KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Mindshare
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 22
Unilever z szerszą ofertą lodów dla dzieci
Koncern Unilever wprowadza na rynek linię lodów stworzoną we współpracy z marką Disney. Nowa seria Unilever Algida jest inspirowana postaciami m.in. z filmów Toy Story, Star Wars czy Avengers. Pojawieniu ...
2022-05-17 Soft drinks
firmy:
Unilever
,
AdValue
,
Made in PR
,
Mindshare
marki:
Algida
Marka San odświeża portfolio
Marka San (Mondelez Polska) wystartowała z nową komunikacją. Jej celem jest wzmocnienie świadomości brandu oraz palety produktów obejmującej ciastka Łakotki, Holenderskie, Złotokłose, Petitki oraz wafle Łakotki. Marka zmieniła szatę graficzną opakowań ...
2022-04-20 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
San
Marka San odświeża portfolio
×
Limitowana edycja ciastek Oreo Batman
Nowe ciastka Oreo Batman to efekt współpracy marki z największym producentem filmowym na świecie Warner Bros oraz premiery nowego filmu "The Batman". Konsumenci będą mogli kupić ciastka w nowym wydaniu ...
2022-02-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Oreo
Limitowana edycja ciastek Oreo Batman
×
Ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach
Firma Mondelez wprowadza do sklepów kolejny wariant ciastek Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone nadzieniem o waniliowym smaku. Jasna wersja ciasteczek Oreo dostępna ...
2021-04-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Mindshare
marki:
Oreo
Ciastka Oreo Golden debiutują w polskich sklepach
×
poprzedni
następny
Czekolada darkmilk od Milki
Mondelez Polska wprowadza na rynek zupełnie nową czekoladę Milka darkmilk w trzech wersjach smakowych. Do wyboru jest ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu ...
2019-06-08 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Hasselford
,
Mindshare
,
Starcom
marki:
Milka
Czekolada darkmilk od Milki
×
Nowość w segmencie przekąsek ciastkowych
Fani przekąsek w Polsce mają obecnie do wyboru przede wszystkim warianty słone i czekoladowe. Firma Mondelez Polska wprowadza pierwszy produkt w zupełnie nowym segmencie słodyczy. Joyfills to małe, chrupiące przekąski ciastkowe ...
2019-04-13 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Hill+Knowlton
,
Mindshare
marki:
Milka
,
Oreo
,
Joyfills
Nowość w segmencie przekąsek ciastkowych
×
poprzedni
następny
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
Marka belVita (Mondelez Polska), rozszerza portfolio miękkich przekąsek o nowość z nadzieniem. BelVita Soft Bakes Filled dostępna jest z nadzieniem o smaku czekoladowym i truskawkowym. - Ubiegłoroczna nowość - BelVita ...
2019-04-09 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
AdValue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
belVita
BelVita Soft Bakes Filled nowość w dwóch smakach
×
poprzedni
następny
Lubisie promują prosty skład produktów
Marka Lubisie (Mondelez Polska) startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami ...
2019-03-15 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Isobar
,
Mindshare
marki:
Lubisie
Lubisie promują prosty skład produktów
×
Marka Tymbark podkreśla swoją historię
W startującej właśnie kampanii telewizyjnej marka Tymbark przenosi widzów w czasie do roku 1967, kiedy to w miasteczku Tymbark opracowano pierwszą w Polsce recepturę nektaru z czarnej porzeczki. Z okazji 50-lecia ...
2017-09-18 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Bardzo
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Marka Tymbark podkreśla swoją historię
×
Kampania limitowanej edycji lemoniady Tymbarku
Marka Tymbark wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję lemoniady. Promuje ją w kampanii outdoorowej - na citylightach i autobusach w ośmiu największych miastach w Polsce. Motywem przewodnim kampanii jest gra słów ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Bardzo
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Kampania limitowanej edycji lemoniady Tymbarku
×
poprzedni
następny
Nowy smak w linii napojów Tymbark
Rozpoczęła się najnowsza kampania reklamowa napojów Tymbark. Marka przedstawia w niej grupę znajomych. Każdy z nich jest inny, na swój sposób przebojowy, i każdy wybiera dla siebie ulubiony napój. W ...
2017-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Bardzo
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Nowy smak w linii napojów Tymbark
×
Cztery nowe smaki Kubusia Play
Na rynku zadebiutowały cztery nowe warianty napoju Kubuś Play (Grupa Maspex). Informuje o tym rozpoczynająca się kampania reklamowa. Bohaterowie najnowszej kampanii marki to mega owoce. W serii spotów widzowie dowiedzą ...
2017-05-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Kubuś
Cztery nowe smaki Kubusia Play
×
Rama promuje zmieniony wizerunek
Marka margaryny Rama (Unilever) wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmiany komunikuje rozpoczynająca się kampania reklamowa. Spot pokazuje w kolejności od tyłu przygotowywanie kanapki. Zaczyna się od wyciągnięcia z lodówki margaryny Rama ...
2017-02-17 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
Mindshare
,
MullenLowe
marki:
Rama
Rama promuje zmieniony wizerunek
×
Krakus promuje się na Wielkanoc w nowych opakowaniach
W nowym spocie marki Krakus promowana jest oferta najlepszych produktów na świąteczny stół. W filmie, obok żurku w kartonie i koncentratu żurku, widoczne są również ogórki konserwowe i chrzan tarty ...
2016-03-14 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Krakus
Krakus promuje się na Wielkanoc w nowych opakowaniach
×
Nowa kampania linii soków Vitamini
Rusza kampania sponsoringowa Vitamini - nowych soków marchwiowo-owocowych od Tymbarku. Billboardy sponsorskie w prostej i niekonwencjonalnej formie prezentują wszystkie zalety soków. - Owocowe tornado można zobaczyć również na ekranach bankomatów ...
2016-02-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
BrainBox
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Nowa kampania linii soków Vitamini
×
poprzedni
następny
Rusza najnowsza kampania marki DecoMorreno
Bohaterkami najnowszej kampanii DecoMorreno są trzy przyjaciółki i tajemnicze "Ciacho", które budzi zainteresowanie każdej z pań. W doskonały nastrój wprowadza je DecoMorreno My Coffee - unikalna kawa od DecoMorreno. To wyborny ...
2014-10-30 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Grupa 3
,
Lemon Sky
,
Lubię To
,
Mindshare
marki:
DecoMorreno
Rusza najnowsza kampania marki DecoMorreno
×
poprzedni
następny
Nowe smaki Kubusia dla dzieci
W sezonie jesienno zimowym Kubuś przygotował dwa nowe, limitowane smaki. Pierwszy z nich to wariant dyniowy (jabłko-marchew-dynia-marakuja), który jest niespodzianką na powitanie jesieni. Wyjątkowy smak dyni i oryginalna etykieta inspirowana ...
2014-10-28 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
Mindshare
marki:
Kubuś
Nowe smaki Kubusia dla dzieci
×
poprzedni
następny
Rebranding i kampania marki Puchatek
Puchatek wie, że rozwój to długotrwały proces, w którym dzieci zdobywają nowe umiejętności i wiedzę. Najnowsza kampania marki podkreśla korzyści oferowane przez produkt. Puchatek zawiera cynk i magnez, które wspomagają rozwój ...
2014-10-07 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Kids & Young
,
Mindshare
marki:
Puchatek
Rebranding i kampania marki Puchatek
×
poprzedni
następny
Tiger pomaga w porannym wstawaniu
Marka napojów energetycznych Tiger wprowadziła aplikację o nazwie „TIGER Budzik”. Mobilna aplikacja budzikowa dostępna jest dla użytkowników systemu IOS oraz Android. - Tygrys w dżungli, kot, medytujący, buddyjscy mnisi i ...
2014-09-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Mindshare
,
Y&R
marki:
Tiger
Tiger pomaga w porannym wstawaniu
×
poprzedni
następny
Tymbark promuje napoje ice-tea
W najnowszej kampanii marka Tymbark prezentuje efekt orzeźwienia, jakie zapewniają nowe napoje. NEXT Ice Tea to połączenie owoców z mrożoną herbatą. Nowość powstała zmyślą o potrzebach i oczekiwaniach młodych konsumentów - ...
2014-05-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
21East
,
Mindshare
marki:
Tymbark
Tymbark promuje napoje ice-tea
×
poprzedni
następny
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [22]
działy
› promocje i PR [21]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [11]
› Mondelez Polska [7]
› Tymbark [5]
› Kraft Heinz [2]
› Unilever [2]
› Pudliszki2 [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [8]
› słodycze i przekąski [8]
› owoce i warzywa [4]
› inne produkty [4]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› kawa i herbata [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [22]
› Big Picture [6]
› AdValue [3]
› Bardzo [3]
› Brasil [3]
› Carla Zuri [3]
› Publicis [3]
› Isobar [2]
› 21East [1]
› Advalue [1]
› BrainBox [1]
› Change Integrated [1]
› Garaż [1]
› Grupa 3 [1]
› Hasselford [1]
› Hill+Knowlton [1]
› Kids & Young [1]
› Lemon Sky [1]
› Lubię To [1]
› Made in PR [1]
› MSL Group [1]
› MullenLowe [1]
› Starcom [1]
› Y&R [1]
marki
› Tymbark [5]
› Oreo [3]
› Kubuś [2]
› Milka [2]
› Pudliszki [2]
› Algida [1]
› belVita [1]
› DecoMorreno [1]
› Joyfills [1]
› Krakus [1]
› Lubisie [1]
› Puchatek [1]
› Rama [1]
› San [1]
› Tiger [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA