KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
kawa i herbata
badania
promocje i PR
Liczba wyszukanych artykułów: 27
Polacy w świecie promocji w badaniach Inquiry
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na wybory konsumeckie. Agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji ...
2023-01-30 Soft drinks
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
O tym, że kryzys klimatyczny jest ogromnym problemem, przekonanych jest 53% Polaków. Dodatkowo 45% zauważa pogarszający się stan środowiska w swoim miejscu zamieszkania - wynika z badań zrealizowanych przez agencję IQS ...
2019-07-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Carrefour
,
Lidl
Plastik na szczycie listy zagrożeń Polaków
×
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
Od dzisiaj użytkownicy portalu Hbn.pl mogą korzystać z jego nowej odsłony. W ramach prac nad stroną internetową zmianie uległ nie tylko układ graficzny, ale została ona wzbogacona o nowe funkcjonalności ...
2019-02-26 Soft drinks
Hbn.pl z nową wersją serwisu internetowego
×
Wyniki XII edycji Superbrands
Ogłoszono wyniki XII edycji Superbrands. W Polsce po raz pierwszy marki oceniali tylko konsumenci. Dotychczas o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, a konsumenci stopniowo zyskiwali możliwość oddawania głosów, aż do ...
2017-11-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Tymbark
,
Milka
,
E.Wedel
,
Finlandia
,
Dr.Oetker
,
Lipton
,
Piątnica
,
Lubella
Nestle liderem w rankingu Effie Effectiveness Index 2016
Światowy ranking Effie Effectiveness Index 2016 wyróżnił skuteczność kampanii marketingowych KitKat i Nescafe. Koncern Nestle zajął pierwsze miejsce w kategorii "Żywność", a czwarte w klasyfikacji generalnej tego prestiżowego rankingu. Effie ...
2016-05-11 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
,
Kit Kat
Marki Grupy Maspex w rankingu Superbrands
Marki Grupy Maspex Wadowice zostały ocenione jako jedne z najlepszych w Polsce i znalazły się na liście Superbrands Polska 2015/16. Jest to bardzo ważne wyróżnienie, ponieważ uwzględnia opinie zarówno konsumentów ...
2015-11-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Tymbark
,
Plusssz
,
Krakus
,
Kotlin
,
Lubella
,
Tarczyn
,
Łowicz
,
DecoMorreno
,
DrWitt
Produkt Roku 2015 – lista zwycięzców
Po raz jedenasty uhonorowano laureatów polskiej edycji projektu marketingowego „Produkt Roku. Wybór Konsumentów - 2015”. Zwycięskie produkty wyłoniono na podstawie badania, przeprowadzonego za zlecenie firmy Produkt Roku Polska, przez Instytut Badawczy ...
2015-01-26 Soft drinks
firmy:
Bakalland
,
Frito Lay
,
Hoop Polska
,
Lidl
,
Nestle
,
Prima Poland
,
ZPH Barbara Ewa Reimschussl
marki:
Princessa
,
Ba!
,
Prima
,
Sunbites
,
Winiary
,
Paola
,
Jupik
Wyniki badania European Trusted Brands
Przegląd Reader's Digest ogłosił wyniki badania European Trusted Brands 2013. Marka Żywiec Zdrój została nagrodzona Złotym Godłem Trusted Brand 2013 w kategorii Woda. O zwycięstwie decydowała liczba oddanych na markę głosów ...
2013-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Olej Kujawski
,
Kropla Beskidu
,
Nałęczowianka
,
Dr.Oetker
,
Muszynianka
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki badania European Trusted Brands
×
Coca-Cola i Unilever testują facial coding
Koncerny Unilever i Coca-Cola zdecydowały o wykorzystywaniu we wszystkich testach swoich reklam realizowanych w 2013 r. rozwiązania facial coding, opracowanego przez agencję badawczą Millward Brown. Nowa technika wykorzystywana jest w celu ...
2013-01-23 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Unilever
,
Affectiva
,
Millward Brown
FoodCare na zakupach
Grupa spożywcza FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo, Black, 4Move czy Gellwe, rozbudowuje portfolio napojów energetycznych. Firma, która ma w ofercie napój Black i N-Gine, przejmuje od PB Group Premium Beverages ...
2012-12-05 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Premium Beverages
marki:
NGine
,
Blow
,
Gellwe
,
La Mattina
,
Black
,
Frugo
,
4Move
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
Wydawnictwo Reader's Digest ogłosiło wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands. Wśród tegorocznych laureatów znalazły się marki: Nestle, Winiary, Dr. Oetker, E. Wedel, Algida, Koral, Kujawski, Delma, Żywiec Zdrój oraz Cisowianka ...
2012-05-24 Soft drinks
firmy:
Bunge
,
Dr.Oetker
,
Lotte Wedel
,
Nałęczów Zdrój
,
Nestle
,
PPL Koral
,
Reader's Digest
,
Unilever
,
Żywiec Zdrój
marki:
Żywiec Zdrój
,
Delma
,
E.Wedel
,
Algida
,
Koral
,
Dr.Oetker
,
Kujawski
,
Winiary
,
Nestle
,
Cisowianka
Wyniki 12. edycji badania European Trusted Brands
×
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
W 2011 roku przychody ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice osiągnęły poziom 2,66 mld PLN (wzrost o 5%). Firmie udało się zwiększyć sprzedaż na większości rynków, na których działa. Na 2012 rok ...
2012-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
Grupa Maspex zwiększyła przychody o 5%, zapowiada inwestycje
×
Firmy uczą Rosjan zachodniego stylu życia
Zachodnie koncerny branży FMCG wydają w Rosji dziesiątki milionów dolarów na badania zwyczajów rosyjskich konsumentów i realizację coraz bardziej rozbudowanych kampanii marketingowych, których celem jest sprzedaż produktów, o potrzebie posiadania których ...
2011-08-23 Russia & CIS
Konkurs "Złoty Paragon 2011" - pełne wyniki
Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal, ogólnopolskiego pisma FMCG - przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Była to pierwsza edycja corocznego konkursu, pretendującego ...
2011-05-31 Soft drinks
Nagrody "Złoty Paragon" przyznane
Czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL przyznali nagrody "Złoty Paragon 2011 - Nagroda Kupców Polskich", wyróżniając najlepsze produkty rynku FMCG. Wśród laureatów nagrody znalazły się m.in. produkty Grupy Maspex. Sok Tymbark ...
2011-05-30 Soft drinks
Marki godne zaufania Reader's Digest
Wydawnictwo Reader's Digest po raz 11. zaprezentowało wyniki badania European Trusted Brands. Tegoroczna edycja pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanym zaufaniem cieszą się marki Nokia oraz Nestle. Marki wskazane przez polskich ...
2011-05-11 Soft drinks
Finał 7. edycji programu Produkt Roku - Wybór Konsumentów
Organizator polskiej edycji programu Produkt Roku - Wybór Konsumentów ogłosił zwycięzców 7. edycji konkursu. Prawo do stosowania czerwonego logo zdobyło w tym roku 40 nowych produktów - podaje Detal Dzisiaj ...
2011-04-01 Soft drinks
Najbardziej medialne marki spożywcze w Polsce
Magazyn Press oraz firma Press Service Monitoring Mediów przeprowadziły trzecią edycją badania Top Marka. Analizie poddano ponad 310 tys. materiałów opublikowanych od lipca 2009 do czerwca 2010 roku w tysiącu tytułów ...
2010-10-07 Soft drinks
Wspólna kampania producentów żywności ekologicznej
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych Polska Ekologia, zrzeszające ok. 30 firm, chce uzyskać wsparcie z unijnych funduszy na realizację dużej akcji promocyjnej. Stowarzyszenie chce promować żywność ekologiczną i samą ...
2010-04-19 Soft drinks
Trzy produkty Jutrzenki z tytułem Produkt Roku 2010
Trzy produkty z portfolio Jutrzenki Holding zostały w tym roku nagrodzone w programie Produkt Roku. Wybór Konsumentów. Oprócz napojów Hellena tytuł ten otrzymały również wafelki Grześki oraz nowa marka bakalii - ...
2010-03-08 Soft drinks
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [27]
działy
› zagranica [8]
› handel [6]
› inwestycje [3]
› innowacje i nowości [3]
› akwizycje i fuzje [2]
› dostawcy [1]
› makroekonomia [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [4]
› Biedronka [3]
› Nestle [3]
› Grupa Maspex [2]
› Unilever [2]
› Bakalland [1]
› Bunge [1]
› Carrefour [1]
› Coca-Cola [1]
› Dr.Oetker [1]
› FoodCare [1]
› Frito Lay [1]
› Hoop Polska [1]
› Lotte Wedel [1]
› Nałęczów Zdrój [1]
› PPL Koral [1]
› Premium Beverages [1]
› Prima Poland [1]
› Reader's Digest [1]
› ZPH Barbara Ewa Reimschussl [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [25]
› słodycze i przekąski [22]
› owoce i warzywa [18]
› mleko [15]
› mięso i ryby [10]
› alkohol [9]
firmy marketingowe
› Affectiva [1]
› Millward Brown [1]
marki
› Dr.Oetker [3]
› E.Wedel [3]
› Winiary [3]
› Algida [2]
› Cisowianka [2]
› Delma [2]
› Koral [2]
› Lubella [2]
› Nestle [2]
› Tymbark [2]
› Żywiec Zdrój [2]
› 4Move [1]
› Ba! [1]
› Black [1]
› Blow [1]
› DecoMorreno [1]
› DrWitt [1]
› Finlandia [1]
› Frugo [1]
› Gellwe [1]
› Jupik [1]
› Kit Kat [1]
› Kotlin [1]
› Krakus [1]
› Kropla Beskidu [1]
› Kujawski [1]
› La Mattina [1]
› Lipton [1]
› Łowicz [1]
› Milka [1]
› Muszynianka [1]
› Nałęczowianka [1]
› Nescafe [1]
› NGine [1]
› Olej Kujawski [1]
› Paola [1]
› Piątnica [1]
› Plusssz [1]
› Prima [1]
› Princessa [1]
› Sunbites [1]
› Tarczyn [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA