KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mleko
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 130
Eksporterzy korzystają z droższego cukru
Cukier na rynku światowym jest coraz droższy. Producenci słodyczy, dżemów i napojów, którzy muszą kupować cukier w krajach Unii liczą, że dalsze podwyżki jego cen ułatwią im konkurencję poza Wspólnotą. W UE ...
2006-05-11 Soft drinks
Polskie produkty spożywcze we Włoszech
Polskie sery i mięsa trafiają w dużych ilościach na włoskie stoły, jednak głównie w takiej postaci, aby konsument nie wiedział, skąd pochodzą. Według włoskich statystyk import żywności przetworzonej z Polski wzrósł o ...
2006-05-08 Food & drinks
Żywność ekologiczna zyskuje na popularności
Szacuje się, że światowy rynek żywności ekologicznej wart jest ponad 20 mld USD. W Europie potentatami zdrowego jedzenia są Niemcy - w ubiegłym roku wyprodukowali z naturalnych surowców blisko jedną piątą ...
2006-04-24 Food & drinks
Konsumenci gubią się w gąszczu nowości
938 nowości reklamowano w ubiegłym roku w telewizji - wyliczyła krakowska agencja Demo Effective Launching. Ale to tylko część ubiegłorocznych debiutów. Wiele nowych produktów i usług omija przecież telewizję i walczy ...
2006-04-24 Soft drinks
Polskie firmy wolą dać zarobić pośrednikom
W 2005 r. polski eksport zwiększył się o blisko 20%. Jednak producenci narzekają, że ich zyski nie rosną w podobnym tempie. Według zachodnich ekspertów, zaledwie jedna piąta naszego eksportu pochodzi bezpośrednio ...
2006-04-24 Soft drinks
Majowe IFE Poland
W dniach 17-19 maja 2006 r., na IV edycji Międzynarodowych Targów Żywności, Napojów oraz Usług Hotelarskich i Gastronomicznych IFE POLAND 2006 spotka się ponad 400 firm. Wśród nich znajdują się liderzy rynkowi ...
2006-04-19 Soft drinks
Instytut Jakości Żywienia ma dbać o jakość eksportowanej żywności
Krajowa Izba Gospodarcza przygotowuje projekt powołania Instytutu Jakości Żywienia, którego zadaniem będzie dbanie o rzetelność i wysoki poziom eksportowanej polskiej żywności. Placówka powstanie prawdopodobnie jeszcze w tym roku. Jak zaznaczył prezes KIG, Andrzej ...
2006-04-05 Soft drinks
Przemysł spożywczy najbardziej konkurencyjny
Przemysł spożywczy należy do najbardziej konkurencyjnych na krajowym i unijnym rynku. Najlepiej radzą sobie przetwórcy owoców i warzyw oraz producenci mięsa. Spośród 87 branż przemysłu przetwórczego, które badało Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych (CASE) ...
2006-03-29 Soft drinks
Pierwsze firmy z ISO 22000: 2005
Komitet Techniczny ISO opublikował 1 września 2005 roku normę ISO 22000: 2005. To nowa norma przeznaczona dla producentów żywności i firm z nimi współpracujących oraz mających jakikolwiek związek z przygotowywaniem produktów ...
2006-03-20 Soft drinks
Trendy kształtujące rynek żywności
Brytyjska firma badawcza Mintel opublikowała wnioski z analizy ponad 156 tys. nowych produktów z branży FMCG, wprowadzonych na światowe rynki w 2005 r. Na podstawie tej analizy eksperci prognozują, jakie trendy ...
2006-03-15 Soft drinks
Szansa na niższy VAT na żywność
Jest szansa na ujednolicenie VAT na przetworzone artykuły żywnościowe. - Trwają prace nad zmianą przepisów. Analizą objęty jest również wniosek Polskiej Federacji Producentów Żywności - mówi Anna Adamkiewicz z Biura Komunikacji ...
2006-03-01 Soft drinks
Powstanie super urząd nadzorujący żywność
Trwają intensywne prace nad utworzeniem centralnego superurzędu, który ma przejąć zadania kilku inspekcji. W Ministerstwie Rolnictwa powstał specjalny zespół roboczy ds. bezpieczeństwa żywności, który pracuje nad projektem powołania Państwowej Inspekcji Kontroli Żywności ...
2006-02-27 Soft drinks
Widać efekty rozmów z Rosjanami
W marcu może dojść do zniesienia zakazu importu naszego mięsa przez Rosję. Kraj ten wprowadził embargo na nasze wyroby w połowie listopada 2005 r., ponieważ zostały wykryte sfałszowane świadectwa fitosanitarne i weterynaryjne - ...
2006-02-24 Soft drinks
Milo ma nowego właściciela
Warszawskie Milo, które w 2005 r. osiągnęło 2,7 mld PLN obrotów, znane było wcześniej głównie z dystrybucji papierosów. Od niedawna spółka, która należy do ścisłej czołówki polskich dystrybutorów dóbr szybkozbywalnych, rozkręciła ...
2006-02-22 Soft drinks
Branża spożywcza chce jednej stawki VAT
Firmy wytwarzające słodycze, wodę mineralną, napoje gazowane i innych produktów objętych dziś 22% stawką VAT, od dawna narzekają, że system podatkowy w Polsce ich dyskryminuje. Duże nadzieje na zmianę sytuacji wiążą z ...
2006-02-21 Soft drinks
Wkrótce odbędą się Dni Produktu Polskiego
Dni Produktu Polskiego to akcja, która na przełomie kwietnia i maja połączy działalność wielu sieci handlowych pod hasłem „Kupując polskie produkty - dajesz pracę”. Trwa program pozyskiwania partnerów akcji. Polskie produkty i ...
2006-02-21 Soft drinks
Unia rozpoczyna reformę cukru
Przez najbliższe cztery lata cena cukru powinna spaść w Polsce o jedną trzecią. To efekt reformy, jaką wczoraj zatwierdziła Rada Unii Europejskiej. Podstawowe założenia reformy ustalono jeszcze w listopadzie 2005 r. Gwarantowana cena ...
2006-02-21 Soft drinks
Eksport artykułów rolno-spożywczych większy o 35%
W 2005 r. wartość sprzedaży polskich artykułów rolno-spożywczych za granicą wyniosła 7,72 mld EUR, czyli o 34,9% więcej niż w 2004 r. - poinformowało w piątek biuro prasowe resortu rolnictwa. Resort poinformował, że ...
2006-02-20 Soft drinks
Kolejna tura rozmów z Rosjanami
W przyszłym tygodniu w Moskwie odbędzie się kolejna tura rozmów rosyjskich i polskich ekspertów weterynaryjnych oraz fitosanitarnych, które mają doprowadzić do uchylenia przez Rosję zakazu importu żywności z Polski - poinformował ...
2006-02-17 Soft drinks
UE ostrzega Iran
Komisja Europejska ostrzegła we wtorek Iran, że bojkot duńskich towarów może doprowadzić do gwałtownego pogorszenia stosunków z całą Unią. - Bojkot towarów duńskich jest z definicji bojkotem produktów europejskich - powiedział rzecznik ...
2006-02-08 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [2]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [130]
działy
› badania [68]
› zagranica [40]
› handel [29]
› promocje i PR [16]
› dostawcy [11]
› innowacje i nowości [9]
› inwestycje [8]
› makroekonomia [4]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [3]
› Carrefour [2]
› Lamican Oy [2]
› Bakalland [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› FoodWell [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Real [1]
› Tchibo [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [117]
› inne produkty [115]
› słodycze i przekąski [113]
› owoce i warzywa [102]
› mięso i ryby [92]
firmy marketingowe
› New Communications [1]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA