KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
owoce i warzywa
kawa i herbata
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 30
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Ceny promocyjne rosły szybciej niż regularne
Analiza blisko 34 tys. cen promocyjnych w polskich sklepach wykazała, że artykuły kupowane w grudniu 2021 r. były o prawie 22% droższe niż rok wcześniej. Aż 11 z 12 monitorowanych kategorii ...
2022-01-17 Soft drinks
Kwietniowe trendy sprzedaży w małych sklepach
Jak wynika z danych CMR Panel, w kwietniu 2021 r. łączna wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 8,3% niższa niż w kwietniu 2020 r., mimo iż liczba ...
2021-05-26 Soft drinks
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Trendy żywieniowe na 2019 rok wg CMR
- Dania gotowe, zdrowe produkty, a do tego bezalkoholowe piwa to najsilniejsze ubiegłoroczne trendy, które zapewne będą umacniały się w kolejnych latach - uważają analitycy firmy badawczej CMR. - Skłonność ...
2019-01-17 Soft drinks
Sierpniowe trendy sprzedaży w sklepach małoformatowych
Jak podaje Polska Izba Handlu (za CMR), w sierpniu 2018 r., całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 0,7% wyższa niż w lipcu 2018 r. i o ...
2018-09-20 Soft drinks
Do sklepików szkolnych wróci białe pieczywo i kawa
Urozmaicone kanapki przygotowywane na bazie różnych rodzajów pieczywa mają być ważnym elementem posiłków spożywanych przez uczniów w ciągu dnia - wynika z uzasadnienia projektu rozporządzenia sklepikowego, do którego dotarła PAP. Do ...
2016-05-12 Soft drinks
Kolporter wprowadza żywność funkcjonalną
Firma dystrybucyjna Kolporter wprowadziła w czerwcu do oferty wszystkich swoich saloników prasowych oraz salonów Top-Press cztery rodzaje batoników GO ON firmy Sante, specjalizującej się w produkcji żywności funkcjonalnej. Natomiast na półkach ...
2014-07-08 Soft drinks
firmy:
Kolporter
,
Sante
marki:
Sante
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
"Twój świat od kuchni" to nowa kampania realizowana przez agencję Insignia dla marki Bosch. Do współpracy zostały zaproszone Delikatesy Alma. Celem kampanii jest wsparcie wizerunku obu marek oraz promocja nowej ...
2012-09-27 Soft drinks
firmy:
Alma
marki:
Food & Joy
Bosch i Alma prowadzą wspólną kampanię
×
poprzedni
następny
Nowe produkty marki Dobry Wybór
Kolporter poszerzył asortyment marek własnych, znanych pod nazwą Dobry Wybór, o kolejne produkty. W ofercie produktów marek własnych Kolportera pojawiły się cztery konserwy warzywne produkcji firmy Kwidzyń: groszek konserwowy, kukurydza ...
2011-03-10 Soft drinks
firmy:
Kolporter
Nowe produkty marki Dobry Wybór
×
Euro 2012 szansą dla vendingu
Rynek automatów z jedzeniem i napojami w Polsce to obecnie ok. 45 tys. urządzeń, a tempo wzrostu sięga 10-15% rocznie. Przyszłoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej spowodują, że rynek ten będzie ...
2011-02-24 Soft drinks
Tesco ponownie wprowadza do oferty produkty organiczne
Linia produktów Organic, którą sieć Tesco wprowadziła do oferty w 2008 r., a potem szybko wycofała ze sprzedaży, ponownie wchodzi do polskich sklepów sieci. Nowa linia Tesco Organic składa się z ...
2010-12-01 Soft drinks
Moda na polską żywność w Wielkiej Brytanii
Polskie mięso, soki i słodycze znajdują coraz więcej nabywców w Wielkiej Brytanię. Dzięki temu eksport produktów spożywczych do tych krajów będzie w tym roku rekordowo wysoki - podaje Rzeczpospolita. Według informacji dziennika ...
2007-11-09 Soft drinks
Największy kontrakt Lekkerland w historii
Lekkerland, jeden z największych dystrybutorów artykułów convenience - kanapek, napojów i słodyczy - podpisał 5-cio letnią umowę na zaopatrywanie 2,5 tys. stacji benzynowych Shell w dziesięciu państwach Europy. - Wysokość obrotów ...
2007-02-16 Soft drinks
North Coast utrzyma poziom ubiegłorocznej dywidendy
Zarząd spółki pozytywnie ocenia wyniki spółki za 2006 rok i planuje rekomendować wypłatę dywidendy na poziomie z 2006 roku - poinformował wiceprezes zarządu Giorgio Pezzolato. Spółka chce w tym roku otworzyć dwa ...
2007-01-22 Soft drinks
Polacy na emigracji szukają polskich produktów
Firma badawcza Kinoulty Research opublikowała raport opracowany na podstawie wywiadów z Polakami przebywającymi w Irlandii lub tymi, którzy z niej wrócili. Wynika z niego m.in. to, że na emigracji Polacy poszukują ...
2007-01-12 Soft drinks
Produkty spożywcze na poczcie?
Urzędy pocztowe stają się miejscem, gdzie można nie tylko wysłać list lub zapłacić rachunek, ale kupić np. dżem, cukier czy zupę. Oddział regionalny Poczty Polskiej w Rzeszowie ogłosił przetarg na dostawę 8 ...
2006-09-20 Soft drinks
Private labels wpłyną na obniżkę cen żywności
Marki własne są teoretycznie skazane na sukces, bo według danych ACNielsen, w Polsce sprzedaje się pod nazwą marketu zaledwie około 4% produktów. W Zachodniej Europie, nawet 10 razy więcej. Alain Souillard, prezes ...
2006-06-19 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [30]
działy
› badania [18]
› zagranica [6]
› innowacje i nowości [5]
› promocje i PR [5]
› inwestycje [4]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kolporter [2]
› Alma [1]
› Biedronka [1]
› Carrefour [1]
› Lidl [1]
› Sante [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [28]
› mleko [21]
› słodycze i przekąski [21]
› mięso i ryby [20]
› alkohol [16]
marki
› Food & Joy [1]
› Sante [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA