KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Makro Cash & Carry
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 38
Nowe marki własne Makro
Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza na rynek trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz ...
2017-10-24 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Makro Chef
,
Makro Premium
Nowe marki własne Makro
×
poprzedni
następny
Makro uruchomiło technologię ZenCard 2.0
Sieć hurtowni Makro jest pierwszą dużą siecią handlową, która uruchomiła technologię ZenCard 2.0. To narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Daje m.in. możliwość nagradzania klienta za transakcje, które ...
2017-08-10 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Produkty ARO w nowej szacie graficznej
Trwa rebranding ARO - marki własnej Makro Polska. Już 150 produktów zyskało etykiety z odświeżoną szatą graficzną, a kolejne 80 jest w trakcie zmian. Nowe opakowania charakteryzują minimalizm, przejrzystość i nowoczesność ...
2017-08-07 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
ARO
Produkty ARO w nowej szacie graficznej
×
Łosoś Jurajski w ofercie Makro
Na półkach Makro Polska pojawił się jedyny w swoim rodzaju produkt - Łosoś Jurajski, hodowany w proekologicznej fermie wykorzystującej wodę geotermalną sprzed 150 mln lat. Ryba pochodzi z pierwszej na ...
2017-06-29 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Nowa odsłona produktów marki ARO
Sieć hurtowni Makro Cash & Carry Polska odświeżyła szatę graficzną marki ARO w odpowiedzi na potrzeby klientów z sektora HoReCa oraz handlu niezależnego. Do nowych elementów wizualnych należą: przejrzyste zdjęcie ...
2017-04-24 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
ARO
Nowa odsłona produktów marki ARO
×
poprzedni
następny
Nowe odmiany kawy Rioba w ofercie Makro
Oferta marki Rioba, dostępna wyłącznie w sieci Makro Cash & Carry, została wzbogacona o kawę ,,single origin" w czterech wariantach smakowych. Kawy te wytwarzane są w 100% z ziaren Arabica i ...
2017-04-20 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Rioba
Nowe odmiany kawy Rioba w ofercie Makro
×
poprzedni
następny
Kolorowe bułki do hamburgerów w ofercie Makro
W ofercie sieci hurtowni Makro Cash & Carry Polska, skierowanej do klientów z sektora HoReCa, pojawiły się kolorowe, mrożone bułki do hamburgerów. Produkty nie zawierają substancji konserwujących, a swój kolor zawdzięczają ...
2017-01-26 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Kolorowe bułki do hamburgerów w ofercie Makro
×
Czekolady Callebaut w ofercie Makro
Do asortymentu sieci hurtowni Makro Cash & Carry Polska trafiły czekolady belgijskiej marki Callebaut, wyróżniające się smakiem oraz wyjątkową łatwością obróbki. Produkty zawierają czyste masło kakaowe oraz naturalną wanilię i pochodzą ...
2016-12-23 Food & drinks
firmy:
Barry Callebaut
,
Makro Cash & Carry
marki:
Callebaut
Czekolady Callebaut w ofercie Makro
×
poprzedni
następny
Zestawy herbat marki Sir Williams w sklepach Makro
Asortyment firmy Makro Cash & Carry został poszerzony o zestawy herbat marki Sir Williams. To jedno z pierwszych kompleksowych rozwiązań sieci dedykowanych dla klientów z sektora HoReCa. Produkty marki Sir ...
2016-11-17 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Sir Williams
Zestawy herbat marki Sir Williams w sklepach Makro
×
poprzedni
następny
Włoskie wędliny Veroni w ofercie Makro
Asortyment sieci Makro Cash & Carry Polska został poszerzony o nowe rodzaje włoskich wędlin marki Veroni. Firma bazuje na tradycyjnych recepturach i specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości mortadeli i szynki ...
2016-08-11 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
Veroni
Włoskie wędliny Veroni w ofercie Makro
×
poprzedni
następny
Makro Kielce rozwija ofertę produktów regionalnych
Hala Makro w Kielcach poszerza ofertę artykułów spożywczych pochodzących od regionalnych producentów z województwa świętokrzyskiego. W ramach programu "Dobre, bo Świętokrzyskie" sieć włączyła się w organizację finału XVI edycji konkursu "Nasze ...
2016-06-24 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro Kielce rozwija ofertę produktów regionalnych
×
poprzedni
następny
Wędliny z dziczyzny w ofercie Makro
Oferta Makro Cash & Carry została poszerzona o sześć rodzajów wędlin z dziczyzny marki Żywiec. Wyroby wyróżniają się naturalnym pochodzeniem i mogą stanowić doskonałe przekąski premium. Pierwszą z propozycji sieci ...
2016-06-14 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ZM Żywiec
marki:
Żywiec
Wędliny z dziczyzny w ofercie Makro
×
poprzedni
następny
Organiczna woda kokosowa w ofercie Makro
W ofercie sieci Makro pojawiła się certyfikowana, organiczna woda kokosowa Genuine Coconut By Authentic. Produkt posiada smak i wartości odżywcze świeżego kokosa i oferowany jest w naturalnych ,"opakowaniach". Napój uzyskiwany ...
2016-05-10 Soft drinks
firmy:
Genuine Coconut
,
Makro Cash & Carry
marki:
Genuine Coconut
Organiczna woda kokosowa w ofercie Makro
×
Makro wprowadza nowe makarony Horeca Select
Marka Horeca Select wzbogaciła asortyment o 11 nowych rodzajów makaronów, produkowanych z mąki z pszenicy durum i sprowadzanych prosto z Włoch. Nowa oferta makaronów Horeca Select charakteryzuje się bogactwem kształtów ...
2016-03-30 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
marki:
HoReCa Select
Makro wprowadza nowe makarony Horeca Select
×
Makro z szerzą ofertą BIO warzyw i owoców
Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na pochodzenie warzyw i owoców oraz metody ich uprawy, co skutkuje szybkim rozwojem rolnictwa ekologicznego. Zgodnie z tym trendem oraz ideą zrównoważonego rozwoju, sieć Makro Cash ...
2015-07-14 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Makro poszerza ofertę marek własnych dla branży HoReCa
W asortymencie marek własnych sieci Makro Cash & Carry znajduje się obecnie blisko 2000 produktów dedykowanych klientom z branży gastronomicznej. - Segment HoReCa ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne ...
2013-07-30 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Nowe strategie dla droższych marek własnych
Sieci sklepów Alma, Piotr i Paweł czy hurtownie Makro Cash & Carry informują o wysokich wzrostach sprzedaży droższych produktów marki własnej i zapowiadają rozwijanie ich oferty. Dalszy rozwój private label w ...
2013-02-20 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Makro Cash & Carry
,
Piotr i Paweł
marki:
Food & Joy
Makro intensywnie rozwija ofertę private label
Ponad 700 nowych produktów pod markami własnymi wprowadziła na rynek ubiegłym roku sieć hurtowni Makro Cash & Carry. Najwięcej, bo aż po 280 nowych artykułów przybyło pod markami Fine Food i ...
2013-02-08 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
ODIDO
marki:
Fine Dreaming
,
Rioba
,
HoReCa Select
,
Fine Food
[1]
1
|
2
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [38]
działy
› handel [36]
› promocje i PR [3]
› badania [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Alma [1]
› Barry Callebaut [1]
› Beyond Meat [1]
› Genuine Coconut [1]
› InPost [1]
› ODIDO [1]
› Piotr i Paweł [1]
› Saint Vincent [1]
› ZM Żywiec [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [10]
› inne produkty [8]
› mięso i ryby [6]
› napoje bezalkoholowe [3]
› kawa i herbata [2]
› alkohol [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› Makro Chef [4]
› ARO [2]
› HoReCa Select [2]
› Makro Premium [2]
› Rioba [2]
› Beyond Meat [1]
› Callebaut [1]
› Eat me [1]
› Fine Dreaming [1]
› Fine Food [1]
› Fine Life [1]
› Food & Joy [1]
› Genuine Coconut [1]
› Papkin [1]
› Sir Williams [1]
› Veroni [1]
› Żywiec [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA