KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
innowacje i nowości
handel
inwestycje
Liczba wyszukanych artykułów: 48
Nowe plany rozwoju sieci Starbucks
Podczas wczorajszego spotkania akcjonariuszy, szefowie sieci kawiarni Starbucks przedstawili zupełnie nową strategię rozwoju firmy. Produkty marki Starbucks mają dynamiczniej wejść do sieci handlowych i mniejszych sklepów, firma chce także otwierać własne ...
2011-03-24 Soft drinks
Pierwszy sklep z kodami RFID w przyszłym roku
W 2012 r. w Rosji ma zostać otwarty pierwszy "inteligentny" sklep z towarami oznaczonymi kodami RFID. Trzy firmy zawarły odpowiednią umowę w tej sprawie. Jak informuje Anatolij Czubajs, szef Rosnano ...
2011-01-19 Russia & CIS
Żabka korzysta ze spowolnienia gospodarki
Spowolnienie gospodarcze i związane z nim kłopoty części niezależnych sklepów sprzyja rozwojowi sieci sklepów Żabka, należących do funduszu Penta Investments. Firma chce wykorzystać ten czas na przejęcie wielu dobrych pod względem położenia ...
2009-11-09 Soft drinks
Nowe trendy w sieci SPAR
Sieć SPAR systematycznie kreuje nową jakość marketów poprzez wdrażanie najnowszych koncepcji i trendów typu convenience. W wielu marketach SPAR w Europie i na świecie zostały uruchomione trzy technologie convenience: Treehouse juice ...
2009-08-28 Soft drinks
Więcej private labels w Intermarche
Sieć supermarketów Intermarche stopniowo rozbudowuje segment produktów sprzedawanych pod marką własną. W kwietniu na sklepowych półkach pojawią się trzy nowe produkty własne, a sześć zmieni szatę graficzną. Wysoka jakość, cena niższa o ...
2009-04-17 Soft drinks
Mrożonki Łowicz jesienią w sklepach
Agros Nova buduje oddzielną strukturę sprzedażową, która będzie odpowiadała wyłącznie za dystrybucję mrożonek. Firma zadebiutuje w tym segmencie jesienią, produkty dostępne pod marką Łowicz będą obecne zarówno w tzw. kanale tradycyjnym jak ...
2008-08-18 Soft drinks
Ruch wprowadza private label
Jeszcze w tym miesiącu w punktach Ruchu pojawią się pierwsze produkty sprzedawane pod jego marką handlową. Na początku będą to baterie. - W przyszłym roku planujemy kolejne takie produkty. Będą tańsze od ...
2006-12-04 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [48]
działy
› zagranica [7]
› promocje i PR [5]
› badania [3]
› akwizycje i fuzje [3]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Żabka [6]
› Biedronka [5]
› Alma [3]
› Eurocash [3]
› Jeronimo Martins [3]
› Carrefour [2]
› Intermarche [2]
› Kaufland [2]
› abc [1]
› Alembik [1]
› Amazon [1]
› Auchan [1]
› Bio Family [1]
› Bricomarche [1]
› Chata Polska [1]
› Chorten [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Delipop [1]
› E.Leclerc [1]
› Food&Joy [1]
› Freshmarket [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hygienika [1]
› ITM Polska [1]
› Lidl [1]
› Lubella [1]
› Makarony Polskie [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekovitka [1]
› Organic Farma Zdrowia [1]
› PGS [1]
› Pilsweizer [1]
› Piotr i Paweł [1]
› PPL Koral [1]
› Schlecker [1]
› Sokołów [1]
› SPAR [1]
› Swapp! [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [7]
› inne produkty [7]
› napoje bezalkoholowe [5]
› owoce i warzywa [5]
› słodycze i przekąski [5]
› mięso i ryby [4]
› kawa i herbata [4]
› mleko [3]
firmy marketingowe
› GetHero [1]
marki
› Food & Joy [1]
› Koral [1]
› Lubella [1]
› Palikot [1]
› Piwo Legnickie [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA