KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
K2
innowacje i nowości
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Finlandia Vodka wprowadza kategorię Botanical
Marka Finlandia rozszerza ofertę o nową serię alkoholi - Finlandia Botanical. Nowość stanowią dwa smaki naturalnie infuzowanego alkoholu, będącego pomostem pomiędzy światem wódki i ginu. Trunek o obniżonej zawartości alkoholu ...
2021-05-26 Food & drinks
firmy:
Brown-Forman
,
Big Picture
,
HOLO
,
K2
,
Performics
marki:
Finlandia
Finlandia Vodka wprowadza kategorię Botanical
×
Bebiko 2 w nowej odsłonie
Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią - Szczęście maluszka zaczyna ...
2019-10-11 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
BETC
,
CzART
,
Huddleston
,
K2
,
MediaCom
,
VML
marki:
Bebiko
Bebiko 2 w nowej odsłonie
×
Danonki BIO o smakach maliny i gruszki
Najnowsze Danonki BIO to owocowy smak i krótka lista składników. Zawarte w produkcie składniki BIO: jogurt naturalny, przecier z owoców oraz cukier trzcinowy - powstają w zgodzie z zasadami obowiązującymi dla ...
2019-10-01 Soft drinks
firmy:
Danone
,
K2
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Danonki
Danonki BIO o smakach maliny i gruszki
×
poprzedni
następny
ŚniaDanio – nowa propozycja marki Danio
Marka Danio wprowadza na rynek nową przekąskę o nazwie ŚniaDanio. To połączenie serka o smaku waniliowym z dodatkiem mieszanki zbóż i owoców. Nowości produktowe są już dostępne w sklepach. - ...
2019-06-07 Food & drinks
firmy:
Danone
,
H2O
,
K2
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Danio
ŚniaDanio – nowa propozycja marki Danio
×
poprzedni
następny
Fantasia rozkwita na wiosnę
Marka Fantasia (Danone) prezentuje pierwsze w Europie produkty o smakach łączących owoce egzotyczne z nutami kwiatowymi i nawiązuje przy tym niezwykłą współpracę z marką odzieżową Femi Stories. Trzy nowe smaki ...
2019-04-26 Food & drinks
firmy:
Danone
,
K2
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Fantasia
Fantasia rozkwita na wiosnę
×
poprzedni
następny
Princes Limited promuje Majonez Wielkopolski
Agencje K2 i K2 Precise wygrały przetarg na kampanię 360 wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu z portfolio Princes Limited - Majonez Wielkopolski. Agencja K2 opracowała strategię i koncept kreatywny kampanii ...
2019-03-21 Food & drinks
firmy:
Princes Limited
,
K2
marki:
Majonez Wielkopolski
Princes Limited promuje Majonez Wielkopolski
×
Grupa Żywiec promuje nowego Desperadosa
Marka Desperados to lider rynku piw smakowych i piw międzynarodowych premium w Polsce od kilku lat. Marka, która powstała jako połączenie piwa i tequili, w lipcu wprowadza wariant o smaku tequili ...
2017-07-22 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Cream
,
K2
,
Roots
,
SMG MediaVest
marki:
Desperados
Grupa Żywiec promuje nowego Desperadosa
×
Żywiec Zdrój zaświecił Słońce w Warszawie
W Blue Monday, czyli najsmutniejszy dzień w roku, dla mieszkańców Warszawy zaświeciło Słońce. Na budynku zlokalizowanym w centrum miasta rozbłysła iluminacja, stanowiąca część niestandardowego projektu "Podaruj słońce". Za jego pośrednictwem marka ...
2016-01-27 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Garden of Words
,
K2
marki:
Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój zaświecił Słońce w Warszawie
×
poprzedni
następny
Stock Polska promuje Sznaps de Luxe
W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na rynek wódkę Sznaps de Luxe (Stock Polska). Kampania jest oparta na koncepcji gestu Sznapsa, symbolizującego spontaniczność i dobrą zabawę. Reklamy podkreślają, że Sznaps ...
2014-10-07 Food & drinks
firmy:
Stock Polska
,
K2
,
K2 Media
marki:
Sznaps de Luxe
Stock Polska promuje Sznaps de Luxe
×
Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę Glaceau
Na polskim rynku pojawiła się marka Glaceau vitaminwater, jeden z najbardziej znanych na świecie brandów napojów funkcjonalnych. Marka została stworzona w Nowym Jorku przez J. Dariuss'a Bikoff'a. Essential, Power-C ...
2013-11-20 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
K2
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Glaceau
Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę Glaceau
×
poprzedni
następny
Limitowana Fanta brzoskwiniowo-morelowa
Na rynek trafiła limitowana edycja Fanty brzoskwiniowo-morelowej (Coca-Cola). Produkt będzie dostępny w sprzedaży do wyczerpania zapasów. - Motyw przewodni marki w tym roku - "Fanta. Mniej powagi. Więcej zabawy." od ...
2013-07-25 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
K2
,
Starcom
marki:
Fanta
Limitowana Fanta brzoskwiniowo-morelowa
×
Nestea wprowadza nową Green Tea Peach
Lider kategorii herbat mrożonych w Polsce, Nestea, wprowadza na rynek nowy wariant napoju z ekstraktem z zielonej herbaty. Brzoskwiniowa Nestea Green Tea to już trzecia propozycja marki z dodatkiem ekstraktu z ...
2013-05-08 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Havas
,
K2
,
McCann
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
,
Starcom
marki:
Nestea
Nestea wprowadza nową Green Tea Peach
×
Misie polarne w nowej kampanii Coca-Coli
13 stycznia odbędzie się kinowa i telewizyjna premiera krótkometrażowego filmu Coca-Coli o rodzinie misiów polarnych. W sprzedaży pojawiły się także puszki z limitowanej edycji z bohaterami filmu. Ideą kampanii jest podkreślenie ...
2013-01-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Edelman Polska
,
K2
,
McCann
,
Starcom
marki:
Coca-Cola
Misie polarne w nowej kampanii Coca-Coli
×
Cappy w litrowych butelkach PET
Marka Cappy (Coca-Cola) zastąpiła dotychczasowe litrowe kartonowe opakowania swoich produktów butelkami PET. Zaletą nowego opakowania jest przede wszystkim funkcjonalność - przezroczyste butelki pozwalają widzieć produkt i kontrolować jego ilość w każdej ...
2012-10-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Edelman Polska
,
K2
,
Starcom
marki:
Cappy
Cappy w litrowych butelkach PET
×
poprzedni
następny
Coca-Cola wprowadza na rynek nową Nestea Light
Ruszyła kampania promująca nową odsłonę napoju herbacianego Nestea o smaku cytrynowym. Nowa Nestea to pierwsza na rynku herbata mrożona w wersji Light. Kampania koncentruje się na podkreślaniu cech wyróżniających nowy wariant ...
2012-04-05 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Euro RSCG
,
K2
,
McCann
,
Starcom
marki:
Nestea
Coca-Cola wprowadza na rynek nową Nestea Light
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› promocje i PR [12]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [6]
› Danone [3]
› Brown-Forman [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Nutricia Polska [1]
› Princes Limited [1]
› Stock Polska [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [7]
› alkohol [3]
› mleko [3]
› inne produkty [3]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› K2 [15]
› Starcom [5]
› MediaCom [4]
› McCann [3]
› VMLY&R [3]
› Edelman Polska [2]
› Euro RSCG [2]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [2]
› Alert Media Communications [1]
› BETC [1]
› Big Picture [1]
› Cream [1]
› CzART [1]
› Garden of Words [1]
› H2O [1]
› Havas [1]
› HOLO [1]
› Huddleston [1]
› K2 Media [1]
› Performics [1]
› Roots [1]
› SMG MediaVest [1]
› VML [1]
marki
› Nestea [2]
› Bebiko [1]
› Cappy [1]
› Coca-Cola [1]
› Danio [1]
› Danonki [1]
› Desperados [1]
› Fanta [1]
› Fantasia [1]
› Finlandia [1]
› Glaceau [1]
› Majonez Wielkopolski [1]
› Sznaps de Luxe [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA