KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mleko
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 129
Perspektywy handlu żywnością on-line
Firma Leclerc od czterech lat prowadzi również sklep w internecie pod marką hipernet24.pl. Według Krzysztofa Gajewskiego z Leclerc Polska udział internetowego sklepu w przychodach spółki wynosi około jednego procenta (ubiegłoroczne obroty ...
2006-02-07 Soft drinks
Nadal brak konkretów w rozmowach z Rosją
Z zakończonych trzy tygodnie temu berlińskich międzynarodowych targów żywnościowych Gruene Woche polscy dyplomaci wrócili w doskonałych nastrojach. Podczas uroczystego przyjęcia Krzysztofowi Jurgielowi, ministrowi rolnictwa, udało się porozmawiać w cztery oczy z Aleksiejem ...
2006-02-06 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polskie firmy na targach w Norymberdze
49 polskich firm weźmie udział w międzynarodowych targach produktów ekologicznych BioFach, które odbędą się w dniach 16-19 lutego br. w Norymberdze. Polska będzie w tym roku gospodarzem targów - tzw. "Krajem ...
2006-02-01 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Rynek znaczników radiowych RFID zaczyna się rozwijać
W 2005 roku 12,4% europejskich firm z największych sektorów gospodarki wdrożyło rozwiązania znaczników radiowych RFID. Oznacza to, że rynek znaczników radiowych w Europie zacznie szybki rozwój - dowodzą badania firmy analitycznej ...
2006-01-19 Soft drinks
Branża spożywcza przeznacza niewiele na R&D
Europejski Przemysł spożywczy zajmuje końcowe miejsca w rankingu branż inwestujących w badania i rozwój (R&D) - wynika z corocznego raportu Komisji Europejskiej (KE). Relatywnie niskie wydatki na badania kontrastują z wielkością sektora spożywczego ...
2006-01-18 Soft drinks
Zła prasa psuje sprzedaż
Prawie połowa Polaków zrezygnowała kiedyś z zakupu produktu, bo zetknęła się ze negatywną opinią na jego temat w mediach - wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP. Informacje o niskiej jakości wyrobu ...
2006-01-18 Soft drinks
Rosja chce normalizacji handlu z Polską
Rosja jest zainteresowana normalizacją wymiany handlowej artykułami rolno-spożywczymi z Polską - zapewnił radca handlowy Ambasady Federacji Rosyjskiej w Polsce Nikołaj Zachmatow. Wyraził nadzieję, że wkrótce dojdzie do unormowania tych stosunków. Na wtorkowej ...
2006-01-18 Soft drinks
Cała branża podlega już HACCP
Wszystkie firmy produkujące żywność, bary, restauracje, stołówki, sklepy spożywcze, a nawet małe kioski ze słodyczami muszą już mieć system bezpieczeństwa żywności, czyli tzw. HACCP. Obowiązek wprowadzenia HACCP wynika nie z niejednoznacznej w tej ...
2006-01-17 Soft drinks
Rozpoczął się kolejny Zielony Tydzień
W Berlinie otwarto oficjalnie jedne z największych na świecie targów rolnych, Grune Woche, które odbywają się po raz 71. W imprezie do 22 stycznia uczestniczy 1639 firm z 53 krajów ...
2006-01-16 Soft drinks
Rozmowy z Rosjanami nie przyniosły przełomu
Minister rolnictwa Rosji Aleksiej Gordiejew i polski minister rolnictwa Krzysztof Jurgiel spotkali się w Berlinie na Targach Grune Woche. Krzysztof Jurgiel powiedział, że po wymianie zdań z jego rosyjskim odpowiednikiem jest ...
2006-01-16 Soft drinks
Szansa na koniec rosyjskiego embarga?
Wiceminister rolnictwa powiedział że jest szansa na wznowienie eksportu polskich produktów rolno - spożywczych do Rosji. Lech Różański powiedział Informacyjnej Agencji Radiowej że jutro w Berlinie dojdzie do spotkania ministrów rolnictwa Polski ...
2006-01-12 Soft drinks
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
II edycja Produktu Roku
6 stycznia TNS OBOP rozpoczął badanie marketingowe, które będzie uwieńczeniem II polskiej edycji programu marketingowego Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Program tworzą dwa elementy: badanie opinii konsumentów, którzy wybierają najlepsze nowości, jakie pojawiły ...
2006-01-10 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Polska żywność znana w Europie
O blisko jedną piątą zwiększyły się w ubiegłym roku przychody ze sprzedaży polskiej żywności za granicę. Najwięcej pieczywa, mięsa i słodyczy sprzedaliśmy do krajów Unii. Według Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej eksport ...
2006-01-06 Soft drinks
Wzrośnie popyt na żywność
W 2006 r. wzrośnie popyt na żywność w wyniku spadku cen, a także z powodu wzrostu dochodów ludności - powiedziała dr Krystyna Świetlik z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej (IERiGŻ). Według jej szacunków ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w Rosji będzie znacznie droższa
W tym roku należy oczekiwać dużego wzrostu cen żywości w Rosji. Zdaniem analityków, ceny produktów zbożowych, masła, mleka, kasz i mięsa w I kwartale 2006 roku wzrosną ok. 10%. O wzroście cen ...
2006-01-03 Soft drinks
Żywność w UE bardziej bezpieczna
Unia Europejska zaostrza reguły bezpieczeństwa żywności. W niedzielę wchodzi w życie pakiet ustaw nakładający większą odpowiedzialność na wszystkich mających do czynienia z żywnością. Celem tych działań jest uproszczenie, poprawa i konsolidacja europejskich reguł higieny ...
2006-01-02 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
[7]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [129]
działy
› badania [67]
› zagranica [40]
› handel [28]
› promocje i PR [16]
› dostawcy [11]
› innowacje i nowości [9]
› inwestycje [8]
› makroekonomia [4]
› akwizycje i fuzje [3]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Lidl [3]
› Carrefour [2]
› Lamican Oy [2]
› Bakalland [1]
› Colian [1]
› Danone [1]
› FoodWell [1]
› KFC [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Real [1]
› Tchibo [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [116]
› inne produkty [115]
› słodycze i przekąski [112]
› owoce i warzywa [102]
› mięso i ryby [92]
firmy marketingowe
› New Communications [1]
marki
› E.Wedel [2]
› Lay's [2]
› Tymbark [2]
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› Cisowianka [1]
› Delecta [1]
› Delma [1]
› Dr.Oetker [1]
› Finlandia [1]
› Jacobs [1]
› Knoppers [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lech [1]
› Lipton [1]
› Lubella [1]
› Magnum [1]
› Milka [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› Mokate [1]
› Muszynianka [1]
› Piątnica [1]
› Rajska Cytrusówka [1]
› Starbucks [1]
› Tarczyński [1]
› Zatecky [1]
› Żywiec [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA