KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
inwestycje
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 303
Bomi rozszerza zasięg działania
Sieć polskich delikatesów, rozszerza swoją działalność na południową Polskę. Otwarcie nowych marketów przewidziane jest na wrzesień, a ekspansji terytorialnej towarzyszy kampania outdoorowa prowadzona na autobusach i tramwajach w wybranych miastach Polski. W ...
2006-06-09 Soft drinks
Enzymotec celuje w rosyjski rynek
Rosyjski rynek produktów witaminowych i suplementów diety wykazał w ubiegłym roku bardzo duży wzrost, a sprzedaż produktów poza sieciami aptek może przekroczyć 1 mld USD. W ramach swojej ekspansji w Europie Wschodniej ...
2006-06-02 Russia & CIS
Makarony POL-MAK w kampanii promocyjnej
Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK rozpoczęła przedwakacyjną kampanię reklamową. Celem kampanii jest wzrost świadomości nowej linii domowego, tradycyjnego makaronu Od Szlachcianki. Zdaniem Grzegorza Polaka, prezesa Wytwórni POL-MAK, przełom maja i czerwca jest gorącym ...
2006-05-31 Food & drinks
Umowa z Nałęczowem jednym z pomysłów Hoopa
Jak informowaliśmy we wczorajszym wydaniu Hot Business News, Hoop podpisał umowę z firmą Nałęczów-Zdrój. Firma chce możliwie najszybciej wprowadzić na rynek wodę pod marką Nałęczów-Zdrój. - Nowy produkt ma szansę na sukces ...
2006-05-24 Soft drinks
Coca-Cola poluje na kieszonkowe
Wrzucając monety do automatu Coca-Coli na lotnisku w Dublinie można kupić nie tylko gazowany napój, ale również doładować kartę w telefonie komórkowym, kupić do niego dzwonek, tapetę lub grę. Rozszerzenie dostępnej gamy ...
2006-04-21 Soft drinks
Animex przechodzi do ofensywy
W rok po tzw. aferze Constaru Grupa Animex powoli wraca do formy. Zakończony 31 marca rok finansowy 2005/2006 był jednym z najtrudniejszych w historii Grupy. - Nie znamy jeszcze skonsolidowanego wyniku ...
2006-04-12 Food & drinks
Tałosto ujawnia plany inwestycyjne
Grupa Tałosto chce w latach 2006-2010 zainwestować w produkcję i rozwój swoich marek ponad 170 mln USD - wynika z memorandum inwestycyjnego grupy. Jego publikacja wiąże się z planami drugiej emisji obligacji. Największa ...
2006-04-11 Russia & CIS
Marka Agram ponownie na rynku
Lubelska marka Agram powróci na polski rynek. Spółka Zomar SA zainwestuje 25 mln PLN w modernizację dwóch zakładów przetwórstwa owocowego w Lublinie i Motyczu. - Zrobimy wszystko, by Agram znowu był postrzegany ...
2006-04-10 Food & drinks
Lider rynku soków przymierza się do produkcji wody
Największy rosyjski producent soków - firma Lebiediański - zawarł z firmą Wisma porozumienie dotyczące dystrybucji wody mineralnej Archyz. Zdaniem analityków Lebiediański próbuje oszacować perspektywy mocnego wejścia na szybko rosnący rynek wody mineralnej ...
2006-03-21 Russia & CIS
Rosyjskie Mleko - ekspansja w Moskwie
Firma Rosyjskie Mleko poinformowała o zamiarze modernizacji jednej z mleczarni (okręg Ruzski), na bazie której planuje stworzyć nowy holding. Celem tego projektu, obliczonego na pięć lat, jest dwukrotne zwiększenie mocy produkcyjnych ...
2006-03-07 Russia & CIS
Carlsberg Polska ma powody do zadowolenia
Polski oddział grupy liczy, że w tym roku zwiększy udziały w rynku piwa z 14 do 15%. Do końca 2010 r. jego udziały mają wzrosnąć do 20%. W 2005 r. spółka ...
2006-02-22 Food & drinks
Jutrzenka zadowolona z wyników, inwestorzy mniej
Producent słodyczy miał 1,1 mln PLN zysku netto w IV kw. 2005 r. wobec 21,4 mln PLN zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie we wtorek. Przychody wyniosły 92,4 mln PLN ...
2006-02-15 Food & drinks
Granini z podmoskiewskiej fabryki
Jeden z liderów europejskiego rynku soków liczy na umocnienie swojej pozycji w Rosji. Produkty pod marką Granini będą rozlewane w podmoskiewskim zakładzie Gutta, przejętym przez niemieckiego przedsiębiorcę Aksela Hartmana. Wcześniej zakład ten ...
2006-02-07 Russia & CIS
Granini z podmoskiewskiej fabryki
×
poprzedni
następny
Veda przeznaczy 25 mln USD na marketing
Rosyjska spółka alkoholowa planuje przeznaczyć w tym roku 25 mln USD na marketing. Jej celem jest zajęcie - w latach 2006-2007 - 15% rosyjskiego rynku mocnego alkoholu. Dmitrij Borsukow, wiceprezes ds. marketingu ZAO ...
2006-02-07 Russia & CIS
Kolejny pretendent do miana lidera rynku wódki
Zarząd firmy Omskwinprom poinformował o rozpoczęciu promocji wódki Pięć Jezior na rynkach Moskwy, St. Petersburg i innych dużych miast europejskiej części Rosji. Działający jak dotąd regionalnie producent, liczy, że uda mu ...
2006-01-13 Russia & CIS
Browary Górnośląskie zainwestują w produkcję
Producent piwa z Zabrza poprawił swoje wyniki i planuje inwestycje w zwiększenie mocy produkcyjnych. Firma, która jeszcze do niedawna stała na granicy bankructwa, chce podwoić produkcję piwa z 25 do 50 ...
2006-01-10 Food & drinks
OSM Ostrołęka w polskiej czołówce
Spółdzielnia Mleczarska z Ostrołęki uruchomi w tym roku - za 62 mln PLN - nowy zakład. Przeniesie do niego produkcję ze starego i rozszerzy ofertę o unikalne produkty. Spółdzielnia liczy na wejście do czołówki ...
2006-01-09 Food & drinks
Cloetta Fazer - koniec działalności polskiej spółki
Skandynawski producent słodyczy zakończył likwidację swojej polskiej spółki zależnej. Cloetta Fazer w miejsce zlikwidowanej spółki utworzyła 40-osobową dział zajmujący się wyłącznie marketingiem i dystrybucją wyrobów firmy na rynku polskim. Zespół ten ...
2005-12-29 Food & drinks
Grupa Lotos nie planuje wprowadzenia ekonomicznej sieci
Grupa Lotos nie będzie wprowadzać na rynek taniej sieci stacji pali, poinformowali przedstawiciele spółki. Lotos podtrzymał, że udział firmy w rynku detalicznym osiągnie 10-12% do 2010 roku. Zarząd podjął taką decyzję po ...
2005-12-23 Soft drinks
Bols rozbuduje fabrykę w Obornikach
Bols wydał w 2005 r. 1,2 mln EUR m.in. na inwestycje w szatę graficzną wódek Bols i Soplica. W tym roku zamierza zainwestować ok. 3 mln PLN rozbudowę zakładów w Obornikach ...
2005-12-20 Food & drinks
[1]
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
[16]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [5]
› ostatni rok [14]
działy
› handel [118]
› zagranica [50]
› badania [48]
› innowacje i nowości [31]
› akwizycje i fuzje [18]
› dostawcy [9]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [14]
› Żabka [14]
› Biedronka [10]
› Carrefour [10]
› Grupa Maspex [9]
› Eurocash [7]
› Kompania Piwowarska [6]
› PepsiCo [6]
› Lidl [5]
› Carlsberg [4]
› Lewiatan [4]
› Makro Cash & Carry [4]
› Piotr i Paweł [4]
› Ambra [3]
› Auchan [3]
› Coca-Cola [3]
› FoodCare [3]
› Intermarche [3]
› Jeronimo Martins [3]
› Mokate [3]
› Netto [3]
› SM Spomlek [3]
› Tesco [3]
› Wawel [3]
› Agros-Nova [2]
› Centrum Wina [2]
› Chata Polska [2]
› Freshmarket [2]
› Hochland [2]
› Lubella [2]
› Mars [2]
› McCormick [2]
› Nałęczów Zdrój [2]
› OSM Piątnica [2]
› Sainsbury's [2]
› Selgros Cash&Carry [2]
› Sokołów [2]
› SPAR [2]
› Stokrotka [2]
› Tetra Pak [2]
› Unilever [2]
› ZPC Otmuchów [2]
› abc [1]
› A. Blikle [1]
› Advent International [1]
› Agora [1]
› Albert Heijn [1]
› Aldi [1]
› Alibaba [1]
› Ardagh [1]
› Asda [1]
› Baltika [1]
› Body Chief [1]
› Bonduelle [1]
› Browar Ciechan [1]
› Browar Kasztelan [1]
› Browar Lwówek Śląski [1]
› Browar Pinta [1]
› Browary Regionalne Jakubiak [1]
› Dan Cake [1]
› Danone [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Delio [1]
› Diageo [1]
› Dr.Oetker [1]
› EcoBean [1]
› EKO Holding [1]
› FMT Group [1]
› FoodWell [1]
› Frisco.pl [1]
› Future Farming [1]
› Global Spirits [1]
› Groszek [1]
› Grupa Żywiec [1]
› Haribo [1]
› Heineken [1]
› Hoop Polska [1]
› Iglotex [1]
› Indykpol [1]
› Inmedio [1]
› InPost [1]
› Jush [1]
› Kofola [1]
› Kopiejka [1]
› Lorenz-Bahlsen Snack World [1]
› Lotte Wedel [1]
› Malma [1]
› Małpka Express [1]
› Marks & Spencer [1]
› Mar-ol [1]
› Mazurska Manufaktura Alkoholi [1]
› MCI Management [1]
› Mid Europa Partners [1]
› Mila [1]
› Minibrowar Kowal [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Molson Coors [1]
› Muszynianka [1]
› Nespresso [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [52]
› napoje bezalkoholowe [40]
› słodycze i przekąski [33]
› inne produkty [28]
› owoce i warzywa [27]
› mleko [22]
› mięso i ryby [18]
› kawa i herbata [10]
firmy marketingowe
› 19 Południk [1]
› BIS! Błasikiewicz i Sworowska [1]
› Change Integrated [1]
› Cukier [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Equinox [1]
› GetHero [1]
› GPD [1]
› Grey [1]
› Hypercrew [1]
› JBcomm [1]
› JosDeVries [1]
› Just [1]
› Kerris [1]
› Lubię To [1]
› MakoLab [1]
› MEC [1]
› MediaMint [1]
› Men at Work [1]
› MTR Media [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Opus B [1]
› Publicon [1]
› Q&A Communications [1]
› ROmedia [1]
› Roots [1]
› Spark Foundry [1]
› Starcom [1]
› Walk [1]
› Zenith [1]
marki
› Łowicz [4]
› Lubella [3]
› 4Move [2]
› Black [2]
› Frugo [2]
› Galeo [2]
› Kamis [2]
› Kotlin [2]
› Krakus [2]
› Lay's [2]
› Odra [2]
› Pepsi [2]
› Blow [1]
› Bonduelle [1]
› Cisowianka [1]
› Coors [1]
› Cydr Lubelski [1]
› DecoMorreno [1]
› Doritos [1]
› Dr.Oetker [1]
› Faktoria Win [1]
› Freeyu [1]
› Garden Gourmet [1]
› Gellwe [1]
› Haribo [1]
› Henryk Kania [1]
› Hochland [1]
› Johnnie Walker [1]
› Kasztelan [1]
› Koral [1]
› Kozel [1]
› La Mattina [1]
› Lech [1]
› Luksusowa [1]
› Malma [1]
› Mokate [1]
› Nespresso [1]
› NGine [1]
› Okocim [1]
› Pan Tadeusz [1]
› Piątnica [1]
› Piwo Kołobrzeskie [1]
› Serenada [1]
› Skarby Serowara [1]
› Teekanne [1]
› Tyskie [1]
› Warka [1]
› Wawel [1]
› Wyborowa [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA