KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
inwestycje
Netto
Liczba wyszukanych artykułów: 4
Dyskonty będą rosły powyżej 7% rocznie
W latach 2021-2026 dyskonty będą najszybciej rozwijającym się kanałem na rynku spożywczym w Polsce, wynika z najnowszych prognoz PMR zawartych w raporcie "Handel detaliczny artykułami spożywczym w Polsce 2021. Analiza rynku ...
2021-08-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
Rynek czeka na rebranding sklepów Tesco
W marcu właściciel sklepów Netto uzyskał zgodę na przejęcie sieci Tesco. W ciągu najbliższych 18 miesięcy, 301 sklepów Tesco opuści segment hipermarketów i supermarketów i przejdzie do segmentu dyskontów. - ...
2021-03-25 Soft drinks
firmy:
Netto
,
Tesco
Liczba sklepów dyskontowych wzrośnie do 4 tysięcy
Właściciele działających w Polsce sklepów dyskontowych zapowiadają duże inwestycje. Sieci te jak mają w tym roku otworzyć w sumie ponad 430 sklepów, dzięki czemu ich łączna liczba przekroczy 4 tys. - ...
2014-01-07 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Czerwona Torebka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
Rośnie liczba klientów dużych sklepów w Polsce
Podstawowe zakupy Polacy robią głównie w sklepach wielkopowierzchniowych (hiper- i supermarketach) - wynika z badań firmy Nielsen. W 2011 r. Polacy kupili w nich 50% towarów spożywczych, o 3 punkty proc ...
2012-06-28 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Netto
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [4]
działy
› handel [4]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [3]
› Aldi [1]
› Czerwona Torebka [1]
› Kaufland [1]
› Tesco [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA