KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mięso i ryby
kawa i herbata
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 15
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak wynika z danych CMR, w listopadzie 2017 r. obroty sklepów małoformatowych do 300 m2 były o 9% niższe niż w październiku, a liczba transakcji zmniejszyła się w tym czasie o ...
2017-12-13 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
Nabywcy produktów na imprezę grillową podczas ubiegłorocznego długiego weekendu majowego przeznaczyli na tę okazję średnio ponad 170 PLN. Znacząco różnił się poziom wydatków w grupie organizatorów i grupie gości (236 PLN ...
2017-05-11 Soft drinks
Grill w czasie ubiegłorocznej majówki kosztował Polaków 1,7 mld PLN
×
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
Perspektywy handlu żywnością on-line
Firma Leclerc od czterech lat prowadzi również sklep w internecie pod marką hipernet24.pl. Według Krzysztofa Gajewskiego z Leclerc Polska udział internetowego sklepu w przychodach spółki wynosi około jednego procenta (ubiegłoroczne obroty ...
2006-02-07 Soft drinks
Wielka Brytania największym rynkiem dla private labels
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii są największymi zwolennikami produktów sprzedawanych pod markami prywatnymi sieci handlowych. Produkty te stanowią obecnie 35% sprzedaży pakowanych dóbr konsumpcyjnych. W ubiegłym roku przychody sieci handlowych uzyskane ze sprzedaży żywności ...
2006-02-02 Soft drinks
Polacy kupują coraz więcej żywności w sieci
Coraz więcej osób docenia możliwość zrobienia zakupów spożywczych przez internet - pisze Metropol. Usługę internetowych zakupów spożywczych oferuje m.in. sieć Piotr i Paweł w Warszawie, Poznaniu i Bydgoszczy. W stolicy zakupy ...
2006-01-26 Soft drinks
Przemysł spożywczy chce nowych regulacji w handlu
Przemysł spożywczy szykuje się do wojny prawnej z sieciami handlowymi. O swoje interesy będzie walczyć nie tylko w sądach lecz również w Sejmie. - W pierwszym kwartale powinny zakończyć się wstępne prace ...
2006-01-11 Soft drinks
E. Leclerc - obroty większe o 6%
Francuska sieć handlu detalicznego w ubiegłym roku zwiększyła swoje obroty w Polsce o 6%, osiągając prawie 1,8 mld PLN. Sieć zwiększyła również liczbę klientów (o 12,5%). Firma prowadzi w Polsce sprzedaż w ...
2006-01-10 Soft drinks
Primanova vs Primadonna
Ahold Polska nie może oznaczać kawy i herbaty znakiem Primanova, bo jest zbyt podobny do znaku Primadonna, który w Polsce wcześniej otrzymał ochronę na takie towary. Międzynarodową rejestrację znaku towarowego Primadonna posiada ...
2006-01-09 Soft drinks
Sieci handlowe furtką eksportową
Akcesja Polski do UE przyczyniły się do znacznego wzrostu naszego eksportu, a jego potencjał jest nadal duży. Świadczy o tym m.in. rosnące zainteresowanie zagranicznych sieci handlowych sprzedażą polskich wyrobów w sklepach ...
2005-12-15 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [15]
działy
› badania [10]
› promocje i PR [4]
› zagranica [4]
› inwestycje [2]
› innowacje i nowości [2]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Lidl [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [15]
› napoje bezalkoholowe [14]
› mleko [13]
› inne produkty [13]
› słodycze i przekąski [12]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA