KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
innowacje i nowości
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 6
Herbapol wprowadza herbatki na zimno
Firma Herbapol-Lublin wprowadza na rynek owocowe herbatki do przygotowania na zimno. To propozycja dla konsumentów, którzy szukają smacznego orzeźwienia, a jednocześnie alternatywa dla dostępnych na rynku napojów smakowych. - Zamknięty ...
2019-05-22 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Herbapol wprowadza herbatki na zimno
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
Marka Herbapol ogłosiła rozpoczęcie kampanii "Masz to w naturze", nagłaśniającej jej nową strategię marketingową. Wdrożenie strategii obejmie lifting logotypu, zmianę wyglądu opakowań oraz przeprowadzenie kampanii telewizyjnej i innych działań marketingowych. Pierwsze ...
2012-10-17 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
,
OMD Media Direction
,
San Markos
marki:
Herbapol
Herbapol Lublin wdraża nową strategię
×
poprzedni
następny
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Produkty roku 2009
Firma badawcza TNS OBOP przedstawiła wynik nowej edycji badania 5.000 polskich konsumentów, którzy wybrali najlepsze ich zdaniem nowe produkty, które pojawiły się na rynku FMCG w ubiegłym roku. W ten sposób ...
2009-03-09 Soft drinks
Świąteczne opakowania Mokate
Na święta firma przygotowała wyjątkowe opakowania najpopularniejszych produktów. Nową, nawiązującą do zimy i świątecznych akcentów szatę graficzną zyskało Cappuccino o smakach: śmietankowym, waniliowym oraz z magnezem. Świąteczne barwy przybrały także: kakao holenderskie 100g ...
2006-12-06 Food & drinks
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [6]
działy
› badania [3]
› inwestycje [2]
› zagranica [2]
› akwizycje i fuzje [1]
› dostawcy [1]
› handel [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [2]
› Grupa Maspex [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [5]
› owoce i warzywa [3]
› mleko [2]
› mięso i ryby [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
firmy marketingowe
› OMD Media Direction [1]
› San Markos [1]
marki
› Herbapol [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA