KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
mięso i ryby
kawa i herbata
Liczba wyszukanych artykułów: 104
Portugalia pomoże polskim firmom w ekspansji
62,5 mln EUR wyniósł w ubiegłym roku eksport polskich artykułów rolno-spożywczych do Portugalii. Oznacza to wzrost o 11,5% w porównaniu do 2012 r. Dla polskich firm współpraca z Portugalią oznacza ...
2014-05-29 Soft drinks
Skandal z fałszywą żywności w Anglii
Z badań w West Yorkshire w północnej Anglii wynika, że prawie 40% żywności nie spełnia unijnych wymagań. O sprawie pisze dziennik "The Guardian". W laboratoriach zbadano 900 próbek różnych produktów: ...
2014-02-10 Soft drinks
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
Wejście Polski do Unii Europejskiej zdynamizowało polski wzrost eksportu. Od 2004 r. sprzedaż produktów do UE wzrosła o 129%, z 60 do 137 mld EUR. Wśród 20 grup towarów o największym ...
2012-11-27 Soft drinks
Żywność w czołówce polskich hitów eksportowych
×
Coraz więcej firm spożywczych upada
W statystykach upadłości od kilku miesięcy pojawiają się lokalni producenci żywności o obrotach średnio kilkudziesięciu milionów złotych. Żadna branża nie gwarantuje przetrwania - informują Wiadomości Handlowe, powołując się na raport firmy ...
2012-06-05 Soft drinks
ARR będzie promować polską żywność
Agencja Rynku Rolnego wygrała przetarg ogłoszony przez ministerstwo gospodarki na promocję polskiej żywności w latach 2012-2014. Umowa w tej sprawie została zawarta między resortem gospodarki i ARR w połowie maja ...
2012-06-01 Soft drinks
Będzie jedna inspekcja kontroli żywności
Przeprowadzenie w tym roku legislacji w zakresie połączenia Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z Agencją Rynku Rolnego oraz budowanie jednolitej inspekcji produkcji żywności - zapowiedział minister rolnictwa Marek Sawicki. Kontrolą ...
2012-05-22 Soft drinks
Ostrzejsze przepisy dotyczące informacji na etykietach w UE
Unia Europejska wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące informowania konsumentów o składnikach i wartości odżywczej produktów spożywczych oraz ich graficznej formie prezentacji. Nowe przepisy wymuszają na producentach żywności umieszczanie na etykietach klarownej ...
2012-05-22 Soft drinks
Handel produktami rolno-spożywczymi może przekroczyć 3 mld EUR
Eksport produktów rolno-spożywczych w 2012 r. może osiągnąć ok. 15,5 mld euro, czyli o ponad 2% więcej niż w 2011 r. - ocenia Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej w raporcie ...
2012-04-24 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
Już po raz 7. miesięcznik Reader's Digest przeprowadził badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najczęściej wybieranych i kupowanych marek w Polsce. Wśród tegorocznych laureatów znaleźli się m.in. Samsung, Orange, Canon, PKO ...
2011-12-14 Soft drinks
7. Edycja badań konsumenckich Reader's Digest
×
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Inflacja w marcu wzrosła powyżej oczekiwań
Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu wzrosły o 0,9% w porównaniu do poprzedniego miesiąca, natomiast w ujęciu rocznym inflacja wyniosła 4,3%, podał GUS w komunikacie w środę. W lutym inflacja ...
2011-04-14 Soft drinks
Ubiegłoroczne wydatki na zakupy spożywcze przekroczyły 200 mld PLN
W ubiegłym roku Polacy wydali w sklepach na produkty żywnościowe ok. 152 mld PLN. Wydatki na napoje alkoholowe i papierosy przekroczyły 52 mld PLN, a na jedzenie poza domem 21 mld ...
2010-11-02 Soft drinks
Coca-Cola pozostaje najdroższą marką świata
Coca-Cola po raz kolejny znalazła się na czele corocznego rankingu agencji Interbrand na najbardziej wartościowe marki świata. Wartość marki oszacowano na 70,5 mld USD, co w porównaniu z zeszłym rokiem ...
2010-09-17 Soft drinks
Ceny żywności nieco spadły
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych w ciągu lipca spadły o 1,4%, zaś inflacja w ujęciu rocznym wyniosła 3,5% - szacuje Departament Polityki Finansowej, Analiz i Statystyki Ministerstwa Finansów. W grupie żywność i ...
2009-08-05 Soft drinks
Ekologiczne produkty z Austrii na polskim rynku
Rynek ekologicznej żywności w Polsce budzi coraz większe zainteresowanie austriackich bioproducentówi. W maju pięciu wytwórców bioproduktów z Dolnej Austrii zaprezentuje swoją ofertę na forum branżowym Organic Marketing Forum w Warszawie. - ...
2009-05-18 Soft drinks
Zmiany na Polagra Food 2007
Tegoroczna, 28. edycja targów odbędzie się w dniach 17-20 września. W tym roku impreza obejmie pięć salonów: gastronomii, wyrobów spożywczych i napojów, wyposażenia sklepów oraz win i alkoholi. Przeobraziły się również same ...
2007-08-17 Soft drinks
Nowe rozporządzenie o znakowaniu produktów spożywczych
Obowiązują nowe przepisy dotyczące znakowania środków spożywczych. Wykaz zmian obejmuje m.in. - Producenci napojów alkoholowych nie mają już obowiązku znakowania piwa, wyrobów winiarskich, napojów spirytusowych wykazem substancji dodatkowych. - Wykaz składników alergennych został ...
2007-08-07 Soft drinks
Wsparcie UE dla sektora spożywczego
Firmy spożywcze, które od kilku miesięcy czekają na możliwość ubiegania się o dofinansowanie inwestycji z nowej puli funduszy unijnych mogą szykować się do składania wniosków. Komisja Europejska zaakceptowała wczoraj przedłożony jej przez ...
2007-07-26 Soft drinks
Nowe rozporządzenie w sprawie oświadczeń zdrowotnych
Od 1 lipca zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1924/2006 w sprawie oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych dotyczących żywności. Zgodnie z nowymi przepisami, w etykietowaniu, prezentacji i reklamie żywności (produktów spożywczych) ...
2007-07-03 Soft drinks
Lojalność konsumentów wobec marek
W swoim niedawnym raporcie Business Insights podaje, że marki napojów alkoholowych i bezalkoholowych cieszą się najwyższą lojalnością konsumentów wśród wszystkich kategorii spożywczych. Jednak w obecnym, wysoko konkurencyjnym i skomercjalizowanym otoczeniu rynkowym ...
2007-05-24 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
[6]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [104]
działy
› badania [45]
› zagranica [40]
› handel [15]
› promocje i PR [11]
› inwestycje [7]
› innowacje i nowości [6]
› dostawcy [6]
› makroekonomia [5]
› akwizycje i fuzje [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Bakalland [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› FoodWell [1]
› Lidl [1]
› Mlekovita [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [95]
› napoje bezalkoholowe [93]
› owoce i warzywa [92]
› mleko [92]
› słodycze i przekąski [89]
marki
› Actimel [1]
› Berlinki [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Kubuś [1]
› Łaciate [1]
› Lay's [1]
› Mleczna Dolina [1]
› Mlekpol [1]
› Zatecky [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA