KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
inwestycje
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 2661
Tesco nie zostanie w tyle
Po zapowiedziach ekspansji sieci dyskontowych, również lider polskiego rynku handlowego zapowiedział duże inwestycje. Pod koniec roku Tesco chce mieć 250 marketów, a tegoroczna ekspansja w Polsce będzie kosztowała brytyjską sieć ponad ...
2007-01-19 Soft drinks
Biedronka poprawiła wyniki Jeronimo Martins
Grupa Jeronimo Martins, największy portugalski detalista, odnotował w 2006 r. wzrost sprzedaży o 15% (do 4,4 mld EUR), m.in. dzięki dobrym wynikom polskiej sieci Biedronka. Sprzedaż lidera rynku dyskontowego w Polsce ...
2007-01-17 Soft drinks
Polskie sieci handlowe szykują się do konsolidacji
Osiedlowe Żabki, spółdzielnie Społem, hipermarkety Auchan i Real to najczęściej wymieniani kandydaci do zmiany właściciela. Jednak już nie tylko zagraniczne, ale i polskie firmy chcą kupować słabszych konkurentów. Zdaniem analityków dzięki zakupom ...
2007-01-16 Soft drinks
Piotr i Paweł chce osiągnąć 1 mld przychodów
Sieć supermarketów Piotr i Paweł podsumowała wyniki działalności w roku 2006. Obroty detaliczne placówek sieci przekroczyły 820 mln PLN i w porównaniu z rokiem 2005 wzrosły o ponad 17%. Obecnie w sieci ...
2007-01-15 Soft drinks
Pół miliarda obrotu Chat Polskich
Obchodząca w tym roku 10-lecie istnienia sieć ma już 190 placówek handlowych. Z tego na terenie Wielkopolski - 85, Lubuskiego 57, w Kujawsko-pomorskiego -11, Zachodnio-pomorskiego - 5 i dolnośląskiego - 32 ...
2007-01-12 Soft drinks
Eurocash chce mieć 100 sklepów w tym roku
W tym roku sieć planuje dalszy rozwój hurtowni dyskontowych cash&carry. Obecnie firma prowadzi ich 96, a do końca roku zamierza przekroczyć liczbę 100. Równolegle będzie intensywnie rozwijać sieć sklepów abc. Obok hurtowni ...
2007-01-11 Soft drinks
25. hala Makro
Makro Cash&Carry otworzyło w Warszawie swoją 25 halę. Obiekt na Bielanach ma 9000 mkw. powierzchni sprzedaży, prowadzi asortyment 30 000 artykułów i pozyskał 13 000 nowych klientów. Wygląd, wyposażenie i układ hali ...
2007-01-10 Soft drinks
E.Leclerc - plany na 2007 r.
W tym roku sieć chce rozbudować swoje dwa supermarkety znajdujące się w Bełchatowie i Tychach, powiększyć centrum handlowe w Lublinie oraz zmodernizować centrum handlowe w Warszawie. W 2006 roku sieć powiększyła się ...
2007-01-09 Soft drinks
Słowackie Tesco nie przejmie sklepów Carrefour
Słowacki urząd antymonopolowy zablokował przejęcie przez brytyjskie Tesco supermarketów należących do francuskiego Carrefour. Uzasadnia to osiągnięciem przez Tesco zbyt dużego udziału w rynku, w przypadku realizacji transakcji. Tesco miał objąć 11 supermarketów ...
2007-01-08 Soft drinks
Francuska sieć interesuje się stacjami paliw - c.d.
Rzeczpospolita potwierdza zainteresowanie Grupy Carrefour przejęciem sklepów znajdujących się na stacjach benzynowych. O negocjacjach Carrefoura z BP pisaliśmy w Hbn z 15 grudnia. Według Rzeczpospolitej sieć handlowa miałaby przejąć zarządzanie sklepami (dostawy ...
2006-12-19 Soft drinks
2 mld EUR sprzedaży Cash&Carry
Należąca do niemieckiego Metro sieć sklepów Cash&Carry osiągnie w tym roku w Rosji 2 mld EUR sprzedaży, poinformowano oficjalnie w Moskwie. W przyszłym roku sprzedaż ma wzrosnąć do 2,5 mld EUR. Docelowo Metro chce ...
2006-12-18 Russia & CIS
Carrefour na BP?
Francuski operator prowadzi z BP Polska negocjacje dotyczące objęcia sklepów na stacjach paliw tego koncernu - informują Wiadomości Handlowe. - Od momentu, w którym ogłosiliśmy, że chcemy rozwijać franczyzę i wchodzić w ...
2006-12-15 Soft drinks
Rebranding miniMala zakończony
Od sierpnia do grudnia trwał proces zmiany marki sklepów z miniMAL na BILLA. Odświeżeniu i przebrandowaniu uległy podstawowe elementy wystroju marketów. Projekt związany jest z wprowadzeniem w życie koncepcji ujednolicenia wizerunku ...
2006-12-15 Soft drinks
Ponad 200 nowych Żabek
W 2007 r. sieć sklepów Żabka powiększy się o ok. 220 nowych obiektów. Według szacunków sieci, koszt pozyskania nowych lokalizacji w tym adaptacji i wyposażenia sklepów przekroczy 35 mln PLN. - Nie planujemy ...
2006-12-14 Soft drinks
Groszek otworzył 500 sklep
30 listopada sieć podpisała 500 umowę franczyzową. Pięćsetny Groszek znajduje się w Krynicy (woj. małopolskie). Ten rok sieć planuje zakończyć z wynikiem 515 sklepów ...
2006-12-11 Soft drinks
Centralny magazyn na całą Polskę
Grupa handlowa Kaufland rozpoczęła w Rokszycach (niedaleko Piotrkowa) gromadzenie towarów w budowanym tam centralnym magazynie na Polskę. Ukończona pierwsza część magazynu liczy 36 tys. mkw. Ostateczne zakończenie budowy przewidziano na listopad 2007 ...
2006-12-07 Soft drinks
Rosyjska sieć handlowa w Polsce
Notowany na giełdzie londyńskiej rosyjski X5 Holding, właściciel m.in. sieci dyskontowej Piatieroczka (ponad 800 sklepów) oraz sieci Perekriostok (150 supermarketów i 9 hipermarketów), otworzył w listopadzie biuro handlowe w Warszawie. - Już ...
2006-12-07 Soft drinks
Alma ponownie podnosi prognozy
Krakowski operator sieci supermarketów podwyższył tegoroczną prognozę skonsolidowanego zysku. Zamiast zapowiadanych wcześniej 13,5 mln PLN będzie przynajmniej 15 mln PLN. Strategia spółki nastawiona jest na szybki rozwój sieci. Plan zakłada, że na ...
2006-12-06 Soft drinks
Kampania odmienionej sieci Społem
Krajowa Agencja Handlowa Społem rozpoczęła pierwszą ogólnopolską kampanię wizerunkową sieci. Akcja potrwa do końca grudnia, złożą się na nią reklamy w prasie i radiu. KAH uruchomiła również stronę internetową www.znajomysklep.pl. Kampania reklamowa dotyczy ...
2006-12-05 Soft drinks
Powstaje nowy e-sklep
200 tys. towarów - oprócz sprzętu informatycznego i RTV-AGD także artykuły spożywcze - zaoferuje w swoim internetowym sklepie spółka Action. Zacznie on działać w pierwszym kwartale 2007 r. - Mamy ogólnokrajowy system ...
2006-12-05 Soft drinks
[1]
120
|
121
|
122
|
123
|
124
|
125
|
126
|
127
|
128
|
129
|
130
[134]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [3]
› ostatni miesiąc [9]
› ostatnie 3 miesiące [28]
› ostatni rok [108]
działy
› akwizycje i fuzje [230]
› badania [223]
› zagranica [218]
› promocje i PR [119]
› innowacje i nowości [48]
› dostawcy [9]
› makroekonomia [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [174]
› Żabka [150]
› Carrefour [149]
› Eurocash [86]
› SPAR [81]
› Jeronimo Martins [80]
› Stokrotka [75]
› Dino [74]
› Auchan [62]
› Lidl [59]
› Netto [48]
› Tesco [48]
› Intermarche [47]
› Piotr i Paweł [42]
› Emperia Holding [37]
› Kaufland [37]
› Makro Cash & Carry [37]
› Freshmarket [29]
› Alma [26]
› Czerwona Torebka [26]
› Aldi [23]
› Delikatesy Centrum [23]
› Bać-Pol [21]
› abc [20]
› Małpka Express [20]
› Lewiatan [19]
› Frisco.pl [18]
› PKN Orlen [18]
› Polomarket [18]
› Chorten [17]
› E.Leclerc [16]
› Bricomarche [15]
› ITM Polska [15]
› Kolporter [15]
› ODIDO [15]
› GK Specjał [14]
› Sfinks Polska [14]
› Duży Ben [12]
› Real [11]
› Magnit [10]
› Maxima Grupe [10]
› Organic Farma Zdrowia [10]
› Selgros Cash&Carry [10]
› BP [9]
› PGS [9]
› Bomi [8]
› Dealz [8]
› EKO Holding [8]
› MarcPol [8]
› Shell [8]
› Społem [8]
› X5 Retail Group [8]
› Chata Polska [7]
› Dixy [7]
› ID Logistics [7]
› Metro Group [7]
› Schwarz Group [7]
› Tradis [7]
› Avia [6]
› Barbora [6]
› Groszek [6]
› Mid Europa Partners [6]
› Mila [6]
› Supeco [6]
› Ambra [5]
› Bio Family [5]
› Centrum Wina [5]
› Costa Coffee [5]
› Glovo [5]
› InPost [5]
› Krakowski Kredens [5]
› Livio [5]
› Mere [5]
› Mlekovita [5]
› Nasz Sklep [5]
› Słoneczko [5]
› Take&GO [5]
› Advent International [4]
› Baltona [4]
› Deli2.pl [4]
› Delio [4]
› Globi [4]
› Lagardere Travel Retail [4]
› LD Holding [4]
› Lotos [4]
› market-Detal [4]
› Pilsweizer [4]
› Rabat Service [4]
› Ruch [4]
› Sokołów [4]
› Specjał [4]
› Starbucks [4]
› Akwawit [3]
› Aldik [3]
› Amazon [3]
› Circle K [3]
› Coolomat [3]
› eLDe [3]
› Enata Bread [3]
› Green Caffe Nero [3]
kategorie rynkowe
› alkohol [88]
› mięso i ryby [67]
› napoje bezalkoholowe [52]
› inne produkty [51]
› owoce i warzywa [50]
› słodycze i przekąski [38]
› mleko [37]
› kawa i herbata [33]
firmy marketingowe
› Action [1]
› Agana Studio [1]
› Big Picture [1]
› Change Integrated [1]
› Cukier [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Equinox [1]
› GetHero [1]
› Grey [1]
› JosDeVries [1]
› Just [1]
› Kerris [1]
› MediaCom [1]
› MediaMint [1]
› New Gravity [1]
› NuOrder [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Opus B [1]
› Ostecx Creative [1]
› Pathfinder 23 [1]
› Q&A Communications [1]
› ROmedia [1]
› Spark Foundry [1]
› VMLY&R [1]
› Zenith [1]
marki
› Faktoria Win [3]
› Haribo [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Pepsi [2]
› Sokołów [2]
› Ba! [1]
› Bakalland [1]
› Bałtyk [1]
› Bonduelle [1]
› Branch Brothers [1]
› Brewery Hills [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Coors [1]
› Delecta [1]
› Dilmah [1]
› Doritos [1]
› Fabbri [1]
› Food & Joy [1]
› Frutuś [1]
› Gniewosz [1]
› Gzella [1]
› Herbapol [1]
› Iglotex [1]
› Johnnie Walker [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Las Vegan's [1]
› Lindt [1]
› Noteckie [1]
› Okocim [1]
› Palikot [1]
› Pilsweizer [1]
› Piwo Legnickie [1]
› Polski Cukier [1]
› Polskie Przetwory [1]
› Pszczółka [1]
› Saquella [1]
› Sokoliki [1]
› Tyskie [1]
› Vratislawia [1]
› Wawel [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA