neptun [1]
› Pickwick [1]
› Radenska [1]
› Rajec [1]
› Rauch [1]
› Royal Bliss [1]
› Schweppes [1]
› UGO [1]
› Zielonaja Marka [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA