KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
napoje bezalkoholowe
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 148
Innowacyjne opakowanie do napojów
Wiele nowych napojów w segmencie napojów funkcjonalnych zawiera aktywne składniki, które po rozpuszczeniu w wodzie są nietrwałe i szybko tracą swe właściwości. Nowa puszka FreshCan umożliwia przechowywanie tych składników oddzielnie od ...
2006-11-03 Soft drinks
Zakonnicy na rynku spożywczym
Polski zakon benedyktynów chce wprowadzić na rynek produkty pod własnym logo. Na początku będą to produkty spożywcze: sery, wędliny, ryby, ciastka, konfitury, wina, nalewki, syropy, miody pitne i herbaty ziołowe. Wszystkie ...
2006-11-02 Soft drinks
Przemysł spożywczy utrzymuje dobre tempo
Według raportu „Gospodarka żywnościowa w trzecim roku po wejściu Polski do UE”, opracowanego przez prof. Romana Urbana z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, kondycja przemysłu spożywczego w Polsce jest coraz lepsza ...
2006-10-13 Soft drinks
Rozporządzenia w sprawie substancji polepszających żywność
28 lipca Komisja Europejska przyjęła ostateczną wersję pakietu propozycji rozporządzeń dotyczących substancji dodatkowych, enzymów, aromatów oraz systemu ich zatwierdzania. Pakiet rozporządzeń w sprawie tzw. substancji polepszających żywność ma wzmocnić zharmonizowany system przepisów ...
2006-08-02 Soft drinks
Najlepiej sprzedające się produkty na stacjach paliw
ACNielsen na bazie przeprowadzonych w latach 2005-2006 badań ustalił ranking najlepiej sprzedających się produktów FMCG w sklepach na stacjach benzynowych. Lista produktów spożywczych wg wartości sprzedaży w mln PLN. Piwo ...
2006-06-29 Soft drinks
Eksportowe szanse polskich producentów
Polacy pracujący za granicą chcą tam kupować polską żywność, oglądać polskie programy i czytać polską prasę. To nowa szansa na sprzedaż i zagraniczną promocję dla krajowych firm. Philip Kotler, guru marketingu, podkreślał ...
2006-06-27 Soft drinks
PremiumBrand 2006
22 czerwca 2006 roku w Warszawie, odbyła się uroczysta gala PremiumBrand 2006, na której zostały wręczone nagrody PremiumBrand dla marek o najwyższej reputacji. W pierwszym badaniu PremiumBrand 1500 konsumentów oceniło najlepsze działające ...
2006-06-26 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Marki Wysokiej Reputacji
W pierwszym badaniu reputacji marek PremiumBrand 2006, konsumenci ocenili najlepsze działające w Polsce marki. 63 otrzymały tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Wśród zwycięzców znalazły się m.in.: - Carlsberg - Coca-Cola - Danone - E. Wedel - Hochland - Knorr - Lays - ...
2006-06-13 Soft drinks
Ceny cukru systematycznie rosną
Koncerny cukrowe nie narzekają na brzydką pogodę. Mimo że producenci lodów i zimnych napojów kupują od nich mniej cukru, jego cena cały czas rośnie. - Pogoda zawsze ma wpływ na sprzedaż cukru ...
2006-06-12 Soft drinks
Polska żywność jedzie za Polakami
Dunnes Stores, czołowa irlandzka sieć handlowa chce zarobić na tysiącach Polaków, którzy wyjechali do Wielkiej Brytanii i Irlandii w poszukiwaniu pracy. Według Planet Retail, firma zamierza tworzyć stworzyć w sklepach specjalne sekcje ...
2006-06-07 Soft drinks
PFPŻ uruchamia stronę o dodatkach do żywności
1 czerwca Polska Federacja Producentów Żywności udostęniła internautom nowy serwis stanowiący kompendium wiedzy o substancjach dodatkowych do żywności. Na stronie www.dodatki.pfpz.pl można znaleźć wszystkie podstawowe informacje dotyczące tych substancji oraz ich funkcji w produkcji ...
2006-06-07 Soft drinks
Początek Targów IFE Poland 2006
17 maja rozpoczęły się Międzynarodowe Targi Żywności, Napojów i Usług Gastronomicznych i Hotelarskich IFE POLAND. Targi są okazją dla polskich przedsiębiorców do zapoznania się z ofertą zarówno polskich jak i zagranicznych dostawców ...
2006-05-19 Soft drinks
Polska nakarmi stary kontynent?
Wyniki handlu zagranicznego żywnością po wejściu Polski do UE przeszły oczekiwania analityków. W latach 2004-05 wartość eksportu rosła w tempie przekraczającym 30%. Mimo mocnego złotego boom eksportowy potrwa także w tym ...
2006-05-16 Soft drinks
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Droga miedź bije także w przemysł napojowy
W środę padła kolejna bariera ceny miedzi. Za tonę tego surowca w Londynie trzeba było zapłacić po raz pierwszy w historii ponad 8 tys. USD. Drożeją też inne metale. Jako pierwsi wysokie ceny ...
2006-05-11 Soft drinks
Polskie produkty spożywcze we Włoszech
Polskie sery i mięsa trafiają w dużych ilościach na włoskie stoły, jednak głównie w takiej postaci, aby konsument nie wiedział, skąd pochodzą. Według włoskich statystyk import żywności przetworzonej z Polski wzrósł o ...
2006-05-08 Food & drinks
Rosyjskie embargo na produkty z Gruzji i Mołdowy
Po wprowadzeniu przez Rosję embarga na wino i słynną wodę mineralną Borzomi, Gruzja zagroziła wystąpieniem ze Wspólnoty Niepodległych Państw. Jeśli zjesz łobio (danie z fasolki) bez kieliszka białego domowego wina albo szaszłyk ...
2006-04-25 Russia & CIS
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
[8]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [4]
› kiedykolwiek [148]
działy
› badania [82]
› zagranica [40]
› handel [39]
› promocje i PR [19]
› dostawcy [14]
› innowacje i nowości [11]
› inwestycje [8]
› makroekonomia [6]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [4]
› Lidl [3]
› Carrefour [2]
› Grupa Żywiec [2]
› Lamican Oy [2]
› Alfa Group [1]
› Bakalland [1]
› Borjomi [1]
› Cartondruck Polska [1]
› Chespa [1]
› Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie [1]
› Coca-Cola [1]
› Colian [1]
› Diageo [1]
› Elite Cafe [1]
› FoodWell [1]
› Grupa Maspex [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Masterpress [1]
› Mlekovita [1]
› MM Brown Polska [1]
› Mokate [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› O-I [1]
› Pernod Ricard [1]
› Real [1]
› Red Bull [1]
› Sleever International [1]
› United Packaging [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [123]
› słodycze i przekąski [122]
› mleko [116]
› owoce i warzywa [101]
› mięso i ryby [93]
firmy marketingowe
› Cream [1]
› CzteryCzwarte Brand Design [1]
› JDA Łomża [1]
› New Communications [1]
marki
› Cisowianka [2]
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Borjomi [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Desperados [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Pedros [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Red Bull [1]
› Smirnoff [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Tiger [1]
› Warka [1]
› Wojak [1]
› Wyborowa [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA