KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Zenith
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 4
Raperzy promują nowe wafelki WW
Lotte Wedel wprowadza dwie nowe wersje wafelków WW – Kokos i Sakura. Launch nowości wspiera kampania digitalowa z udziałem dwójki raperów: Dziarmy i CatchUpa. WW Kokos zyskał tropikalny charakter, przywodząc na ...
2024-09-10 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
24/7Communication
,
Digital Kingdom
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Raperzy promują nowe wafelki WW
×
poprzedni
następny
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa ...
2024-07-09 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Chapter 1
,
Prism Studio
,
Zenith
marki:
Lech
Pils odświeża identyfikację i komunikację
×
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
Marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg zmian. 19 kwietnia wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe warianty smakowe. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę ...
2024-04-24 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Prism Studio
,
Przestrzeń
,
Zenith
marki:
Hardmade
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy
×
Lech wprowadza nową identyfikację wizualną i platformę kreatywną
Marka Lech otwiera nowy rozdział w swojej historii. Manifestując odświeżone pozycjonowanie, identyfikację wizualną oraz platformę kreatywną, namawia do zdystansowania się od pędzącego świata. Lech, należący do Kompanii Piwowarskiej, tworzy parasolową markę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut the Mustard
,
Juice
,
Moon Films
,
Prism Studio
,
Televisor
,
VML
,
Zenith
marki:
Lech
Lech wprowadza nową identyfikację wizualną i platformę kreatywną
×
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
działy
› promocje i PR [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [3]
› Lotte Wedel [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Zenith [4]
› Prism Studio [3]
› 24/7Communication [1]
› Chapter 1 [1]
› Cut the Mustard [1]
› Digital Kingdom [1]
› Juice [1]
› Moon Films [1]
› Przestrzeń [1]
› Televisor [1]
› VML [1]
marki
› Lech [2]
› E.Wedel [1]
› Hardmade [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA