KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Tymbark
Mindshare
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Marka Tymbark podkreśla swoją historię
W startującej właśnie kampanii telewizyjnej marka Tymbark przenosi widzów w czasie do roku 1967, kiedy to w miasteczku Tymbark opracowano pierwszą w Polsce recepturę nektaru z czarnej porzeczki. Z okazji 50-lecia ...
2017-09-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Bardzo
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Marka Tymbark podkreśla swoją historię
×
Kampania limitowanej edycji lemoniady Tymbarku
Marka Tymbark wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję lemoniady. Promuje ją w kampanii outdoorowej - na citylightach i autobusach w ośmiu największych miastach w Polsce. Motywem przewodnim kampanii jest gra słów ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Bardzo
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Kampania limitowanej edycji lemoniady Tymbarku
×
poprzedni
następny
Nowy smak w linii napojów Tymbark
Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa napojów Tymbark. Marka przedstawia w niej grupę znajomych. Każdy z nich jest inny, na swój sposób przebojowy, i każdy wybiera dla siebie ulubiony napój. W ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Bardzo
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Nowy smak w linii napojów Tymbark
×
Nowa kampania linii soków Vitamini
Rusza kampania sponsoringowa Vitamini - nowych soków marchwiowo-owocowych od Tymbarku. Billboardy sponsorskie w prostej i niekonwencjonalnej formie prezentują wszystkie zalety soków. - Owocowe tornado można zobaczyć również na ekranach bankomatów ...
2016-02-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Nowa kampania linii soków Vitamini
×
poprzedni
następny
Tymbark promuje napoje ice-tea
W najnowszej kampanii marka Tymbark prezentuje efekt orzeźwienia, jakie zapewniają nowe napoje. NEXT Ice Tea to połączenie owoców z mrożoną herbatą. Nowość powstała zmyślą o potrzebach i oczekiwaniach młodych konsumentów - ...
2014-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
21East
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Tymbark promuje napoje ice-tea
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [5]
› Tymbark [5]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
firmy marketingowe
› Mindshare [5]
› Bardzo [3]
› 21East [1]
› BrainBox [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA