KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
owoce i warzywa
inwestycje
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
Grupa Maspex, właściciel takich marek jak Tymbark, Kubuś, Lubella, Łowicz czy Żubrówka, wyda na inwestycje produkcyjne w 2024 roku około 650 mln zł. Ich priorytetem będzie rozwój obszarów produkcji i logistyki ...
2024-03-20 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Inwestycje Maspeksu sięgną w tym roku 650 mln zł
×
poprzedni
następny
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych Carrefour
W I półroczu Carrefour wdrożył nowe minikoncepty i rozwiązania graficzne w swoich sklepach express convenience i express minimarket, aby ułatwić klientom wybór produktów i zwiększyć sprzedaż w placówkach franczyzowych. Siedem ...
2017-07-14 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Nowe minikoncepty w sklepach franczyzowych Carrefour
×
poprzedni
następny
Włochy 6. co do wielkości inwestorem w Polsce
Włochy są ważnym partnerem gospodarczym, handlowym i biznesowym Polski. W naszym kraju obecnych jest ponad 1,3 tys. firm z udziałem włoskiego kapitału, zatrudniających ok. 90 tys. pracowników. W 2013 roku ...
2015-06-12 Soft drinks
W tym roku Żabka otworzy sklep nr 3000.
Mimo spowolnienia w segmencie handlu detalicznego, Żabka chce przyspieszyć rozwój. W 2013 roku sieć powiększy się o 400 nowych sklepów i będzie ich w całej Polsce ponad 3000. W ciągu najbliższych ...
2013-01-21 Soft drinks
firmy:
Freshmarket
,
Żabka
Drogerie Rossmann będą supermarketami
Sieć sklepów Rossmann, w której działa już 600 sklepów, zmienia strategię. Dotychczasowe drogerie przekształcą się w wielobranżowe supermarkety, z szerszą ofertą artykułów spożywczych, które już w tej chwili mają 10% udział ...
2011-11-18 Soft drinks
Fruit Master Group otwiera nową winiarnię
Ukraińska firma zakończyła inwestycję w nowy zakład produkcyjny o mocy ok. 20 mln l wina rocznie. Fabryka jest zlokalizowana w Obwodzie Zakarpacie. Fruit Master Group (FMG) prowadziła już działalność związaną z produkcją ...
2008-05-19 Russia & CIS
Brak opakowań powodem podwyżek cen
Piwo i wódka zdrożeją w tym roku od 5 do 10%, przetwory warzywno-owocowe - o blisko 10%. Wszystko przez brak opakowań szklanych. Huty limitują ich dostawy i podnoszą ceny. Z danych opublikowanych ...
2008-01-21 Soft drinks
Wsparcie UE dla sektora spożywczego
Firmy spożywcze, które od kilku miesięcy czekają na możliwość ubiegania się o dofinansowanie inwestycji z nowej puli funduszy unijnych mogą szykować się do składania wniosków. Komisja Europejska zaakceptowała wczoraj przedłożony jej przez ...
2007-07-26 Soft drinks
Łomża na GPW w II kwartale
Spółka Pepees - wytwórca produktów ziemniaczanych (m.in. skrobie, syropy) dla przemysłu spożywczego i farmaceutycznego - zakłada dalszy rozwój produkcji skrobi. Jednak o ile do tej pory była ona wytwarzana z ziemniaków ...
2006-11-16 Food & drinks
Narodowy koncern spożywczy
Ministerstwo Skarbu Państwa chce stworzyć narodowy koncern spożywczy. Ma on powstać w oparciu o Krajową Spółkę Cukrową i sześć państwowych Polmosów (z Torunia, Bielska-Białej, Szczecina, Konina, Józefówa oraz warszawski Koneser). Do grupy ...
2006-07-31 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [16]
działy
› badania [5]
› handel [5]
› dostawcy [4]
› innowacje i nowości [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› zagranica [2]
› promocje i PR [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Carrefour [1]
› Freshmarket [1]
› Grupa Maspex [1]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [13]
› napoje bezalkoholowe [12]
› mleko [11]
› mięso i ryby [11]
› słodycze i przekąski [8]
› kawa i herbata [7]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA