KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
napoje bezalkoholowe
kawa i herbata
badania
Liczba wyszukanych artykułów: 82
Sprzedaż w kwietniu w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w kwietniu 2024 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1,2% niższa niż rok wcześniej, a liczba transakcji spadła ...
2024-05-24 Soft drinks
Utrzymany wzrost eksportu polskich produktów rolno-spożywczych
W okresie styczeń-listopad 2023 r. wartość sprzedaży polskich produktów rolno-spożywczych za granicę wyniosła 47,8 mld EUR (219 mld zł) i była o 8,9% wyższa niż w analogicznym okresie roku 2022. Jednocześnie ...
2024-01-18 Soft drinks
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Styczeń 2023 r. w małych sklepach
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w styczniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 14,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 5% w ...
2023-02-15 Soft drinks
Listopad w wynikach w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w listopadzie 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 13,3% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 1,4% w ...
2022-12-13 Soft drinks
Dwucyfrowe podwyżki cen wszystkich kategorii spożywczych
Z analizy ponad 40 tys. cen wynika, że w sierpniu 2022 r. zakupy w sklepach były droższe średnio o 23,7% niż rok wcześniej. Podwyżki na dwucyfrowym poziomie objęły wszystkie badane kategorie ...
2022-09-12 Soft drinks
Optymistyczne nastroje w handlu tradycyjnym
Majowe odczyty nastroju w handlu tradycyjnym wskazują na lekki optymizm wśród osób prowadzących małe i średnie sklepy - wynika z majowego badania M/platform. Ocena maja była na poziomie 50,4 pkt. i ...
2022-06-08 Soft drinks
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w marcu 2022 r.
Jak wynika z danych CMR,w marcu 2022 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10% wyższa, natomiast liczba transakcji wzrosła o 7,7% w porównaniu z marcem 2021 ...
2022-04-20 Soft drinks
Ponad połowa Polaków chce oszczędzać na zakupach
Prawie 55% Polaków planuje w pierwszym kwartale ograniczyć wydatki zakupowe. Takich deklaracji jest o 10 p.p. więcej niż rok temu. Konsumenci chcą oszczędzać przede wszystkim na słodyczach, przekąskach i napojach alkoholowych ...
2022-02-14 Soft drinks
Polacy tną wydatki na zakupy
Obecnie dwóch na trzech konsumentów ogranicza wydatki w sklepach przez inflację i wysokie ceny. Cięć dokonują głównie osoby najstarsze, z najniższymi dochodami i pochodzące z największych miast. Polacy twierdzą, że ...
2021-11-19 Soft drinks
W czasie pracy zdalnej chcemy zdrowszego jedzenia i kawy
Badanie przeprowadzone przez Wyższą Szkołę Bankową w Gdańsku i SW Research zweryfikowało, jak okres pracy zdalnej zmienił nasze nawyki żywieniowe. Największe zmiany możemy wyróżnić w kontekście trybu życia, aktywności fizycznej oraz ...
2021-10-28 Soft drinks
Innowacje roku wg NielsenIQ
Firma badawcza NielsenIQ przygotowała raport o najlepszych innowacjach FMCG wprowadzonych na polski rynek w 2020 r. - Z badań przeprowadzonych w trakcie pandemii widzieliśmy, że otwartość polskich konsumentów na nowe ...
2021-06-16 Soft drinks
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
Lech
,
Magnum
,
Starbucks
,
Knoppers
,
Lay's
,
Tarczyński
,
Delecta
,
Rajska Cytrusówka
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
W 2020 r. kontynuowana była wzrostowa tendencja w eksporcie towarów rolno-spożywczych z Polski - od 2004 r. jego wartość wzrosła ponad 6-krotnie. W 2020 r. sprzedaż artykułów rolno-spożywczych za granicę ...
2021-02-22 Soft drinks
Pandemia nie przerwała wzrostu polskiego eksportu
×
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Czerwcowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR, w czerwcu 2020 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 1% niższa niż w czerwcu 2019 r., natomiast liczba transakcji obniżyła ...
2020-07-20 Soft drinks
Nielsen wybrał najbardziej innowacyjne produkty 2019 r.
Firma Nielsen opublikowała raport "Breakthrough Innovation Poland 2019" na temat innowacyjnych produktów FMCG, które pojawiły się na polskim rynku w ubiegłym roku. Trzy pierwsze miejsca zajęły: wódka Soplica na bazie ...
2020-06-11 Soft drinks
Prognozy Nielsena dla sezonu letniego
Majówka i ciepłe dni to tradycyjny start sezonu letniego. Jednak w tym roku pozostajemy w domach, a wzrosty sprzedaży odnotowują produkty typowe dla zimowych miesięcy. Napoje i kategorie impulsowe wspierane przez ...
2020-04-30 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
UE zawarła umowę z Mercosur
Unia Europejska i południowoamerykańska organizacja gospodarcza Mercosur, zrzeszająca Argentynę, Brazylię, Urugwaj i Paragwaj, po 20 latach negocjacji zawarły umowę handlową. Pod względem wartości zniesionych ceł to największa w historii umowa zawarta ...
2019-07-01 Soft drinks
1
|
2
|
3
|
4
|
5
[5]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [82]
działy
› handel [31]
› zagranica [16]
› promocje i PR [11]
› dostawcy [8]
› innowacje i nowości [5]
› inwestycje [3]
› makroekonomia [3]
› akwizycje i fuzje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Lidl [3]
› Carrefour [2]
› Elite Cafe [1]
› Grupa Maspex [1]
› Grupa Żywiec [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Mokate [1]
› Real [1]
› Red Bull [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [67]
› inne produkty [64]
› mleko [61]
› owoce i warzywa [48]
› mięso i ryby [39]
firmy marketingowe
› New Communications [1]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Pedros [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Red Bull [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
› Warka [1]
› Wojak [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA