KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
inwestycje
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 2661
Tengelmann inwestuje w Czechach
Niemiecki właściciel dyskontów Plus, zamierza zainwestować w rozwój sieci w Czechach blisko 293 mln USD. Detalista, który obecnie ma w tym kraju 121 sklepów, zamierza w ciągu najbliższych trzech-pięciu lat podwoić ich ...
2006-01-16 Soft drinks
Rośnie liczba Zielonych Marketów
Sieć sklepów Zielony Market powiększyła się w minionym roku o 11 nowych placówek. Obecnie pod logo sieci zrzeszone są 24 sklepy w woj. mazowieckim, warmińsko-mazurskim i podlaskim. Sieć istnieje na polskim rynku branży ...
2006-01-12 Soft drinks
MPT chce osiągnąć miliard
Grupa licząca 11 hurtowni spożywczych planuje dalszy rozwój na polskim rynku. - Co roku odnotowujemy dwucyfrowy wzrost obrotów, a naszym celem na ten rok jest osiągnięcie obrotów o wartości ponad 1 mld ...
2006-01-11 Soft drinks
Sposoby walki konkurencyjnej z dyskontami
Sklepy dyskontowe chcą w Polsce zwiększyć swój udział w rynku dzięki niskiej ofercie cenowej. Duże przywiązanie klientów do jakości sprawia jednak, że wielkie sieci handlowe i sklepy markowe mogą jeszcze długo ...
2006-01-11 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Eurocash i KDWT w jednej grupie
Nowo powstała grupa Eurocash-KDWT to najbardziej kompleksowa grupa dystrybucyjna w Polsce, o obrocie przekraczającym 3,2 mld PLN. Jest obecna w sektorze cash & carry, aktywnej dystrybucji oraz van-sellingu we wszystkich grupach asortymentowych ...
2006-01-06 Soft drinks
Noworoczne plany sieci handlowych
Sieć sklepów Netto planuje w 2006 r. otworzyć około 30 nowych placówek, głównie w Polsce zachodniej. Planuje również remonty istniejących placówek. Średnio sieć remontuje kilka placówek rocznie. W 2006 r. w planach ...
2006-01-06 Soft drinks
W tym roku powstanie ponad 200 Żabek
Sieć Żabka Polska planuje w 2006 roku otworzyć około 240 nowych placówek w całej Polsce. Firma liczy na zwiększenie przychodów netto do 1,4 mld PLN, czyli o 11,5% więcej w stosunku ...
2006-01-05 Soft drinks
Rewe szykuje się do ekspansji zagranicznej
Niemiecka grupa handlowa przeprowadzi program restrukturyzacyjny, którego celem jest optymalizacja oferty, zwiększenie rentowności i przyjęcie bardziej aktywnej roli w konsolidacji niemieckiego rynku detalicznego. Po zakończeniu restrukturyzacji Grupa Rewe ma stać się jednym z głównych ...
2006-01-05 Soft drinks
Powstanie największy kompleks handlowy w Opolu
Kwotę około 40 mln EUR zainwestuje w Opolu Geant. Dzięki temu powstanie największy kompleks handlowy w mieście. Planowany termin rozpoczęcia inwestycji to połowa 2006 roku. Zakończenie pod koniec 2007 roku. Grunt, który ...
2006-01-05 Soft drinks
Grupa BOS planuje kolejne przejęcia
Jeden z największych w Polsce dystrybutorów spożywczych wkrótce wybierze doradcę, który przygotuje firmę do zaplanowanego na początek 2007 r. wejścia na giełdę. Piotr Laskowski, współzałożyciel i prezes BOS, nie wyklucza, że jeszcze ...
2006-01-03 Soft drinks
Biedronka planuje zagraniczną ekspansję
Jeronimo Martins - portugalski detalista prowadzący sieć sklepów dyskontowych pod marką Biedronka - chce rozwijać swoją działalność w Polsce. Planuje również inwestycje w Europie Wschodniej. Spółka poinformowała, że analizuje możliwości wejścia na ...
2006-01-02 Soft drinks
Lenta prognozuje obroty na poziomie 650 mln USD
Sieć handlu hurtowego Lenta prognozuje obroty w 2005 roku na poziomie 650 mln USD. Taką informację przekazał dyrektor naczelny firmy, Oleg Żerebcow. Według niego, obroty spółki w 2006 roku osiągną 1 mld ...
2005-12-28 Russia & CIS
Eldorado rozwija sieć delikatesów
Lubelska sieć supermarketów Stokrotka (należąca do Eldorado) wygrała bój o miejsce w Centrum Handlowym Plaza Center w Lublinie. Jesienią otworzy tam samoobsługowe delikatesy. Sklep powstanie na parterze centrum kongresowo-usługowego na powierzchni blisko 2 ...
2005-12-27 Soft drinks
Grupa Lotos nie planuje wprowadzenia ekonomicznej sieci
Grupa Lotos nie będzie wprowadzać na rynek taniej sieci stacji pali, poinformowali przedstawiciele spółki. Lotos podtrzymał, że udział firmy w rynku detalicznym osiągnie 10-12% do 2010 roku. Zarząd podjął taką decyzję po ...
2005-12-23 Soft drinks
Konsolidacja handlu hurtowego
Nabiera tempa konsolidacja polskiego sektora handlu hurtowego. Obok grupy BOS z Białegostoku o awans do czołówki rynku walczy również rzeszowska Polska Sieć Handlowa Unia (PSH Unia). Firma, która zaczynała jako stowarzyszenie firm ...
2005-12-19 Soft drinks
Mini Tesco w Zielonej Górze
W czwartek w Zielonej Górze otwarto nowy sklep Tesco. - To nietypowy dla nas obiekt, bo sklep zajmie tylko 1 tys. m2 i będzie miał sześć kas - mówi Agnieszka Suszko ...
2005-12-19 Soft drinks
Dyskont rodem z USA
Szefowie działających w Polsce sieci handlowych mają sporo powodów do przemyśleń. W tym tygodniu prasa ujawniła plany wejścia do Polski firmy Aldi, a kilka miesięcy wcześniej zamiar wejścia do Polski potwierdził ...
2005-12-14 Soft drinks
Kolejny niemiecki dyskont w Polsce
Sieć sklepów Aldi zamierza wejść na polski rynek - podała w piątek niemiecka prasa. - Nie kupujemy żadnej sieci. Będziemy otwierać własne sklepy - zapowiada menedżer firmy Aldi Nord, odpowiedzialny za ...
2005-12-12 Soft drinks
Alma Market w dużych miastach
Giełdowa firma handlowa zamierza w przyszłym roku otworzyć co najmniej 4 supermarkety. Spółka od ponad roku nastawia się na rozwój sklepów delikatesowych, a te - jak wyjaśnia wiceprezes Grzegorz Pilch - najlepiej ...
2005-12-05 Soft drinks
[1]
124
|
125
|
126
|
127
|
128
|
129
|
130
|
131
|
132
|
133
|
134
[134]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [5]
› ostatni miesiąc [10]
› ostatnie 3 miesiące [29]
› ostatni rok [108]
działy
› akwizycje i fuzje [230]
› badania [223]
› zagranica [218]
› promocje i PR [119]
› innowacje i nowości [48]
› dostawcy [9]
› makroekonomia [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [174]
› Żabka [150]
› Carrefour [149]
› Eurocash [86]
› SPAR [81]
› Jeronimo Martins [80]
› Stokrotka [75]
› Dino [74]
› Auchan [62]
› Lidl [59]
› Netto [48]
› Tesco [48]
› Intermarche [47]
› Piotr i Paweł [42]
› Emperia Holding [37]
› Kaufland [37]
› Makro Cash & Carry [37]
› Freshmarket [29]
› Alma [26]
› Czerwona Torebka [26]
› Aldi [23]
› Delikatesy Centrum [23]
› Bać-Pol [21]
› abc [20]
› Małpka Express [20]
› Lewiatan [19]
› Frisco.pl [18]
› PKN Orlen [18]
› Polomarket [18]
› Chorten [17]
› E.Leclerc [16]
› Bricomarche [15]
› ITM Polska [15]
› Kolporter [15]
› ODIDO [15]
› GK Specjał [14]
› Sfinks Polska [14]
› Duży Ben [12]
› Real [11]
› Magnit [10]
› Maxima Grupe [10]
› Organic Farma Zdrowia [10]
› Selgros Cash&Carry [10]
› BP [9]
› PGS [9]
› Bomi [8]
› Dealz [8]
› EKO Holding [8]
› MarcPol [8]
› Shell [8]
› Społem [8]
› X5 Retail Group [8]
› Chata Polska [7]
› Dixy [7]
› ID Logistics [7]
› Metro Group [7]
› Schwarz Group [7]
› Tradis [7]
› Avia [6]
› Barbora [6]
› Groszek [6]
› Mid Europa Partners [6]
› Mila [6]
› Supeco [6]
› Ambra [5]
› Bio Family [5]
› Centrum Wina [5]
› Costa Coffee [5]
› Glovo [5]
› InPost [5]
› Krakowski Kredens [5]
› Livio [5]
› Mere [5]
› Mlekovita [5]
› Nasz Sklep [5]
› Słoneczko [5]
› Take&GO [5]
› Advent International [4]
› Baltona [4]
› Deli2.pl [4]
› Delio [4]
› Globi [4]
› Lagardere Travel Retail [4]
› LD Holding [4]
› Lotos [4]
› market-Detal [4]
› Pilsweizer [4]
› Rabat Service [4]
› Ruch [4]
› Sokołów [4]
› Specjał [4]
› Starbucks [4]
› Akwawit [3]
› Aldik [3]
› Amazon [3]
› Circle K [3]
› Coolomat [3]
› eLDe [3]
› Enata Bread [3]
› Green Caffe Nero [3]
kategorie rynkowe
› alkohol [88]
› mięso i ryby [67]
› napoje bezalkoholowe [52]
› inne produkty [51]
› owoce i warzywa [50]
› słodycze i przekąski [38]
› mleko [37]
› kawa i herbata [33]
firmy marketingowe
› Action [1]
› Agana Studio [1]
› Big Picture [1]
› Change Integrated [1]
› Cukier [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› Equinox [1]
› GetHero [1]
› Grey [1]
› JosDeVries [1]
› Just [1]
› Kerris [1]
› MediaCom [1]
› MediaMint [1]
› New Gravity [1]
› NuOrder [1]
› Ogilvy & Mather [1]
› Opus B [1]
› Ostecx Creative [1]
› Pathfinder 23 [1]
› Q&A Communications [1]
› ROmedia [1]
› Spark Foundry [1]
› VMLY&R [1]
› Zenith [1]
marki
› Faktoria Win [3]
› Haribo [2]
› Lay's [2]
› Lubella [2]
› Pepsi [2]
› Sokołów [2]
› Ba! [1]
› Bakalland [1]
› Bałtyk [1]
› Bonduelle [1]
› Branch Brothers [1]
› Brewery Hills [1]
› Caffe Vergnano [1]
› Coors [1]
› Delecta [1]
› Dilmah [1]
› Doritos [1]
› Fabbri [1]
› Food & Joy [1]
› Frutuś [1]
› Gniewosz [1]
› Gzella [1]
› Herbapol [1]
› Iglotex [1]
› Johnnie Walker [1]
› Koral [1]
› Krakus [1]
› Las Vegan's [1]
› Lindt [1]
› Noteckie [1]
› Okocim [1]
› Palikot [1]
› Pilsweizer [1]
› Piwo Legnickie [1]
› Polski Cukier [1]
› Polskie Przetwory [1]
› Pszczółka [1]
› Saquella [1]
› Sokoliki [1]
› Tyskie [1]
› Vratislawia [1]
› Wawel [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA